За результатами пошуку знайдено:

записів - 5297

сторінок - 530

ОЕСР: СОЦІАЛЬНІ ТА ЕМОЦІЙНІ НАВИЧКИ

ОЕСР: СОЦІАЛЬНІ ТА ЕМОЦІЙНІ НАВИЧКИ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Соціальні та емоційні навички: останні дані про здатність до навчання та вплив на життєві результати» із серії «Робочі документи ОЕСР з освіти».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Соціальні та емоційні навички: останні дані про здатність до навчання та вплив на життєві результати» із серії «Робочі документи ОЕСР з освіти».

У ньому наголошується, що освітні системи в усьому світі дедалі більше визнають, що соціальні та емоційні навички (SES) є важливими для студентів та суспільства. Цей звіт є внеском у проект «Інноваційні підходи до вимірювання соціальних та емоційних навичок», який має на меті доповнити показники самооцінки SES більш прямими оцінками. У ньому розглядається структура показників ОЕСР для SES, які використовуються в дослідженні ОЕСР щодо соціальних та емоційних навичок, і обговорюється використання моделі Великої п’ятірки як базової структури. Крім того, у звіті досліджується можливість навчання SES через комплексний огляд літератури; розглядаються докази взаємозв’язку між різними SES та ключовими результатами життя. У документі також наводиться спроба узгодити різні концептуальні розуміння в літературі, надаючи чітке визначення SES і висвітлюючи розбіжності у визначеннях навичок. Висновки статті визначають прогалини в поточних дослідженнях, підкреслюють навчальні навички актуальні для освітян і політиків, і підтримують розробку прямих оцінок SES.

Детальніше: https://is.gd/rM80qZ, https://is.gd/GbSWUz, https://doi.org/10.1787/ba34f086-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

2023-11-17
Поширити
ОЕСР: ЯК ВИЩА ОСВІТА МОЖЕ ПІДТРИМАТИ ВЧИТЕЛІВ ТА КЕРІВНИКІВ ШКІЛ

ОЕСР: ЯК ВИЩА ОСВІТА МОЖЕ ПІДТРИМАТИ ВЧИТЕЛІВ ТА КЕРІВНИКІВ ШКІЛ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Освіта та інновації для цифрового та екологічного переходу: як вища освіта може підтримати вчителів та керівників шкіл» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Освіта та інновації для цифрового та екологічного переходу: як вища освіта може підтримати вчителів та керівників шкіл» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

У ньому наголошується, що вплив зміни клімату на економіки та суспільства, а також зростаючий цифровий розрив, викликаний глобальною пандемією COVID-19, посилили нагальність політичних дій, спрямованих на досягнення відкритого і справедливого переходу до цифрової та кліматично-нейтральної економіки. Цей аналітичний звіт підготовлено командою ОЕСР з питань політики у сфері вищої освіти в рамках Спільноти практиків освіти та інновацій (EIPC), дії Європейського Союзу в рамках Нового європейського порядку денного інновацій, флагманський напрямок 4 «Стимулювання, залучення та утримання талантів у глибоких технологіях». EIPC прагне об’єднати зусилля фахівців у галузі політики та практики для поглиблення розуміння компетенцій, здатних стимулювати та формувати інновації для цифрового і зеленого переходів, а також механізмів, за допомогою яких вища освіта може сприяти їхньому розвитку в середній школі (напрямок 1), вищій школі (напрямок 2), а також підвищенню кваліфікації та перекваліфікації дорослих (напрямок 3). EIPC розглядає питання про те, як заклади вищої освіти можуть надати підтримку вчителям і керівникам середніх шкіл у розвитку інноваційних компетенцій учнів. Спираючись на дані досліджень, практичні приклади та висновки мережі EIPC і широкого кола освітніх систем країн ОЕСР і ЄС, у доповіді запропоновано п’ять варіантів для розгляду особами, відповідальними за розроблення освітньої політики, як посилити роль ЗВО у підтримці середньої освіти в розвитку інноваційного потенціалу.

Детальніше: https://is.gd/LQ9v0e, https://is.gd/0NGi22, https://doi.org/10.1787/6407e9f4-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-11-16
Поширити
СТИПЕНДІЇ ВІД УРЯДУ УГОРЩИНИ НА НАВЧАННЯ У 2024/2025 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

СТИПЕНДІЇ ВІД УРЯДУ УГОРЩИНИ НА НАВЧАННЯ У 2024/2025 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Урядом Угорщини відповідно до Меморандуму про співробітництво та взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та Міністерством закордонних справ і торгівлі Угорщини за стипендіальною програмою Угорщини «Stipendium Hungaricum» на 2023-2025 роки оголошено про приймання заявок на навчання громадян України за бакалаврськими, магістерськими та аспірантськими програмами в Угорщині на 2024/2025 навчальний рік.

