Search results found:

posts - 4863

pages - 487

Покращення фінансування даних про розвиток

Покращення фінансування даних про розвиток

3-й Всесвітній форум даних ООН визнав Центр обміну інформацією разом з Глобальним фондом даних Всесвітнього банку і Фондом комплексної аналітики ризиків ООН ключовими рішеннями, необхідних для поетапних змін у фінансуванні реалізації Порядку денного на період до 2030 року. 

3-й Всесвітній форум даних ООН визнав Центр обміну інформацією разом з Глобальним фондом даних Всесвітнього банку і Фондом комплексної аналітики ризиків ООН ключовими рішеннями, необхідних для поетапних змін у фінансуванні реалізації Порядку денного на період до 2030 року. 

Інформаційний центр з фінансування даних про розвиток – це платформа, що допомагає країнам, донорам і агенціям розвитку визначати можливості фінансування, доводить проекти до масштабів, виступати на підтримку даних і статистики й знаходити нових партнерів. Він надає інформацію та послуги, щоб відповідати попиту та пропозиції на фінансування даних і статистики, а також полегшити координацію між донорами та країнами-партнерами.

Донори можуть використовувати його для виявлення основних прогалин у фінансуванні даних у країнах-отримувачах, порівняння фінансування даних у своїй країні та виявлення можливостей для спільних проектів з іншими донорами. Країни-отримувачі можуть використовувати його для розуміння отримуваного об’єму допомоги для статистичних даних за всіма напрямками, й відповідним чином спланувати інвестиції, оцінити свої дефіцити фінансування, щоб лобіювати додаткові ресурси від уряду та донорів, і отримувати доступ до передових методів підвищення ефективності та результативності інвестицій у данні та статистику. Інформаційна служба також відповідає потребам інших груп користувачів, таких як дослідники та організації громадянського суспільства, котрі можуть використовувати її для аналізу спільних тенденцій у фінансуванні даних і визначення основних донорів / отримувачів.

Інформаційна служба – це ініціатива Бернської мережі з фінансування даних з метою розвитку, відкритого багатостороннього альянсу, покликаного підтримати Порядок денний у сфері стійкого розвитку на період до 2030 року шляхом заохочення більшого та кращого фінансування даних. Орієнтований, у першу чергу, на країни з низьким рівнем доходу та рівнем доходу нижче середнього, а також на вразливі держави, він підтримує більш точне визначення потреб, покращені інвестиційні пропозиції, кращу координацію на страховому рівні й об’єднує внутрішню та зовнішню фінансову та технічну підтримку для країн з низьким потенціалом.

Заступник генерального секретаря ООН відмітила центральну роль, яку інформаційний центр може відігравати в наданні допомоги у виявленні прогалин у фінансуванні даних. Підкреслюючи додаткову роль Центру обміну інформацією по відношенню до GDF, директор Групи даних з розвитку Всесвітнього банку, заявив, що досягнення цілей стійкого розвитку (ЦСР) стане можливим тільки за наявності більшої кількості та більш точних даних. Разом новий Глобальний фонд даних Всесвітнього банку та Центр обміну інформацією можуть привести до серйозних змін з точки зору масштабу, координації, прозорості та ефективності фінансування даних про розвиток.

Центр обміну інформацією прискорить необхідні зміни в фінансуванні даних про розвиток.

Детальніше: https://bit.ly/3nH254C, https://bit.ly/3bmlpPa, https://bernnetwork.org/https://smartdatafinance.org/

Фото: ВДФ

2021-10-28
Share
Академічні стипендії імені М.С. Грушевського

Академічні стипендії імені М.С. Грушевського

Наказом Міністерства освіти і науки України призначено академічні стипендії імені М.С. Грушевського на І-й семестр 2021/2022 навчального року.

Наказом Міністерства освіти і науки України призначено академічні стипендії імені М.С. Грушевського на І-й семестр 2021/2022 навчального року.

Академічна стипендія імені М.С. Грушевського призначається студентам та аспірантам державних вищих навчальних закладів III-IV рівня акредитації денної форми навчання, які найбільше відзначилися в навчальній та науковій роботі, починаючи з другого курсу. Розподіл стипендій між вищими навчальними закладами здійснюється центральним органом виконавчої влади, який має у своєму підпорядкуванні вищі навчальні заклади, у межах кількості стипендій, встановленої МОН.

