На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тан Чін Пей «Хочете покращити самонавчання студентів: подивіться на дизайн вашого курсу».
У ній наголошується, що включення самонавчання у гібридні курси допоможе студентам набути впевненості в собі. Автор описує необхідні структури та підтримку. Загальним аргументом того, чому змішане навчання, що поєднує в собі найкраще з онлайн- та очних уроків, не працює, полягає у тому, що студенти не вмотивовані до самонавчання, тому вони завжди будуть недостатньо підготовленими до очних уроків. Однак планування уроків може сприяти, а не перешкоджати самонавчанню (або саморегульованому навчанню), включивши підзвітність на індивідуальному або груповому рівні. Студенти, які володіють саморегулюванням, можуть ставити перед собою реалістичні цілі та керувати своїм часом і ресурсами, усвідомлюючи водночас будь-які необхідні коригування, щоб завершити підготовчу роботу до уроку або здати завдання раніше встановленого терміну. Будь-який студент, погано обізнаний зі змістом, може легко бути приголомшений тим, скільки йому потрібно вивчити і зрозуміти. Тан Чін Пей наводить поради як можна підійти до планування навчання, щоб підтримати саморегулювання навчання студентів під час планування, моніторингу та оцінювання їхнього навчального процесу. На її думку необхідно: ставити цілі навчання – будь-яка підготовча робота має бути цілеспрямованою та мати чіткі цілі, не слід давати розпливчасті інструкції, просто перераховуючи матеріали для читання або навчальні ресурси; слідкувати за прогресом навчання – розбиття матеріалу на частини – це ключова стратегія, що допомагає студентам відстежувати свої досягнення; поміркувати над процесом навчання – графічні органайзери, як-от концептуальні карти та діаграми Венна, не тільки корисні для надання огляду обсягу навчання, а й також можуть спонукати студентів замислитися над своїм індивідуальним або груповим прогресом у навчанні. Автор вважає, що змішане навчання – це коли найкращі онлайн- та очні методи навчання доповнюють один одного, допомагаючи студентам навчатися. Надання структури для підтримки розвитку самонавчання студентів, як у підготовчій роботі, так і у виконанні завдань, надасть їм упевненість у тому, що вони зможуть заглиблюватися в новий матеріал і працювати над складнішими проєктами.
Детальніше: https://is.gd/wMOGUD, https://is.gd/UnEdGP
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини