ОЕСР: СОЦІАЛЬНІ ТА ЕМОЦІЙНІ НАВИЧКИ
Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Соціальні та емоційні навички: останні дані про здатність до навчання та вплив на життєві результати» із серії «Робочі документи ОЕСР з освіти».
У ньому наголошується, що освітні системи в усьому світі дедалі більше визнають, що соціальні та емоційні навички (SES) є важливими для студентів та суспільства. Цей звіт є внеском у проект «Інноваційні підходи до вимірювання соціальних та емоційних навичок», який має на меті доповнити показники самооцінки SES більш прямими оцінками. У ньому розглядається структура показників ОЕСР для SES, які використовуються в дослідженні ОЕСР щодо соціальних та емоційних навичок, і обговорюється використання моделі Великої п’ятірки як базової структури. Крім того, у звіті досліджується можливість навчання SES через комплексний огляд літератури; розглядаються докази взаємозв’язку між різними SES та ключовими результатами життя. У документі також наводиться спроба узгодити різні концептуальні розуміння в літературі, надаючи чітке визначення SES і висвітлюючи розбіжності у визначеннях навичок. Висновки статті визначають прогалини в поточних дослідженнях, підкреслюють навчальні навички актуальні для освітян і політиків, і підтримують розробку прямих оцінок SES.
Детальніше: https://is.gd/rM80qZ, https://is.gd/GbSWUz, https://doi.org/10.1787/ba34f086-en
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини