Освітній серіал про фінанси для молоді «Фінансовий сенсей» підготовлений Міністерством цифрової трансформації у співпраці з Національним банком України та Першим Українським Міжнародним Банком.
Освітній серіал про фінанси для молоді «Фінансовий сенсей» підготовлений Міністерством цифрової трансформації у співпраці з Національним банком України та Першим Українським Міжнародним Банком.
Серіал розглядає реальні життєві ситуації, що стосуються планування бюджету, заощаджень, правил накопичення коштів для реалізації планів на майбутнє, користування кредитним лімітом, оптимізації витрат й економії на сплаті відсотків, убезпечення від кібершахраїв, управління рахунками онлайн тощо. Зокрема, в освітньому серіалі «Фінансовий сенсей» висвітлюються наступні питання: – як спланувати власний бюджет; – переваги та недоліки кредитних карток; – банк у телефоні; – переваги мобільного банкінгу; – покупки онлайн; – фішингові сайти; – фінансові шахрайства; – сashback та програми лояльності.
Особливістю нового освітнього серіалу про фінанси є те, що він адресований молоді, представлений у молодіжному форматі, де комбінуються навчання та розваги, а корисна інформація та поради «запаковані» у формат, привабливий для молодої аудиторії.
Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти Academic IQ представила на своєму сайті нові матеріали традиційної рубрики Infobulletin. Нинішній, чотирнадцятий номер бюлетеня присвячений темі аутсорсингу завдань.
Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти Academic IQ представила на своєму сайті нові матеріали традиційної рубрики Infobulletin. Нинішній, чотирнадцятий номер бюлетеня присвячений темі аутсорсингу завдань.
У випуску йдеться про завдання на замовлення, куплені наукові роботи здобувачів освіти, неправомірну допомогу у написанні робіт кваліфікаційних та інших робіт, які здобувачі мають готувати самостійно.
Зокрема, детально розглядаються наступні питання: – сутність аутсорсингу завдань та особливості боротьби з цим явищем; – причини, які сприяють розповсюдженню аутсорсинга завдань; – заходи запобігання аутсорсингу завдань, які застосовують провідні заклади вищої освіти світу; – дії викладача, які покликані утримати студента від аутсорсингу письмових завдань; – законодавство країн світу проти аутсорсингу завдань.
Ознайомитися з матеріалом можна на сайті Academic IQ.
Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження порядку подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти України в 2021 році».
Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження порядку подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти України в 2021 році».
Метою запропонованого проєкту є визначення механізмів подання вступником заяви в електронній формі на участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти та її розгляду закладом вищої освіти.
Проєкт акту розроблено на виконання статей 13, 44 Закону України «Про вищу освіту» та відповідно до Положення про Єдину державну електронну базу з питань освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 №620.
Зауваження та пропозиції можна подати до 11 травня 2021 року.
Міністерство освіти і науки України видало наказ, який стосується змін у порядку діяльності спеціалізованих вчених рад. Відповідний наказ № 462 від 23.04.2021 «Про внесення змін до наказів Міністерства освіти і науки України щодо діяльності спеціалізованих вчених рад та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства освіти і науки України від 22 липня 2020 року № 946» опублікований на сайті МОН.
Міністерство освіти і науки України видало наказ, який стосується змін у порядку діяльності спеціалізованих вчених рад. Відповідний наказ № 462 від 23.04.2021 «Про внесення змін до наказів Міністерства освіти і науки України щодо діяльності спеціалізованих вчених рад та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства освіти і науки України від 22 липня 2020 року № 946» опублікований на сайті МОН.
Документ подовжує повноваження спеціалізованих вчених рад до 1 жовтня 2021 року.
Наказ прийнято відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань присудження наукових ступенів та ліцензування освітньої діяльності», Положення про Міністерство освіти і науки України та Положення про спеціалізовану вчену раду, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 14 вересня 2011 року № 1059.
Forbes-Україна оприлюднено власний рейтинг 100 кращих факультетів закладів вищої освіти України.
Forbes-Україна оприлюднено власний рейтинг 100 кращих факультетів закладів вищої освіти України.
Для побудови рейтингу використані оцінки профільних експертів та показники діяльності закладів вищої освіти України та їх факультетів, зокрема – середній вступний бал, інтенсивність наукової роботи науково-педагогічного персоналу та студентів, стан інфраструктури. Визначено кращі факультети у 10 найпопулярніших напрямках освіти.
Всього у рейтингу представлено 25 університетів з восьми міст України, в тому числі два – приватної форми власності. За межами дослідження залишились заклади вищої освіти з невеликою чисельністю студентів та низькими вступними балами, а також ті, у яких відсутня достатня кількість факультетів з належною якістю освіти.
У п’яти номінаціях лідерами є факультети КНУ ім. Тараса Шевченка, в чотирьох – НТУУ КПІ ім. Ігоря Сікорського. Обидва заклади вищої освіти представлені в рейтингу по 16 разів кожен.
