Search results found:

posts - 5018

pages - 502

ОЕСР: БІЗНЕС-СТАТИСТИКА

ОЕСР: БІЗНЕС-СТАТИСТИКА

У блозі Організації економічного співробітництва та розвитку оприлюднено матеріал «Бізнес-статистики зазвичай не буває достатньо», підготовлений фахівцями Управління статистики та даних ОЕСР.

У блозі Організації економічного співробітництва та розвитку оприлюднено матеріал «Бізнес-статистики зазвичай не буває достатньо», підготовлений фахівцями Управління статистики та даних ОЕСР.

У ньому наголошується, що діловий сектор забезпечує 63% ВВП у країнах ОЕСР (за даними 2022 року) і є ключовим чинником економічного розвитку, торгівлі, інновацій, створення робочих місць. Разом із тим, виробництво є джерелом викидів. Щоб скоротити викиди вуглекислого газу компанії повинні впроваджувати інновації з використанням чистих технологій і цифрових рішень, здійснити радикальні зміни у виробництві, інвестиціях, торгівлі. Бізнес-статистика ОЕСР є важливим інструментом моніторингу економічного зростання та переходу до кліматичної нейтральності. Цифровізація відкриває можливості для отримання нових високоякісних даних на додаток до традиційної статистики. Увагу експертів зосереджено на значенні та перспективах бізнес-опитувань (для швидшого отримання детальної інформації), мікроданих, тимчасових рішеннях, питаннях співпраці та безперервності отримання якісних даних.

Детальніше: http://surl.li/sjhpd

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-04-09
Share
ПЛАН ЄС ЩОДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДИПЛОМУ

ПЛАН ЄС ЩОДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДИПЛОМУ

Європейська комісія прийняла пакет пропозицій для європейського сектору вищої освіти.

Європейська комісія прийняла пакет пропозицій для європейського сектору вищої освіти.

Він містить схему нової загальновизнаної кваліфікації, підготовленої у рамках транснаціональної співпраці закладів вищої освіти, що є важливим компонентом Європейського освітнього простору. План пропонує конкретний шлях співпраці та окреслює заходи підтримки для країн Європейського Союзу та їхніх систем вищої освіти щодо створення європейського ступеня. Пропозиції базуються на результатах шести пілотних проектів Erasmus+, у яких брали участь понад 140 закладів вищої освіти з усіх країн ЄС. Європейський ступінь – новий тип ступеня, який присуджується після транснаціональних програм бакалавра, магістра або доктора на національному, регіональному чи інституційному рівні. Він має визнаватись скрізь у ЄС, буде присуджуватись спільно та на добровільній основі групою університетів Європи. При цьому будуть ураховуватись критерії, погоджені на європейському рівні. Запровадження такого ступеня має сприяти підвищенню конкурентоспроможності Європи, більш якісному опануванню здобувачами освіти навичками, орієнтованими на майбутнє (у т.ч. у контексті зеленого та цифрового переходу) і зміцненню академічних цінностей. Для ЗВО це спростить створення спільних програм здобуття ступеня з кількома університетами по всій Європі, усунувши непотрібні бар’єри; дозволить підвищити свою конкурентоспроможність і привабливість. Зі свого боку для європейських роботодавців буде полегшено пошук висококваліфікованих випускників, готових адаптуватися до сучасних викликів світу, що швидко змінюється. Також комісія прийняла пропозиції щодо європейської системи забезпечення якості та визнання вищої освіти і стосовно привабливих та стійких кар’єр у вищій освіті. Ці пропозиції виходять за рамки отримання європейського ступеня і орієнтовані на весь сектор вищої освіти.

Детальніше: http://surl.li/sirjo, http://surl.li/sirim, http://surl.li/sirlt

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ЕС #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-08
Share
ФРАНЦУЗЬКІ ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ СТАРТАПІВ

ФРАНЦУЗЬКІ ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ СТАРТАПІВ

Міністерство цифрової трансформації України, Посольство України у Франції, ДіяСіті, Український фонд стартапів спільно з Асоціацією IТ-Україна, франко-українською торгово-промисловою палатою та іншими партнерами оголосили конкурс на право представляти Україну у складі національної делегації на Viva Technology у Парижі.

Міністерство цифрової трансформації України, Посольство України у Франції, ДіяСіті, Український фонд стартапів спільно з Асоціацією IТ-Україна, франко-українською торгово-промисловою палатою та іншими партнерами оголосили конкурс на право представляти Україну у складі національної делегації на Viva Technology у Парижі.