Кандидати на отримання стипендії висуваються вченими радами вищих навчальних закладів. Призначення стипендій студентам вищих навчальних закладів здійснюється двічі на рік за результатами екзаменаційної сесії протягом місяця після її закінчення, аспірантам – один раз на рік наказами керівників центральних органів виконавчої влади, яким підпорядковані вищі навчальні заклади.

Студентам стипендія виплачується з першого числа місяця, що настає після закінчення екзаменаційної сесії, у межах коштів, передбачених у загальному фонді кошторисів вищих навчальних закладів на стипендіальне забезпечення, аспірантам – з дня призначення стипендії.

У І семестр 2021-2022 навчального року отримуватимуть академічні стипендії імені М.С. Грушевського всього 53 студенти.

Студенти вищих навчальних закладів та аспіранти можуть бути позбавлені стипендії наказами керівників центральних органів виконавчої влади, яким підпорядковані вищі навчальні заклади, за умови подання відповідних рішень вчених рад вищих навчальних закладів.

Детальніше: https://bit.ly/3CqImfU, https://bit.ly/2Zz2C0phttps://bit.ly/3CtKPX4

2021-10-28
Share
Затверджено програму єдиного державного кваліфікаційного іспиту за спеціальностей «Право» та «Міжнародне право»

Затверджено програму єдиного державного кваліфікаційного іспиту за спеціальностей «Право» та «Міжнародне право»

Наказом МОН України затверджено програму єдиного державного кваліфікаційного іспиту за спеціальностями «Право» та «Міжнародне право» на другому (магістерському) рівні вищої освіти.

Наказом МОН України затверджено програму єдиного державного кваліфікаційного іспиту за спеціальностями «Право» та «Міжнародне право» на другому (магістерському) рівні вищої освіти.

Єдиний державний кваліфікаційний іспит (ЄДКІ) є обов’язковим компонентом атестації здобувачів вищої освіти за вказаними спеціальностями. ЄДКІ дозволить оцінити рівень засвоєних здобувачем вищої освіти спеціальних компетентностей, визначених стандартами вищої освіти та достатніх для ефективного виконання професійної діяльності за обраною спеціальністю.

Програмою ЄДКІ передбачено наступні рівні пізнання: рівень А – знання; рівень В – знання та розуміння; рівень С – знання, розуміння та застосування; рівень D – знання, розуміння, застосування та аналіз/синтез/оцінка. 

До Програми ЄДКІ включено перелік різноманітних розділів, які визначають професійну діяльність магістра права. Для кожного з них зазначено найвищий когнітивний рівень (НКГ) його засвоєння та вказано тематичні пропорції у вигляді відсотка питомої ваги (ПВ).

Деталізована структура ЄДКІ за спеціальностями «Право» та «Міжнародне право» на магістерському рівні вищої освіти містить наступні теми:
– Конституційне право України (ПВ – 7%, НКГ – D);
– Адміністративне право України (ПВ – 7,5%, НКГ – С);
– Адміністративне судочинство в Україні (ПВ – 7,5%, НКГ – С);
– Міжнародне публічне право, міжнародний захист прав людини (ПВ – 10%, НКГ – С);
– Цивільне право України (ПВ – 13%, НКГ – D);
– Цивільне процесуальне право України (ПВ – 9%, НКГ – D);
– Трудове право України (ПВ – 10%, НКГ – D);
– Міжнародне приватне право (ПВ – 6%, НКГ – С);
– Кримінальне право України (ПВ – 9%, НКГ – D);
– Кримінальне процесуальне право України (ПВ – 8%, НКГ – D);
– Міжнародне кримінальне право, включаючи міжнародне співробітництво у сфері запобігання злочинності (ПВ – 8%, НКГ – D);
– Загальні етичні вимоги правничої професії (ПВ – 5%, НКГ – В).

Умовою успішного складання ЄДКІ є засвоєння на достатньому рівні комплексу дисциплін загальної та професійної підготовки і вибіркових дисциплін під час навчання в закладі вищої освіти, а також володіти знаннями, уміннями та компетенціями, передбаченими стандартом вищої освіти.