У сегменті суспільних наук перше місце зайняв соціологічний факультет Харківського національного університету ім. Василя Каразіна. Найвідоміший заклад вищої освіти лівобережної України представлено в рейтингу 14 разів.
9 разів у рейтингу представлено Національний університет «Львівська політехніка», 8 разів – Львівський національний університет ім. Івана Франка.
48 позицій відносяться до закладів освіти Києва, з них 41 – до чотирьох ЗВО: КНУ ім. Тараса Шевченка, НТУУ КПІ ім. Ігоря Сікорського, Національний університет «Києво-Могилянська академія», Національний медичний університет ім. О.О.Богомольця. Друге місце за кількістю кращих факультетів (23 одиниці) посідає Львів, його представляють три заклади освіти: Національний університет «Львівська політехніка», Львівський національний університет ім. Івана Франка та приватний ЗВО Український католицький університет. 19 кращих факультетів розташовано в Харкові, по 3 факультети – у Дніпрі та Чернівцях, два – в Одесі та по одному – у Сумах і Ужгороді.
Рейтингування виявило, що 90% кращих факультетів розташовані у Києві, Львові та Харкові, 95% – це державні університети. Вступний бал у кращих приватних вузах був вищим, ніж у більшості державних. Кращі заклади бізнес-освіти враховувались окремо, перше місце серед них зайняла Київська школа економіки.
Британська Рада в Україні оголосила конкурс для університетів на участь у другому році Програми вдосконалення викладання у вищій освіті.
Британська Рада в Україні оголосила конкурс для університетів на участь у другому роціПрограми вдосконалення викладання у вищій освіті.
Організатори: Британська Рада в Україні, Інститут вищої освіти НАПН України, Advance HE, Міністерство освіти і науки України, Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти.
Мета програми – підвищення якості вищої освіти України шляхом розвитку інституційної спроможності університетів України щодо вдосконалення викладання і навчання.
Завдяки реалізації Програми очікується досягнення таких результатів: – створення національної платформи для фахового обговорення та обміну кращими практиками з вдосконалення викладання у вищій освіті; – формування мережі викладачів та управлінців, готових до втілення змін та обміну ефективними практиками вдосконалення викладання і навчання як у власному університеті, так і між університетами України; – підтримка університетів у реалізації інституційних проектів із вдосконалення викладання.
Програма складається з двох компонентів: компонент для викладачів університетів та компонент для управлінців – проректорів, керівників структурних підрозділів, відповідальних за вдосконалення викладання і навчання, забезпечення якості, розроблення інституційної стратегії / програми професійного розвитку викладачів.
Компонент для викладачів включає засвоєння новітніх підходів до викладання і навчання у вищій освіті. Основний акцент програми полягає в тому, щоб вмотивувати та надихнути учасників до використання студентоцентрованих підходів у власній викладацькій практиці та поширення набутих знань та досвіду серед колег.
Компонент для управлінців має на меті розроблення інституційних стратегій викладання і навчання та створення центрів для забезпечення системного професійного розвитку викладачів у закладах вищої освіти України.
До участі у Програмі запрошуються університетські команди (у складі трьох викладачів з різних структурних підрозділів університетів і одного представника управлінської команди університету).
Заявку на участь у конкурсі можна подати до 20 травня 2021 року.
Європейська асоціація університетів повідомляє, що для другого раунду навчання відкрита платформа онлайн-навчання STREAM, яка містить навчальні матеріали європейського посібника з визнання для вищих навчальних закладів (посібник EAR-HEI). Платформа буде відкрита до 19 серпня 2021 року, участь у ній безкоштовна.
Європейська асоціація університетів повідомляє, що для другого раунду навчання відкрита платформа онлайн-навчання STREAM, яка містить навчальні матеріали європейського посібника з визнання для вищих навчальних закладів (посібник EAR-HEI). Платформа буде відкрита до 19 серпня 2021 року, участь у ній безкоштовна.
Платформа онлайн-навчання STREAM спеціально призначена для співробітників приймальних комісій, які працюють у закладах вищої освіти Європейського простору. Окрім навчальних матеріалів, учасники платформи можуть використовувати «форум реальних справ», який надає можливість надавати запити щодо конкретних тем та обмінюватися досвідом й отримувати поради від колег з усієї Європи.
На офіційному сайті Організації економічного співробітництва і розвитку опубліковано матеріал «Індикатори навколишнього середовища».
На офіційному сайті Організації економічного співробітництва і розвитку опубліковано матеріал «Індикатори навколишнього середовища».
Цей новий веб-формат для екологічних індикаторів забезпечує інтерактивний доступ в режимі реального часу до актуальних даних країн ОЕСР про навколишнє середовище, що належать до базового набору екологічних індикаторів ОЕСР, – інструменту оцінювання екологічних показників і відстеження курсу на сталий розвиток.
Веб-версія інструменту дозволяє користувачам відстежувати дані та отримувати інфографіку, тематичні веб-книги, завантажувати та ділитися ними. Індикатори охоплюють відомості про основні екологічні тенденції в таких областях, як зміна клімату, біорізноманіття, водні ресурси, якість повітря, економіка замкнутого циклу і ресурси океану. До наборів показників додається «Короткий огляд навколишнього середовища».
