Search results found:

posts - 3467

pages - 347

ЯК ЗРОБИТИ НАВЧАННЯ ЦІКАВІШИМ

ЯК ЗРОБИТИ НАВЧАННЯ ЦІКАВІШИМ

На сайті Times Higher Education опублікована добірка статей «Як зробити навчання цікавішим».

На сайті Times Higher Education опублікована добірка статей «Як зробити навчання цікавішим».

Ресурс містить поради викладачів з усього світу щодо викладання та навчання. Наразі існує величезна кількість способів донести знання до студентів: від гейміфікації та вікторин до підкастів та відео у соціальних мережах. Але дослідження показують, що люди навчаються найкраще, коли вони активно залучені. Зібрана Times Higher Education колекція пропонує поради щодо того, як розпалити цікавість учнів в аудиторії і при цьому не перетнути межу, яка відділяє педагога від артиста. Добірка містить інформацію про те, як подолати нудьгу, які унікальні засоби навчання можна використовувати в аудиторії, чи доречний гумор тощо.

Детальніше: https://bit.ly/3iwoUJI

2022-12-05
Share
ГРАНТ ВІД ФОНДУ AFCP Посольство Сполучених Штатів Америки оголосило конкурс на отримання гранту від Посольського фонду США зі збереження культурної спадщини AFCP 2023. Йдеться про підтримку збереження історичних будівель та пам’яток, археологічних об’єктів, музейних колекцій, форм вираження традиційної культури, зокрема – мов корінних народів та ремесел. Фонд має великий досвід роботи, вже підтримав понад 1 тис. проєктів у більш ніж 130 країнах, зокрема – інвестував понад 1,7 млн дол. у 18 проєктів реставрації культурної спадщини України. Наразі реалізуються такі проєкти: Реставрація Староакадемічного корпусу 18 ст. Національного університету «Києво-Могилянська Академія»; Збереження Мармурової зали 19 століття Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича; Збереження етнографічних об’єктів, пов’язаних з українським композитором 19 століття Миколою Леонтовичем; Документування пам’яток архітектури Луганської області. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 12 грудня 2022 року. Детальніше: https://bit.ly/2LYfBze, https://bit.ly/3FopuCk, https://bit.ly/3gSWr02

ГРАНТ ВІД ФОНДУ AFCP Посольство Сполучених Штатів Америки оголосило конкурс на отримання гранту від Посольського фонду США зі збереження культурної спадщини AFCP 2023. Йдеться про підтримку збереження історичних будівель та пам’яток, археологічних об’єктів, музейних колекцій, форм вираження традиційної культури, зокрема – мов корінних народів та ремесел. Фонд має великий досвід роботи, вже підтримав понад 1 тис. проєктів у більш ніж 130 країнах, зокрема – інвестував понад 1,7 млн дол. у 18 проєктів реставрації культурної спадщини України. Наразі реалізуються такі проєкти: Реставрація Староакадемічного корпусу 18 ст. Національного університету «Києво-Могилянська Академія»; Збереження Мармурової зали 19 століття Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича; Збереження етнографічних об’єктів, пов’язаних з українським композитором 19 століття Миколою Леонтовичем; Документування пам’яток архітектури Луганської області. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 12 грудня 2022 року. Детальніше: https://bit.ly/2LYfBze, https://bit.ly/3FopuCk, https://bit.ly/3gSWr02

.

.

2022-12-05
Share
ІНВЕСТИЦІЇ В ЯКІСНУ ОСВІТУ ТА НАВЧАННЯ

ІНВЕСТИЦІЇ В ЯКІСНУ ОСВІТУ ТА НАВЧАННЯ

Європейська Комісія оголосила про створення Learning Lab – Навчальної лабораторії з інвестування в якісну освіту та навчання, яка покликана надавати підтримку у прийнятті ефективних, результативних і заснованих на фактичних даних управлінських рішень щодо фінансування освіти.

Європейська Комісія оголосила про створення Learning Lab – Навчальної лабораторії з інвестування в якісну освіту та навчання, яка покликана надавати підтримку у прийнятті ефективних, результативних і заснованих на фактичних даних управлінських рішень щодо фінансування освіти.

Learning Lab сприятиме використанню практик оцінювання освітньої політики в ЄС, що у кінцевому рахунку має призвести до покращення результатів навчання та досягнення справедливості в освіті. Передбачено, що лабораторія виконуватиме наступні функції: підтримка політиків та оцінювачів знаннями, інструментами, методами та ресурсами, щоб зробити державні витрати на освіту та навчання економічно ефективними; заохочення науково обґрунтованого підходу до розроблення та впровадження кращої політики в освіті; сприяння оцінці освітньої політики, адаптованої до конкретних місцевих, регіональних і національних потреб; заохочення вироблення максимально ефективної політики. Приєднатись лабораторії можна за двома типами діяльності: навчання й обмін досвідом та індивідуальна технічна підтримка.

