На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Освіта програє гонку із технологіями? Прогрес ШІ в математиці та читанні» із серії «Освітні дослідження та інновації».
Наголошується, що досягнення в галузі штучного інтелекту відкривають масштабну та швидку технологічну трансформацію. Дослідження можливостей ШІ, пов’язаних з людськими навичками, та їх розвитком, мають вирішальне значення для розуміння цього процесу. У 2016 році ОЕСР оцінила можливості ШІ у досліджені «Огляд навичок дорослих ОЕСР». Цей звіт продовжує попереднє дослідження на основі експертних оцінок 2021 року про можливість комп’ютерів розв’язуватитести PIAAC на грамотність та матиматики. Це частина комплексного проекту з оцінки ШІ. Дослідження свідчить, що ШІ потенційно може перевершити більшу частину населення: 90% дорослих за грамотністю та 57-88% дорослих за навичками з матиматики. Також можливості ШІ в галузі грамотності значно покращилися порівняно з оцінкою 2016 року. На думку експертів, до 2026 року штучний інтелект зможе розв’язати усі тести з грамотності та матиматики. Ці висновки мають важливі наслідки для зайнятості та освіти, оскільки значна частка робітників щодня на роботі використовує навички написання тексту та розрахунків, які нижче за комп’ютерні. ШІ може вплинути на завдання цих працівників, тому у цьому контексті системи освіти країн повинні зміцнювати базові навички студентів та робітників і навчати їх працювати разом з ШІ.
Фото: скріншот
ОЕСР: ОСВІТА ПРОГРАЄ ГОНКУ ІЗ ТЕХНОЛОГІЯМИ?
2023-04-04
Share