Урядом Угорщини відповідно до Меморандуму про співробітництво та взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та Міністерством закордонних справ і торгівлі Угорщини за стипендіальною програмою Угорщини «Stipendium Hungaricum» на 2023-2025 роки оголошено про приймання заявок на навчання громадян України за бакалаврськими, магістерськими та аспірантськими програмами в Угорщині на 2024/2025 навчальний рік.

Stipendium Hungaricum, найпрестижніша стипендіальна програма вищої освіти Уряду Угорщини, пропонує широкий вибір курсів для успішних іноземних студентів із відмінною академічною репутацією. Метою стипендії є підтримка інтернаціоналізації вищої освіти Угорщини та її постійного розвитку, зміцнення міжнародних зв’язків між академічною та дослідницькою спільнотою та сприяння гарній репутації та конкурентоспроможності угорської вищої освіти в усьому світі. За бакалаврськими, магістерськими та аспірантськими програмами передбачається: щомісячна стипендія; безкоштовне місце в гуртожитку; медичне страхування (медичні послуги згідно з відповідним законодавством Угорщини – Закон LXXX від 1997 року, національна картка медичного страхування). Заявку на стипендію можна подати до 15 січня 2024 року.

Детальніше: https://is.gd/OUXoMS, https://is.gd/wiTtgA, https://is.gd/9WkvRX

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-11-16
Поширити
ГРОМАДСЬКE ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ СТАНДАРТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 184 ГІРНИЦТВО НА ТРЕТЬОМУ (ОСВІТНЬО-НАУКОВОМУ) РІВНІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

ГРОМАДСЬКE ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ СТАНДАРТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 184 ГІРНИЦТВО НА ТРЕТЬОМУ (ОСВІТНЬО-НАУКОВОМУ) РІВНІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт стандарту вищої освіти зі спеціальності 184 Гірництво на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти.

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт стандарту вищої освіти зі спеціальності 184 Гірництво на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти.

Цей стандарт містить наступні розділи: вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за освітніми програмами відповідної спеціальності, та їх результатів навчання; обсяг кредитів ЄКТС, необхідних для здобуття відповідного ступеня вищої освіти; перелік обов’язкових компетентностей випускника; нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, сформульованого у термінах результатів навчання; форми атестації здобувачів вищої освіти; вимоги до створення міждисциплінарних освітньо-наукових програм. Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюватиметься дія стандарту: здобувачі вищої освіти, заклади вищої освіти. Планується, що реалізація проєкту документу для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін встановить рамкові вимоги до освітніх програм, компетентностей та результатів навчання здобувачів цих програм. Зауваження та пропозиції до проєкту стандарту можна подати до 30 листопада 2023 року.

Детальніше: https://is.gd/rFIogW, https://is.gd/MDxs81

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_обговорення #НРАТ_Освітянам_обговорення

2023-11-15
Поширити
ОЕСР: ПРИРОДА, ЕВОЛЮЦІЯ ТА ПОТЕНЦІЙНІ НАСЛІДКИ ЗАХОДІВ ЛОКАЛІЗАЦІЇ ДАНИХ

ОЕСР: ПРИРОДА, ЕВОЛЮЦІЯ ТА ПОТЕНЦІЙНІ НАСЛІДКИ ЗАХОДІВ ЛОКАЛІЗАЦІЇ ДАНИХ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Природа, еволюція та потенційні наслідки заходів локалізації даних» із серії «Документи ОЕСР щодо торговельної політики».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Природа, еволюція та потенційні наслідки заходів локалізації даних» із серії «Документи ОЕСР щодо торговельної політики».

У ньому наголошується, що сьогодні економіки та суспільства переплетені цифровими технологіями. Вони пов’язані потоками даних, які підтримують те, як ми спілкуємося, виробляємо, торгуємо та вирішуємо глобальні проблеми (такі як пандемія COVID-19 або «зелений» перехід). Однак транскордонні потоки даних також створюють виклики в різних сферах, зокрема: забезпечення захисту приватності та персональних даних; національної безпеки; регуляторного впливу; захисту інтелектуальної власності та торгівлі. У відповідь на ці виклики уряди ухвалюють нормативно-правові акти, які або обумовлюють рух даних через кордони, або вимагають, щоб дані зберігалися всередині країни (Канадський закон про захист персональних даних). У цьому звіті розглядаються природа та еволюція заходів з локалізації даних та їхній вплив на ділову активність. Підкреслюється, що заходи з локалізації даних стають дедалі більш обмежувальними. На початок 2023 року в 40 країнах діяло 100 таких заходів, причому понад дві третини з них поєднуюь вимоги до локального сховища із забороною потоку – найбільш обмежувальною формою локалізації даних. Інформація, отримана від компаній, що працюють у секторах електронних платежів, хмарних обчислень і авіаперевезень, дає змогу припустити, що локалізація даних може мати непередбачувані наслідки. Це не тільки збільшує експлуатаційні витрати з наслідками для наступних користувачів, але також може призвести до підвищення вразливості до шахрайства і ризиків кібербезпеки, а також до зниження стійкості до несподіваних потрясінь. Хоча міжнародні зусилля з регулювання здебільшого здійснювалися за допомогою регіональних торговельних угод, у цьому документі міститься заклик до продовження моніторингу нормативно-правового середовища з метою інформування про зусилля з узгодження глобальних правил, які враховують законні цілі державної політики, уникаючи при цьому надмірної фрагментації, особливо за допомогою обговорень у СОТ в рамках Спільної ініціативи з електронної комерції.