Детальніше: https://bit.ly/3XRNTXP, https://bit.ly/3XOqwi3, https://bit.ly/3OTyDFU, https://bit.ly/3VMRvIO

2022-12-05
Share
ЛАУРЕАТИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПРЕМІЇ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОРИСА ПАТОНА

ЛАУРЕАТИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПРЕМІЇ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОРИСА ПАТОНА

Визначено цьогорічних лауреатів національної премії України імені Бориса Патона.

Визначено цьогорічних лауреатів національної премії України імені Бориса Патона.

Відповідний Указ Президента України від 30 листопада 2022 року №808/2022 розміщено на офіційному інтернет-порталі Президента. Національна премія України імені Бориса Патона 2022 року присуджується колективам дослідників за наступні роботи: «Технології для систем захисту військовослужбовців: функціональні матеріали, композити та покриття»; «Медичне забезпечення сил оборони на засадах єдиного медичного простору»; «Організація екстреної медичної допомоги та лікування гострої крововтрати в умовах бойових дій та клінічній практиці»; «Створення органічних сполук для сучасної медицини – важливої складової безпеки та обороноздатності України». Розмір премії – триста тисяч гривень.

Детальніше: https://bit.ly/3B2SqNv, https://bit.ly/3EZXseK

2022-12-05
Share
ЗВІТ ОЕСР: ІННОВАЦІЇ У ДЕРЖАВНОМУ СЕКТОРІ

ЗВІТ ОЕСР: ІННОВАЦІЇ У ДЕРЖАВНОМУ СЕКТОРІ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Вирішення політичних проблем за допомогою інновацій у державному секторі: стратегічний портфельний підхід» із серії «Огляди державного управління ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Вирішення політичних проблем за допомогою інновацій у державному секторі: стратегічний портфельний підхід» із серії «Огляди державного управління ОЕСР».

У ньому обговорюються питання управління інвестиціями в інновації організацій державного сектору та допомоги урядам у їх реагуванні на актуальні проблеми. Управління інвестиційним портфелем – добре відомий у фінансовому секторі прийом, що дозволяє гнучко реагувати на динамічні зміни та приймати рішення на основі аналізу, а також забезпечити узгоджений розподіл ресурсів між стратегічними варіантами. У звіті показано, як цей підхід може застосовуватись організаціями державного сектору для отримання різноманітних переваг (у т.ч. уникнення фрагментації інновацій та пошуку одноточкових рішень), урахування ризику, виявлення синергії проектів та видів діяльності, створення ланцюжків доданої вартості між проектами та програмами, багаторівневої діяльності з реалізації реформ. У звіті також обговорюються типи інноваційних інвестицій.

Детальніше: https://bit.ly/3UoJIQj, https://bit.ly/3B0PWiM, https://bit.ly/3FmfKbw, https://doi.org/10.1787/052b06b7-en

2022-12-05
Share
НЕРЕЗИДЕНТНІ СТИПЕНДІЇ ДЛЯ НАУКОВЦІВ З УКРАЇНИ

НЕРЕЗИДЕНТНІ СТИПЕНДІЇ ДЛЯ НАУКОВЦІВ З УКРАЇНИ

Інститут гуманітарних наук (IWM Vienna), Український науково-дослідний інститут при Гарвардському університеті (HURI) та Інститут Гаррімана при Колумбійському університеті пропонують нерезидентні стипендії для українських науковців у галузі гуманітарних та соціальних наук.

Інститут гуманітарних наук (IWM Vienna), Український науково-дослідний інститут при Гарвардському університеті (HURI) та Інститут Гаррімана при Колумбійському університеті пропонують нерезидентні стипендії для українських науковців у галузі гуманітарних та соціальних наук.

Стипендії відкриті для науковців, які мають ступінь доктора філософії або які навчаються на програмі доктора філософії. Перевага надаватиметься заявникам, які залишаються в Україні. Буде присуджено 35 стипендій в розмірі 5 тис. євро у вигляді одноразової виплати для підтримки інтелектуальної діяльності одержувачів, а також 5-місячне членство в IWM у період з лютого по червень 2023 року. Заявку на отримання стипендії можна подати до 16 грудня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3iAX0fG, https://bit.ly/3FkVvuJ

2022-12-05
Share
МОРАЛЬНІ АСПЕКТИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

МОРАЛЬНІ АСПЕКТИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Альфонсо Беніто «Від моральної відстороненості до соціальної функції університетів».

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Альфонсо Беніто «Від моральної відстороненості до соціальної функції університетів».