В рамках Digital Day 2021 країни ЄС визначили цифрові цілі ЄС та підписали три важливі Декларації: про сприяння міжнародним зв’язкам, стимулювання впровадження цифрових технологій та покращення нормативного середовища для стартапів.
В рамках Digital Day 2021 країни ЄС визначили цифрові цілі ЄС та підписали три важливі Декларації: про сприяння міжнародним зв’язкам, стимулювання впровадження цифрових технологій та покращення нормативного середовища для стартапів.
Планується зміцнити інтернет-зв’язок між ЄС та міжнародними партнерами. ЄС має чіткі стандарти захисту даних та високоякісне внутрішнє мережеве з’єднання, але прагне інвестувати в міжнародні мережі зв’язку, щоб стати глобальним центром обробки даних. Згідно з Декларацією Data Gateways, особливу увагу приділятимуть наземним та підводним кабелям, супутникам і мережевим каналам.
Країни ЄС будуть розвивати «чисті» цифрові технології – щоб допомогти навколишньому середовищу. Держави-члени ЄС прагнуть прискорити використання зелених цифрових технологій (таких як 5G, 6G, високопродуктивні обчислення, Інтернет речей та інші енергоефективні цифрові технології) у секторах енергетики, транспорту, промисловості та будівництва.
Передбачається покращувати регуляторне середовище для стартапів, оскільки держави-члени ЄС зацікавлені у створенні сприятливого для зростання стартапів середовища, що це забезпечить стійку цифрову економіку ЄС. Планується підтримувати відтворення найкращих практик зі світових стартап-екосистем, – таких, як простіші візові процеси для талантів із третіх країн, збільшення приватного фінансування.
22 квітня 2021 року завершився термін подання відгуків наукової спільноти щодо кандидатів, які були висунуті й подали заяву на участь у конкурсі щодо обрання членів Наукового комітету Національної ради з питань розвитку науки і технологій. Таких відгуків надійшло 154.
22 квітня 2021 року завершився термін подання відгуків наукової спільноти щодо кандидатів, які були висунуті й подали заяву на участь у конкурсі щодо обрання членів Наукового комітету Національної ради з питань розвитку науки і технологій. Таких відгуків надійшло 154.
Ці відгуки відповідно до пункту 23 Положення про конкурс щодо обрання членів Наукового комітету Національної ради з питань розвитку науки і технологій можуть використовуватися членами Ідентифікаційного комітету з питань науки як допоміжна інформація під час проведення конкурсу щодо обрання членів Наукового комітету.
Наступним етапом конкурсу має стати безпосередньо відбір зазначених кандидатів. Рішення щодо включення кандидата до складу Наукового комітету вважається прийнятим за умови підтримки його кандидатури всіма членами Ідентифікаційного комітету з питань науки, що взяли участь у засіданні.
All accounts on the NRA website go through a standard registration procedure and are verified. However, in order to obtain additional features, such as publishing open reviews of academic texts, verification by affiliation is required.
To obtain the status “verified”, you must change your primary email address to a corporate one, which is tied to a scientific or educational institution.
For example: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
After confirming your corporate email address, your account will be automatically verified by affiliation.
If your email address is corporate, but your account does not have a verification mark, you need to write to us at the email address NRAT@ukrintei.ua. After verification, we will add your address to the database, and your account will be verified.
After completing the verification procedure for affiliation, you can change the primary email address to a convenient one for you, without losing your status during the current verification.
You only need to verify for affiliation once.
* We use corporate addresses from the Unified State Database on Education and the State Register of Scientific Institutions Supported by the State
Search Instructions
To search for news published on the official website of NRАT in the “News” section, you need to enter one word, several words, or an exact phrase in the search field. Different terms are separated by spaces.
The search is performed everywhere – in the title and the news text.
For a more comprehensive result, it is recommended to use word stems (parts of words without endings).
When using multiple words for the search, they are combined using one of the logical methods described below.
By default, the logical connector “and” is used. In this case, search results will include all news releases that contain the specified words, even if they are located separately from each other and are in different parts of the text.
Example: Search phrase: OECD report. Search result: all news containing the words “report” and “OECD” in the text and in the title, both together and separately.
If a phrase or phrase is enclosed in quotation marks (“), the results will include all publications where this exact phrase or phrase is found.
Example: Search phrase: “OECD report.” Search result: all news containing the exact phrase “OECD report.”
If you know the publication date of the news or are interested in a specific time frame in which they were published on the website, you can select such a date or date range in the additional field that looks like a calendar. The date is entered in the format year-month-day and confirmed by clicking on the corresponding date in the calendar dropdown. You can enter a date or choose one by browsing through the calendar by months and years. By default, the interval starts from the oldest date (2018-01-23) and ends with the current date.
You can also use one or more hashtags, which are located under the search field on the right side of the “News” page.
Please note: The search for academic texts is carried out in a separate search window at the following link https://nrat.ukrintei.ua/searchdb.