Це – найбільша європейська подія для стартапів і технологій. Українські стартапи можуть взяти участь у міжнародній конференції, представити свої ідеї та розробки, знайти фінансування і партнерів. Для цього стартапи-претенденти мають знаходитись на етапі Seed, Series A або Series B з активними MVP та наявними користувачами, бути готові до залучення інвестицій, використовувати технології, створені в Україні або стосовно яких будуть продовені розробки саме в Україні, бути зареєстровані в Україні. Заявку на участь можна подати до 15 квітня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/siklj, http://surl.li/siklv

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-04-08
Share
СТИПЕНДІЇ ВІД УРЯДУ РЕСПУБЛІКИ КАЗАХСТАН

СТИПЕНДІЇ ВІД УРЯДУ РЕСПУБЛІКИ КАЗАХСТАН

Оголошено конкурс на здобуття державних стипендій уряду Республіки Казахстан.

Оголошено конкурс на здобуття державних стипендій уряду Республіки Казахстан.

Він проводиться у рамках Угоди між Міністерством освіти і науки України та Міністерством освіти і науки Республіки Казахстан про співпрацю у галузі освіти і науки. Уряд Казахстану надає громадянам України на 2024/2025 навчальний рік 40 державних стипендій. З них 30 стипендій – за ступенем бакалавр, 10 – магістр. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 26 квітня 2024 року.

Детальніше: https://mon.gov.ua/…/mon-ogoloshuye-konkurs-na…, https://www.gov.kz/memleket/entities/sci/press?lang=en

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-08
Share
ОЕСР: ОБМІН ЗНАННЯМИ ТА СПІВПРАЦЯ МІЖ УНІВЕРСИТЕТАМИ ТА СУСПІЛЬСТВОМ

ОЕСР: ОБМІН ЗНАННЯМИ ТА СПІВПРАЦЯ МІЖ УНІВЕРСИТЕТАМИ ТА СУСПІЛЬСТВОМ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Обмін знаннями та співпраця між університетами та суспільством в Італії» із серії «Документи ОЕСР з регіонального розвитку».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Обмін знаннями та співпраця між університетами та суспільством в Італії» із серії «Документи ОЕСР з регіонального розвитку».

У ньому наголошується, що в сучасних суспільствах, заснованих на знаннях, університети відіграють вирішальну роль у сприянні інноваціям та сталому зростанню в межах своїх екосистем. Удосконалення діяльності з обміну знаннями та розвиток співпраці в рамках італійської університетської системи має важливе значення для суспільного прогресу, добробуту, підвищення продуктивності бізнес-структур. Багато італійських державних університетів здійснюють відповідну діяльність із зовнішніми партнерами – приватними фірмами, державними адміністраціями та громадянським суспільством. Але зростаючий попит на залучення університетів до співпраці із зовнішніми партнерами не супроводжується необхідним розвитком навичок, організаційної структури, механізмів управління, нормативно-правової бази та кар’єрних стимулів. Експерти, що досліджували проблему, вважають, що наразі необхідна комплексна реформа, яка б заохочувала співпрацю та посилювала роль університетів у створенні цінності для суспільства. У звіті представлена дорожня карта реформ, спрямованих на удосконалення системи обміну знаннями та співпраці між університетами і суспільством в Італії. Вона підготовлена у рамках виконання проекту, профінансованого Європейським Союзом через Інструмент технічної підтримки та впроваджується ОЕСР у співпраці з Генеральним директоратом структурних реформ Європейської Комісії.

Детальніше: http://surl.li/silsp, http://surl.li/siltf, https://doi.org/10.1787/ae130814-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-08
Share
ЯК ЗАЛУЧИТИ СТУДЕНТІВ У СФЕРУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

ЯК ЗАЛУЧИТИ СТУДЕНТІВ У СФЕРУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Брук Вілсон «Як залучити студентів, які думають, що не можуть дозволити собі вищу освіту». 

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Брук Вілсон «Як залучити студентів, які думають, що не можуть дозволити собі вищу освіту». 

У ній автор задається питанням: що можуть зробити університети, щоб полегшити фінансовий тягар вищої освіти для тих, хто стикнувся з проблемами скорочення рівня життя, але має потенціал та бажання отримати вищу освіту? Зростання інфляції, зростання цін на предмети першої необхідності, призупинення урядовими структурами виплат відсотків за студентськими кредитами, зростання вартості вищої освіти, – все це змушує людей відмовитись від продовження освіти. Університети, на переконання Брук Вілсон, можуть надавати стипендіальну підтримку; пропонувати варіанти підробітку та подальшого працевлаштування учнів; розширювати онлайн-освіту. Потрібно переконати потенційних студентів, що рішення проблеми можна знайти, адже фінансова нестабільність стала «новою нормою», до якої потрібно пристосовуватись.

Детальніше: http://surl.li/sgska, http://surl.li/sgsjm

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-05
Share
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ У ЦИФРАХ

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ У ЦИФРАХ

Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій опублікував аналітичний звіт показників діяльності у сфері інтелектуальної власності за підсумками 2023 року. 

Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій опублікував аналітичний звіт показників діяльності у сфері інтелектуальної власності за підсумками 2023 року. 