Детальніше: https://bit.ly/3CnhoWn, https://bit.ly/3jG6sfc, https://bit.ly/2XNXpkC

Фото: МОН

2021-10-27
Share
Єдина екологічна платформа «Екосистема»

Єдина екологічна платформа «Екосистема»

Кабінет Міністрів України на позачерговому засіданні ухвалив постанову «Про Єдину екологічну платформу «Екосистемам».

Кабінет Міністрів України на позачерговому засіданні ухвалив постанову «Про Єдину екологічну платформу «Екосистемам».

Цим рішенням врегульовано питання функціонування єдиної екологічної онлайн платформи у сфері захисту довкілля.

«ЕкоСистема» стала офіційним державним вебпорталом – ресурсом перевіреної екологічної інформації та отримання екологічних адмінпослуг. Вона покликана надавати актуальну достовірну інформацію про стан навколишнього середовища та природні ресурси, а також взаємодіяти з користувачами в прозорий і зручний для них спосіб.

 «ЕкоСистема» створена як загальнодержавна екологічна автоматизована інформаційно-аналітична система, інтегрована з порталом «Дія», та має забезпечити доступ до екологічної інформації, а також ефективну електронну взаємодію між державою, бізнесом та громадою з метою отримання адміністративних послуг у сфері захисту довкілля. Започаткований проєкт містить 7 онлайн послуг, 70 реєстрів відкритих екологічних даних, 3 інтегровані інформаційні ресурси: Державний кадастр територій та об’єктів природно-заповідного фонду, сайт wownature.in.ua та Національний реєстр викидів та перенесення забруднювачів.

Електронними сервісами екологічної платформи є наступні:

Детальніше: https://bit.ly/3jDJW6P, https://bit.ly/3BmtDRZ, https://bit.ly/3vSoMqrhttps://eco.gov.ua/

Фото: скріншот

2021-10-27
Share
Організація освітнього процесу в закладах освіти під час епідемічної небезпеки

Організація освітнього процесу в закладах освіти під час епідемічної небезпеки

МОН України рекомендує запровадити дистанційне навчання в закладах вищої, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти.

МОН України рекомендує запровадити дистанційне навчання в закладах вищої, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти.

У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, спричиненої поширенням респіраторної хвороби COVID-19, з метою зменшення соціальних контактів та стримування розповсюдження коронавіруса SARS-CoV-2 МОН України рекомендує запровадити дистанційне навчання з 25 жовтня по 15 листопада 2021 року, внісши необхідні зміни до графіка освітнього процесу та розкладу занять.

Враховуючи стан епідемічної небезпеки та загальнодержавні протиепідемічні заходи, керівникам закладів освіти всіх форм власності та сфер управління МОН України рекомендує наступне:
– провести відповідну роз’яснювальну роботу серед колективів закладів освіти, а також їхніх родичів і родичів здобувачів освіти, доклавши всіх зусиль для організації проведення їх вакцинації;
– вжити невідкладних заходів щодо вакцинації науково-педагогічних, педагогічних і інших працівників закладів освіти, а також, по можливості, їхніх родичів і родичів здобувачів освіти;
– забезпечити можливість вакцинації науково-педагогічних, педагогічних і інших працівників закладів освіти в існуючих пунктах щеплень у закладах освіти та виїзних мобільних вакцинальних сесій.

Як зазначив Міністр освіти і науки, навчання в школах з 1 листопада 2021 року буде організовано з урахуванням епідемічної ситуації в кожному окремому регіоні. 

Детальніше: https://t.me/SerhiyShkarlet/368, https://bit.ly/3Gn8LxD, https://bit.ly/3pJY1DC, https://bit.ly/3bju6tj

Фото: МОН

2021-10-27
Share
Призначення іменних стипендій Верховної Ради України студентам закладів вищої освіти на 2021/2022 навчальний рік

Призначення іменних стипендій Верховної Ради України студентам закладів вищої освіти на 2021/2022 навчальний рік

Наказом Міністерства освіти і науки України призначено іменні стипендії Верховної Ради України студентам закладів вищої освіти на 2021/2022 навчальний рік.

Наказом Міністерства освіти і науки України призначено іменні стипендії Верховної Ради України студентам закладів вищої освіти на 2021/2022 навчальний рік.

