Search results found:

posts - 3424

pages - 343

ЗВІТ ОЕСР: ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ

ЗВІТ ОЕСР: ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Цифровізація та корпоративне управління» із серії «Робочі документи ОЕСР з корпоративного управління».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Цифровізація та корпоративне управління» із серії «Робочі документи ОЕСР з корпоративного управління».

У ньому наголошується, що технологічний розвиток і зростання цифрової економіки кардинально змінили характер ринків капіталу та структуру глобальної економіки в цілому. Зроблено огляд ключових питань, пов’язаних із впливом цифровізації на корпоративне управління, насамперед – щодо використання технологій для покращення ринкового нагляду та забезпечення дотримання вимог корпоративного управління, оперативності розкриття інформації; полегшення дистанційної та гібридної участі в управлінні з боку акціонерів; цифрової безпеки; впливу цифровізації на розвиток первинних публічних ринків акцій. Документ ґрунтується на матеріалах роботи Комітету з корпоративного управління ОЕСР щодо вивчення нових можливостей та ризиків, пов’язаних з цифровізацією. Його покладено в основу дискусій щодо принципів корпоративного управління G20/ОЕСР.

Детальніше: https://bit.ly/3LHL71U, https://bit.ly/3E3605A, https://doi.org/10.1787/296d219f-en

2022-09-28
Share
ЗВІТ ОЕСР: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ КРАЇН ОЕСР

ЗВІТ ОЕСР: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ КРАЇН ОЕСР

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Структура і практика оцінювання: порівняльний аналіз п’яти країн ОЕСР» із серії «Журнал ОЕСР з бюджетування».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Структура і практика оцінювання: порівняльний аналіз п’яти країн ОЕСР» із серії «Журнал ОЕСР з бюджетування».

У ньому надано докладний аналіз систем оцінювання політики у п’яти країнах ОЕСР – Канаді, Німеччині, Нідерландах, Великобританії та США. Акцент зроблено на інституціоналізації, якості результатів оцінювання та їх використанні у діяльності державних органів. Представлені відомості про необхідні умови для побудови і розвитку надійної системи оцінювання за допомогою заходів із нарощування потенціалу, механізмів забезпечення якості та контролю, наявності даних і використання результатів.

Детальніше: https://bit.ly/3SbYCsT, https://bit.ly/3C6wqlL, https://doi.org/10.1787/911cc792-en

2022-09-26
Share
ПРОГРАМА ПРОФЕСІЙНОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ ВІД GOOGLE

ПРОГРАМА ПРОФЕСІЙНОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ ВІД GOOGLE

22 вересня 2022 року Google спільно з навчальною платформою Coursera, Міністерством цифрової трансформації України та Спілкою українських підприємців запустили програму «Професійні сертифікати від Google для малих на середніх бізнесів».

22 вересня 2022 року Google спільно з навчальною платформою Coursera, Міністерством цифрової трансформації України та Спілкою українських підприємців запустили програму «Професійні сертифікати від Google для малих на середніх бізнесів».

Для участі у програмі буде обрано 1000 компаній в Україні, що дозволить їх співробітникам підвищити кваліфікацію та здобути необхідні навички для нових перспектив розвитку бізнесу. Учасники отримають: безоплатний доступ до навчальних програм, розроблених компанією Google на платформі Coursera; гнучке навчання онлайн у зручний час; практичні навички у таких галузях, як: IT-підтримка, цифровий маркетинг та електронна комерція (українською мовою), управління проєктами, UX-дизайн, аналіз даних (англійською мовою). Усі, хто успішно завершить навчання, отримають професійний сертифікат від Google.

Детальніше: https://bit.ly/3fjcEKY, https://bit.ly/3r5Svuq, https://bit.ly/3RcEg1k

2022-09-26
Share
МІКРОКРЕДИТИ В ЄВРОПЄЙСЬКІЙ ОСВІТІ

МІКРОКРЕДИТИ В ЄВРОПЄЙСЬКІЙ ОСВІТІ

На сторінці Європейського освітнього простору порталу Єврокомісії опубліковано матеріал «Отримання мікрокредитів в Європі».

На сторінці Європейського освітнього простору порталу Єврокомісії опубліковано матеріал «Отримання мікрокредитів в Європі».