У ньому представлені відомості про тенденції IP-сфери в Україні (ситуація у сфері інтелектуальної власності закономірно віддзеркалює загальні макроекономічні тенденції у країні; дані щодо винахідницької активності (сучасні виклики для сфери інтелектуальної власності, креативних та інноваційних секторів економіки України дають можливість швидко адаптуватися завдяки творчому потенціалу інноваторів); оцінена активність бізнесу (торговельні марки є довготривалими продуктивними активами та сприяють економічному зростанню і можуть використовуватися в економічному аналізі інновацій); міститься прогноз на 2024 рік.

Детальніше: http://surl.li/sgpzb, http://surl.li/sgoiz

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-04-05
Share
ОЕСР: ЗА МЕЖАМИ ГРАМОТНОСТІ: ДОДАТКОВЕ ЗНАЧЕННЯ НЕКОГНІТИВНИХ НАВИЧОК

ОЕСР: ЗА МЕЖАМИ ГРАМОТНОСТІ: ДОДАТКОВЕ ЗНАЧЕННЯ НЕКОГНІТИВНИХ НАВИЧОК

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «За межами грамотності: додаткове значення некогнітивних навичок» із серії «Робочі документи OECD з освіти».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «За межами грамотності: додаткове значення некогнітивних навичок» із серії «Робочі документи OECD з освіти».

Надано огляд попередніх досліджень некогнітивних навичок, звертається увага на тренди у сфері освіти, працевлаштування, доходів, оцінюється здоров’я та задоволеність життям, визначені за результатами великомасштабних опитувань, проведених у різних країнах. Встановлено, що показники некогнітивних навичок надійно і стійко пов’язані з показниками життєвого успіху як в юності, так і дорослому житті.

Детальніше: http://surl.li/sgmmw, http://surl.li/sgnkp, https://doi.org/10.1787/7d4fe121-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-04-05
Share
МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ МОЛОДІ, СТУДЕНТІВ І НАУКОВЦІВ

МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ МОЛОДІ, СТУДЕНТІВ І НАУКОВЦІВ

House of Europe оприлюднив добірку стипендіальних програм для підтримки української молоді, студентів та науковців. 

House of Europe оприлюднив добірку стипендіальних програм для підтримки української молоді, студентів та науковців. 

Зокрема, у ній представлені: «Digital Labs: фахівці центрів професійного розвитку педагогічних працівників»; «Креативні майстерні для підлітків у Музеї Ханенків»; «Короткострокове командне волонтерство у Фінляндії»; «Our planet is our only home» (навчальний курс в Австрії); «Річне волонтерство в молодіжному центрі в Польщі»; «Короткострокове волонтерство в Іспанії» (для організації літніх таборів для дітей та підлітків); «Threefol – Молодіжний арт кемп у Берліні»; «Visual Strategy» (навчальний курс з розвитку інноваційних методів у роботі з молоддю); «Довгострокове молодіжне волонтерство у Румунії»; «Відкритий онлайн-курс про демократію від Тартуського університету»; «Natolin Fellowship Programme»; онлайн-курс «Інклюзивна освіта. Цей світ належить усім»; магістерські стипендії для студентів для навчання в Україні та Німеччині.

Детальніше: http://surlli/ejyul, https://bit.ly/4acpfXN, https://bit.ly/3VDAkg6, https://bit.ly/3VDlu9f, https://bit.ly/3IYSqSm, https://bit.ly/4cwKFjT, https://bit.ly/3x6GiMb, https://bit.ly/4cwKHbv, https://bit.ly/3xmHWt7, https://bit.ly/4cwKJQF, https://bit.ly/4bYE55s, https://bit.ly/49ef1oz, https://bit.ly/49gSBTu, https://bit.ly/3xpiweo, http://surl.li/sfbmn

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-04
Share
РЕЙТИНГ ЗВО ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АКРЕДИТАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ

РЕЙТИНГ ЗВО ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АКРЕДИТАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ

Центр міжнародних проєктів «Євроосвіта» оприлюднив рейтинг закладів вищої освіти України, побудований на основі даних про результати акредитації НАЗЯВО освітніх програм у 2019-2023 роках

Центр міжнародних проєктів «Євроосвіта» оприлюднив рейтинг закладів вищої освіти України, побудований на основі даних про результати акредитації НАЗЯВО освітніх програм у 2019-2023 роках

Акцент зроблено на тому, що під час проведення акредитаційних експертиз здійснюється аналіз не лише освітнього процесу, а й міжнародної проєктно-грантової діяльності, науково-інноваційної роботи, академічної мобільності, навчально-методичного забезпечення, кадрового потенціалу та інших складових, які безпосередньо впливають на місце ЗВО у різноманітних міжнародних рейтингах. За результатами оцінювання до топ-5 найуспішніших закладів вищої освіти 2023 року увійшли: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Національний університет «Львівська політехніка», Національний університет біоресурсів та природокористування України, Київський університет імені Бориса Грінченка.

Детальніше: http://surl.li/sejta, http://surl.li/sfqkq

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2024-04-04
Share