На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джонатана Циммермана «Заява про те, що аргументи завдають шкоди, зробить навчання неможливим».

У ній автор аналізує реакцію читачів на есе Джеймса Світа, президента Американської історичної асоціації, опубліковане у журналі «Перспективи історії». Є серйозна загроза «презентизму», який проявляється у намаганні здійснювати інтерпретацію та оцінювання історичного минулого через призму сьогодення. На шквал критики та осуду, який виник у відповідь на публікацію Джеймса Світа, останній відреагував вибаченнями замість конструктивної дискусії та наведення власної аргументації. Це – прецедент, що загострив наявну в академічному середовищі та суспільстві в цілому новітню проблему. Вона зводиться до висловлювання суб’єктивних оцінок та перенесення негативу на автора ідеї замість побудови коректної дискусії із наведенням аргументів «за» чи «проти». Підводячи підсумок своїм роздумам, професор педагогіки та історії освіти Джонатан Циммерман закликає: «Якщо вам не подобається ця стаття, не обзивайте мене і не заявляйте, що я завдав вам шкоди; натомість розкритикуйте моє твердження. Я слухаю і навчаюсь».

Детальніше: https://bit.ly/3dYC2W8, https://bit.ly/3ydplO0

НАУКОВІ ДЕБАТИ – ЧИ Є У НИХ МАЙБУТНЄ?
2022-10-04
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *