На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опубліковано стаття Дженні Мірон «Групова робота не тільки для студентів».
У ній наголошується, що робота в групах покликана підтримувати та розвивати креативність, продуктивність і співпрацю між студентами. Але переваги групової роботи не обмежуються студентською роботою. Йдеться про роботу членів Ради академічної доброчесності Онтаріо (AICO) щодо створення документу «Підтримка академічної доброчесності: інформаційний бюлетень «Етичне використання штучного інтелекту у вищій освіті». Документ містить огляд питання, визначення штучного інтелекту, міркування зацікавлених сторін щодо етичного використання штучного інтелекту у вищій освіті, обговорення питань оцінювання, можливостей використання додатків штучного інтелекту, зауваження щодо обмежень штучного інтелекту, а також міркування, пов’язані з питаннями цитування/визнання. На думку автора, виконання цієї роботи в групі дало можливість використати досвід кожного члена групи, дискутувати, критично мислити і працювати разом для досягнення спільної мети. Це також створило міцніші мережі, стосунки та зв’язки між окремими членами AICO, оскільки основна частина роботи була виконана колегіально. Робота, пов’язана зі створенням такого документа, була менш складною завдяки зусиллям групи.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини
ГРУПОВА РОБОТА НЕ ТІЛЬКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ
2023-04-19
Поширити