Іменні стипендії призначено студентам вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації. Всього відзначено 227 студентів вищих навчальних закладів ІІІ і ІV рівнів акредитації (інститути, консерваторії, академії, університети) та 47 студентів вищих навчальних закладів І і ІІ рівнів акредитації (технікуми, училища, коледжі).

Найбільше іменних стипендіатів у вищих навчальних закладах ІІІ і ІV рівнів акредитації міста Києва – 40 студентів, Харківської області – 27 студентів і Одеської області – 22 студенти. Серед іменних стипендіатів вищих навчальних закладів І і ІІ рівнів акредитації лідирують Дніпропетровська область – 10 студентів, Тернопільська область – 6 студентів і Запорізька область – 5 студентів.

Іменні стипендії Верховної Ради України виплачуватимуться щомісяця за місцем навчання стипендіата, за рахунок коштів, передбачених у загальному фонді кошторису закладу вищої освіти на виплату академічних стипендій, з 1 вересня 2021 року до закінчення 2021/2022 навчального року згідно з навчальним планом.

Детальніше: https://bit.ly/3GwGYdW, https://bit.ly/3CmQ5eZ

Фото: ВРУ

2021-10-27
Share
Невідповідність освіти та професії в контексті неформальності та розвитку

Невідповідність освіти та професії в контексті неформальності та розвитку

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила публікацію на тему «Невідповідність освіти та професії в контексті неформальності та розвитку».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила публікацію на тему «Невідповідність освіти та професії в контексті неформальності та розвитку».

У цьому документі з використанням даних про домогосподарства з 15 країн Латинської Америки та Африки досліджуються зв’язки між неформальним сектором і відповідністю освіти та професії. У дослідженні використовується єдина методологія вимірювання невідповідності між освітою та професією й неформальною зайнятістю у відповідності до міжнародних трудових і статистичних стандартів у цій сфері.

 Результати показують, що в більшості країн, які розвиваються, з низьким і середнім рівнями доходів, за котрими є дані, працівники, зайняті в неформальному секторі, мають більш високі шанси отримати недостатній рівень освіти в порівнянні з робітниками, які працюють у формальному секторі. Навпаки, у робочих, зайнятих у формальному секторі, більше шансів отримати вищу освіту.

Ці результати однакові як для залежних, так і для незалежних працівників. Вони також справедливі для чоловіків і жінок у відповідності до аналізу з поділом у залежності від статі.

Більш того, в більшості країн, розглянутих у даній публікації, взаємозв’язок відповідності та неформальності також пов’язаний зі ступенем неформальності в даній сфері: на ринках праці з більш високою неформальністю неформальні працівники, зокрема, мають більше шансів отримати нижчу освіту. У документі аналізуються наслідки цих висновків для політики.

Детальніше: https://bit.ly/3nSzZUv, https://doi.org/10.1787/3291e65c-en

Фото: скріншот

2021-10-27
Share
Всеукраїнська конкурсна програма «Кращий студент України»

Всеукраїнська конкурсна програма «Кращий студент України»

Міністерство освіти і науки України оголосило про Всеукраїнський конкурс «Кращий студент України».

Міністерство освіти і науки України оголосило про Всеукраїнський конкурс «Кращий студент України».

Конкурс покликаний виявити та надати імпульс до подальшого розвитку студентської молоді України як авангарду розвитку українського суспільства. Він проводиться з метою виявлення всебічно розвиненої студентської молоді, стимулювання підвищення рівня її суспільної активності, сприяння формуванню активної життєвої позиції студентства.

Завдання конкурсу:
– виявлення найкращих студентів/ок в окремих сферах;
– покращення соціальної атмосфери у вишах і суспільстві в цілому;
– створення умов для відкритої комунікації молоді та студентства;
– налагодження партнерських відносин між студент(к)ами та викладач(к)ами;
– підвищення ерудиції та розширення кругозору студентської молоді;
– забезпечення якісного та змістовного студентського дозвілля.

У рамках конкурсу визначаються 10 наступних номінацій: кращий студент України (комплексна характеристика), кращий аналітик, громадський діяч, дизайнер, медійник, науковець, підприємець, програміст, профспілковий активіст, спортсмен.