У ньому повідомляється, що для задоволення потреб суспільства та ринку праці, європейські університети починають все частіше пропонувати менші, вузькоспеціалізовані курси. Вони відрізняються від «стандартних» тим, що є більш короткими і гнучкими, та пропонуються університетами для тих категорій, які націлені на швидке підвищення кваліфікації або перекваліфікацію. Існує кілька ключових аспектів, на які слід звертати увагу, розглядаючи можливість навчання в Європі за програмою, що присуджує мікрокредит: досі не існує усталеного трактування мікрокредитів, внаслідок чого під ними можуть розуміти курси від кількох днів до кількох місяців (відповідно до освітніх потреб); вони переважно надаються онлайн; є можливість перенесення отриманих на курсах результатів на повну ступінь навчання; обов’язково потрібно уточнювати та аналізувати всю інформацію, що стосується змісту мікрокредитів, процедур оцінювання, сертифікатів, забезпечення якості. Мікрокредити жодним чином не можуть бути заміною повної вищої освіти в Європі, але вони здатні допомогти працівнику стати більш привабливим для європейських роботодавців, наповнити резюме для Europass конкретними затребуваними компетенціями.

Детальніше: https://bit.ly/3LHu4wE

2022-09-26
Share
КІБЕРБЕЗПЕКА ОСВІТИ ОНЛАЙН

КІБЕРБЕЗПЕКА ОСВІТИ ОНЛАЙН

28 вересня 2022 року відбудеться вебінар на тему: «Кіберзахист та дистанційні технології в освіті».

28 вересня 2022 року відбудеться вебінар на тему: «Кіберзахист та дистанційні технології в освіті».

Під час заходу планується обговорити широке коло практичних питань щодо організації безпечного цифрового простору під час використання дистанційних технологій для організації освітнього процесу, робочих зустрічей та нарад; проаналізувати ризики у роботі та навчанні із використанням мережі інтернет. Організатор – Міністерство освіти і науки України.

Детальніше: https://bit.ly/3r5iJx8, https://bit.ly/3Swt2WQ

2022-09-26
Share
EDX: ВИМОГИ ДО ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ  МАГІСТРІВ ДІЛОВОГО АДМІНІСТРУВАННЯ

EDX: ВИМОГИ ДО ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ МАГІСТРІВ ДІЛОВОГО АДМІНІСТРУВАННЯ

На сторінці блогу онлайн-платформи edX опублікована стаття «Що шукати у сучасній навчальній програмі MДA: погляди студентів».

На сторінці блогу онлайн-платформи edX опублікована стаття «Що шукати у сучасній навчальній програмі MДA: погляди студентів».

Зазначається, що навчальна програма магістра ділового адміністрування, створена та реалізована онлайн, має складатися не лише з відповідного підручника, лекційних матеріалів, та виконуватись під керівництвом фахівця. Гарна навчальна програма MДA повинна знайомити студентів з широким спектром глобальних поглядів та різними точками зору. Автори статті наводять думки студентів про ключові аспекти сучасної програми. Під час опитування з’ясувалось, що студентів цікавить інтегрована навчальна програма (програма, де все органічно поєднується), орієнтована на учня (хочу навчитися бути найкращим лідером), гнучка та цілеспрямована (програма, яка ставить майбутнє на перше місце, дозволить зробити наступні кроки). В якості такої нової програми пропонується розглянути Questrom OMДA, акредитовану AACSB, з амбітною мережею випускників, які прагнуть допомогти іншим просуватись кар’єрними сходами.

Детальніше: https://blog.edx.org/mba-curriculum, https://bit.ly/3Ss566M

2022-09-26
Share
СПІВПРАЦЯ НАУКОВЦІВ З КОМЕРЦІЙНИМИ ВИДАВНИЦТВАМИ

СПІВПРАЦЯ НАУКОВЦІВ З КОМЕРЦІЙНИМИ ВИДАВНИЦТВАМИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Ендрю Теттенборна «Вчені, що пишуть книги, ризикують своїми доходами».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Ендрю Теттенборна «Вчені, що пишуть книги, ризикують своїми доходами».

У ній наголошується, що комерційні видавці віднедавна змушують вчених надавати згоду на необмежену страховку від можливих юридичних витрат. Існує безліч причин, через які пересічний науковець змушений співпрацювати з комерційними видавництвами. Це – авторитет, гордість, інтелектуальне визнання, а також необхідність підвищити свій ймовірний рейтинг у рамках програми Research Excellence Framework (REF), якщо йдеться про науковця з Великої Британії. Разом із тим, науковець майже ніколи не отримує гонорар або отримує символічну суму. Він іноді навіть не має можливості серйозно вивчити умови контракту, які їм пропонують респектабельні видавництва. А вони почали включати до договору новий пункт, який передбачає згоду на «відшкодування автором чи упорядником будь-яких втрат, збитків, шкоди, витрат Видавництва (включаючи будь-які судові, компенсаційні витрати), що виникають у зв’язку з будь-якими фактами чи обставинами, які можуть бути ініційовані третіми особами». Достеменно розібравшись у ситуації, автор радить науковцям, особливо – молодим вченим завжди дуже уважно вивчати контракт, перш ніж погоджуватися на співпрацю з комерційним видавництвом.