У ній автор посилається на результати дослідження 2019 року, проведеного в Автономному університеті Керетаро, де на перший план було винесене питання моральної відстороненості. Саме вона, існуючи у рамках концепції «банальності зла», є однією з основних внутрішніх причин академічної недоброчесності. Під час співбесід зі студентами було встановлено, що вони вважають нормальним вдаватися до академічної недоброчесності, оскільки такі дії дозволяють їм «просто здати предмет» і мотивуючи це обмеженістю часу та неможливістю самим «зробити справу добре». Отже, здавання з певної дисципліни вони розглядають не як шлях до знань, а як спосіб формального завершення певного етапу навчання. Такий підхід є хибним і наносить величезну шкоду. Він спричинений утвердженим у частини суспільства дискурсом, згідно з яким освіта в цілому та вища освіта зокрема, більше не має колишньої високої цінності, а університет представляється застарілою інституцією, не потрібною для суспільного зростання. На думку автора статті, заклади вищої освіти мають переосмислити свою соціальну функцію, університети мають відновити свій статус як джерела академічних дебатів та накопичення знань, що помітно впливає на суспільний розвиток.

Детальніше: https://bit.ly/3B0izMU, https://bit.ly/3UiGoGt

2022-12-02
Share
ОПИТУВАННЯ EUA ЩОДО ПРОГРАМИ ERASMUS+ НА 2021-2027 РОКИ

ОПИТУВАННЯ EUA ЩОДО ПРОГРАМИ ERASMUS+ НА 2021-2027 РОКИ

Європейська асоціація університетів запрошує взяти участь в опитуванні щодо досвіду участі європейського сектору вищої освіти у програмі «Erasmus+ 2021-27».

Європейська асоціація університетів запрошує взяти участь в опитуванні щодо досвіду участі європейського сектору вищої освіти у програмі «Erasmus+ 2021-27».

Опитування орієнтоване на заклади вищої освіти країн, які є членами програми Erasmus+ та асоційованих країн. Їх закликають поділитися своїми досвідом та баченням ситуації, висловитись щодо цілей програми, управління проєктами та використання грантів, окремих фінансових і стратегічних аспектів, проблем і викликів, з якими мають працювати установи та учасники. Взяти участь в опитуванні можна до 31 січня 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3F7Fvez, https://bit.ly/3VCQvad, https://bit.ly/3GWruD0, https://bit.ly/3UgmwUs

2022-12-02
Share
АНОНС СПІЛЬНОГО КОНКУРСУ  НФДУ ТА SNSF

АНОНС СПІЛЬНОГО КОНКУРСУ НФДУ ТА SNSF

Національний фонд досліджень України та Швейцарський національний науковий фонд оголосили про підготовку конкурсу дослідницьких проєктів на 2023 рік.

Національний фонд досліджень України та Швейцарський національний науковий фонд оголосили про підготовку конкурсу дослідницьких проєктів на 2023 рік.

Конкурс проводиться відповідно до меморандуму про взаєморозуміння між НФДУ та SNSF. Проєкти, обрані під час конкурсу, виконуватимуться до трьох років та фінансуватимуться SNSF. Вибір тематики досліджень – вільний. Також НФДУ є партнером бази даних AcademiaNet, управління якою здійснює SNSF. Деталі конкурсу будуть оголошені на офіційних сайтах НФДУ та SNSF на початку 2023 року.

Детальніше: https://bit.ly/3OQtKNS, https://bit.ly/3FggoY0, https://bit.ly/3Ulrdwq

2022-12-02
Share
ЗВІТ ОЕСР: ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ТА БЛАГОПОЛУЧЧЯ НА РОБОТІ

ЗВІТ ОЕСР: ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ТА БЛАГОПОЛУЧЧЯ НА РОБОТІ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Зміцнення здоров’я та благополуччя на роботі: політика та практика» із серії «Дослідження політики охорони здоров’я ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Зміцнення здоров’я та благополуччя на роботі: політика та практика» із серії «Дослідження політики охорони здоров’я ОЕСР».

У ньому зазначається, що політика зміцнення здоров’я та благополуччя працівників не лише захищає від професійних ризиків, а й забезпечує безліч переваг як для окремих осіб, так і для роботодавців. Нездоровий спосіб життя, що характеризується високим рівнем стресу, неправильним харчуванням, сидячим способом життя погіршує здоров’я співробітників та негативно впливає на продуктивність праці. Політичні та державні інституції мають відігравати важливу роль у зміцненні здоров’я та благополуччя людей. У звіті проаналізовані політичні важелі, які використовуються для стимулювання роботодавців до зміцнення здоров’я та благополуччя на роботі в десяти країнах, включаючи країни G7 та держави Азіатсько-Тихоокеанського регіону. Йдеться про регулювання, фінансові стимули, керівні засади, схеми сертифікації та нагородження. Також наголошується на важливості інвестицій в екологію, соціальну сферу та управління.

Детальніше: https://bit.ly/3VrtdEM, https://bit.ly/3XMPWMQ, https://bit.ly/3iiX5UR, https://doi.org/10.1787/e179b2a5-en

2022-12-02
Share