Конкурс проходитиме у декілька етапів:
– протягом підготовчого етапу розпочинають свою роботу вишівські, регіональні та всеукраїнський оргкомітети;
– вишівський етап проходить на рівні вищих навчальних закладів І–ІV рівня акредитації, протягом якого проходить відбір учасників/ць конкурсів у вишах;
– регіональний етап проходить на рівні регіонів України, де визначаються перемож(ни)ці регіонального етапу;
– на Всеукраїнському фіналі за спеціальним механізмом визначається «Кращий студент України»;
– протягом заключного етапу підводяться підсумки ВКП.

Детальніше: https://online.studrespublika.com/, https://bit.ly/2ZmFGkX, https://bit.ly/2ZyCF1h, https://bit.ly/3nsV6w9

Фото: МОН

2021-10-26
Share
Опитування у рамках міжнародного проєкту з дослідження замовних робіт в Україні

Опитування у рамках міжнародного проєкту з дослідження замовних робіт в Україні

Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти – Academic IQ» поширила опитування, яке проводиться у рамках міжнародного проєкту з дослідження замовних робіт в Україні.

Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти – Academic IQ» поширила опитування, яке проводиться у рамках міжнародного проєкту з дослідження замовних робіт в Україні.

Опитування проводиться Університетом Вуллонгонг у Дубаї та Європейською мережею академічної доброчинності. В Україні опитування поширюється за сприяння проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти – Academic IQ», що адмініструється Американськими Радами з міжнародної освіти.

Замовні роботи – вид порушення академічної доброчесності, який досить поширений в Україні. Тому необхідне розуміння проблеми замовних робіт, а також пов’язані з цим наступні питання:
– масштаби поширення цієї проблеми серед студентства;
– чому студентство вдається до замовлення робіт;
– рівень обізнаності студентства про наявні політики та практики боротьби із замовними роботами;
– ставлення студентства до явища замовних робіт.

Цільовою аудиторією опитування є студентство українських закладів вищої освіти.

Детальніше: https://bit.ly/3EiAX2F, https://bit.ly/2ZueoJy

Фото: Academic IQ

2021-10-26
Share
Контрольний список відкритого доступу для нового університету

Контрольний список відкритого доступу для нового університету

Європейська Асоціація Університетів представила на своєму сайті публікацію «Контрольний список відкритого доступу для нового університету. Практичний посібник для користування».

Європейська Асоціація Університетів представила на своєму сайті публікацію «Контрольний список відкритого доступу для нового університету. Практичний посібник для користування».

Дана публікація є другою версією контрольного списку відкритого доступу. Вперше він був опублікований у 2015 році й присвячувався інституційній політиці. Видання є керівництвом для університетів, які бажають у подальшому розвивати свою діяльність у сфері відкритого доступу. 

В останні роки система наукових публікацій стала набагато більш складною та динамічною. Ситуація з відкритим доступом також кардинально змінилася. 

Університети, дослідники, спонсори досліджень і національні консорціуми зробили важливі кроки в переході до відкритого доступу, але повного відкритого доступу ще далеко не досягнуто. Цей контрольний список спрямований на підтримку університетів у їх зусиллях з нарощування потенціалу та подальшому розвитку своєї діяльності в області відкритого доступу.

Він містить у собі підхід «à la carte», при котрому заклади можуть розглядати цілі та дії, які мають найбільший сенс у їх конкретному контексті й з урахуванням їх специфіки. Контрольний список охоплює три основні цілі:
– розширення прав і можливостей через політику та стратегію високого рівня;
– підвищення потенціалу за допомогою бібліотек і переговорних консорціумів;
– зміцнення існуючих структур за рахунок інфраструктури, керованої академічним співтовариством. 

Кожна мета містить у собі множину можливих дій, їх відповідне обґрунтування, запропоновані заходи, очікуваний вплив і потенційне підводне каміння. Контрольний список завершується переліком загальних джерел, які допоможуть університетам дізнатися більше інформації про сучасні ресурси та набори інструментів відкритого доступу.

Детальніше: https://bit.ly/3nO9Iqn, https://bit.ly/3nAfQSZ

Фото: ЕАУ

2021-10-26
Share