Детальніше: https://bit.ly/3RgWBe0, https://bit.ly/3r6g4Dw

2022-09-24
Share
ГРОМАДЯНСЬКА НАУКА: ДНК НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

ГРОМАДЯНСЬКА НАУКА: ДНК НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

На засіданні Науково-консультативної ради проекту «Експедиції ДНК навколишнього середовища в морських об’єктах, включених до списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО» оприлюднені рекомендації з підготовки ЮНЕСКО до глобального розгортання ініціативи «Громадянська наука».

На засіданні Науково-консультативної ради проекту «Експедиції ДНК навколишнього середовища в морських об’єктах, включених до списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО» оприлюднені рекомендації з підготовки ЮНЕСКО до глобального розгортання ініціативи «Громадянська наука».

Наукова консультативна рада об’єднує провідні світові наукові досягнення та досвід у галузі молекулярної екології, еДНК, біоінформатики, меташтрихкодування риби, науки про океан. Вона забезпечує зв’язок з передовими світовими науковими знаннями у використанні відбору зразків еДНК для моніторингу морського біорізноманіття, співпрацює з координаційною групою ЮНЕСКО та партнерською лабораторією еДНК у визначенні оптимальних протоколів відбору та обробки зразків в рамках громадської наукової діяльності. Проект реалізується Міжурядовою океанографічною комісією ЮНЕСКО та Центром всесвітньої спадщини за підтримки уряду Фландрії в рамках оголошеного ООН «Десятиліття наук про океан на користь сталого розвитку».

Детальніше: https://bit.ly/3xOmhrc, https://www.unesco.org/en/edna-expeditions

2022-09-24
Share
ЗВІТ ОЕСР: ВИМІРЮВАННЯ ПРИВАБЛИВОСТІ РЕГІОНІВ

ЗВІТ ОЕСР: ВИМІРЮВАННЯ ПРИВАБЛИВОСТІ РЕГІОНІВ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Вимірювання привабливості регіонів» із серії «Документи ОЕСР з регіонального розвитку».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Вимірювання привабливості регіонів» із серії «Документи ОЕСР з регіонального розвитку».

У ньому представлено концептуальні засади оцінювання привабливості регіонів, обґрунтована необхідність переосмислення регіональної привабливості у контексті глобальних змін, описана методологія визначення регіональної привабливості. Автори дослідження використовують багатовимірні профілі територій, побудовані на даних 55-ти показників, зведених до шести основних груп. Цей інструмент дозволяє визначати сильні, слабкі сторони та можливості, завдяки чому можна переосмислювати модель територіального розвитку, співвідносячи зі світовими трендами. Інструмент розроблено у рамках тематичного дослідження «Інтернаціоналізація та привабливість французьких регіонів», виконаного на запит Франції за підтримки Генерального директорату ЄС з реформи Секретаріатом ОЕСР, Національним агентством територіальної єдності, Асоціацією регіонів за участі французьких пілотних регіонів (Схід, Прованс-Альпи-Лазурний Берег, Реюньйон).

Детальніше: https://bit.ly/3BLCrTI, https://bit.ly/3C4CN98, https://doi.org/10.1787/fbe44086-en

2022-09-24
Share
СТРАТЕГІЯ ПОСЕРЕДНИЦТВА У СПРАВАХ ПРО АКАДЕМІЧНУ ЧЕСНІСТЬ

СТРАТЕГІЯ ПОСЕРЕДНИЦТВА У СПРАВАХ ПРО АКАДЕМІЧНУ ЧЕСНІСТЬ

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Кортні Каллен «Використання стратегій посередництва у справах про академічну чесність».

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Кортні Каллен «Використання стратегій посередництва у справах про академічну чесність».

У ній наголошується, що ведення справ про неправомірну поведінку студентів під час навчання може бути складним і таким, що розчаровує як практиків, так і викладачів, а вирішення таких справ може зайти у «глухий кут». Для вирішення подібних ситуацій використовуються методи посередництва. Автор вважає за доцільне застосовувати «Модель SCARF», завдяки якої можна зрозуміти, чому саме учні заперечують факт списування навіть за умов наявності доказів. Їхнє самосприйняття як гарного учня і доброї людини може бути поставлене під сумнів, коли вони стикаються з ярликом «шахрая». Також може бути корисною модель «Сходи висновків», яка використовується для оцінювання сприйняття та побудови припущень. Автор статті закликає викладачів поділитись з академічною спільнотою своїми методами посередництва, які вони застосовують у своїй практиці т а які можуть бути корисні при підтримці академічної доброчесності.

Детальніше: https://bit.ly/3DQAVSy, https://bit.ly/3LMc6tj, https://bit.ly/3dvbFXx, https://bit.ly/3faQFWf

2022-09-23
Share