Детальніше: https://is.gd/jKlMHt, https://is.gd/tiXyMo, https://doi.org/10.1787/179f718a-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-11-15
Поширити
ЗАТВЕРДЖЕНО ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ, ПЕРЕПІДГОТОВКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ УТВЕРДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ

ЗАТВЕРДЖЕНО ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ, ПЕРЕПІДГОТОВКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ УТВЕРДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ

Кабінет Міністрів України на черговому засіданні затвердив Порядок підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності.

Кабінет Міністрів України на черговому засіданні затвердив Порядок підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності.

Відповідна постанова від 14 листопада 2023 року № 1196 розміщена на порталі КМУ. Постанова розроблена на виконання Закону України «Про основні засади державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності». Порядок врегульовує питання підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності. У нинішніх регіональних чи загальнонаціональних програмах підготовки фахівців патріотичного, військового спрямування та громадянської освіти немає єдиного вектору, методик та цінностей. Саме тому потрібно було уніфікувати процеси підготовки таких фахівців, закласти єдині підходи, цінності та наративи, залучити експертні інституції та врегулювати процес підготовки. Ухваленим документом передбачено, що підготовка фахівців здійснюється закладами вищої, фахової передвищої освіти, науковими установами за відповідними освітніми (освітньо-професійними) програмами спеціальностей галузі знань «Освіта/Педагогіка», «Гуманітарні науки», «Соціальні та поведінкові науки», «Журналістика», якщо їх освітні компоненти передбачають формування компетентностей у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності.

Детальніше: https://is.gd/djYtdt, https://is.gd/QJ0dmv

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-11-15
Поширити
ГРАНТИ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ НАУКОВЦІВ І ОСВІТЯН У ГАЛУЗІ ОПТИКИ ТА ФОТОНІКИ

ГРАНТИ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ НАУКОВЦІВ І ОСВІТЯН У ГАЛУЗІ ОПТИКИ ТА ФОТОНІКИ

Журнал «Nanophotonics» у співпраці з Optica Foundation оголошує грантову програму для підтримки українських дослідників та освітян.

Журнал «Nanophotonics» у співпраці з Optica Foundation оголошує грантову програму для підтримки українських дослідників та освітян.

Мета програми – надати підтримку дослідникам і освітянам у галузі оптики та фотоніки, що перебувають в Україні. Програма розрахована на 100 дослідників і викладачів незалежно від віку й статі. Бюджет індивідуальних грантів становить від 500 до 2000 дол. Крім того, кошти будуть спрямовані на підтримку постійного поширення досліджень та освіти в галузі оптики та фотоніки. Головні критерії для відбору учасників: бути громадянином України, постійно проживати в Україні та мати афіліацію української установи; активно працювати в дослідницькій чи освітній сфері в галузі оптики, фотоніки чи суміжних галузях; професійна діяльність кандидата опинилась під загрозою. Фінансування цієї ініціативи стало можливим завдяки спеціальному благодійному випуску журналу «Нанофотоніка» у липні 2023 року. Заявку на участь можна подати до 30 листопада 2023 року.

Детальніше: https://is.gd/NCZiqe, https://is.gd/IeDIas, https://docs.google.com/…/1FAIpQLSc2aE4e2H10Nd…/viewform, https://is.gd/FG6W3E

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-11-14
Поширити
ОЕСР: ЯКІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛЕЖАТЬ В ОСНОВІ ШІ

ОЕСР: ЯКІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛЕЖАТЬ В ОСНОВІ ШІ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Які технології лежать в основі ШІ: дослідження на основі патентних даних» із серії «Документи ОЕСР із штучного інтелекту».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Які технології лежать в основі ШІ: дослідження на основі патентних даних» із серії «Документи ОЕСР із штучного інтелекту».

У ньому наголошується, що штучний інтелект стрімко трансформує економіку та суспільство. Незважаючи на центральне місце ШІ в сучасних економічних і політичних дебатах, емпіричні дослідження, що визначають і характеризують технологічну базу, яка лежить в основі поширення ШІ, все ще обмежені. У цьому звіті викладено нову методологію та представлено перший дослідницький аналіз технологій і застосунків, які лежать в основі останніх досягнень у галузі ШІ. Використовуючи ключові слова, пов’язані зі штучним інтелектом, і класи технологій, дослідження визначає патенти, пов’язані зі штучним інтелектом, захищені в США в 2000-2018 роках. Серед них були відібрані «ключові» патенти на основі кількості прямих посилань на патенти, пов’язані зі штучним інтелектом. Аналіз показав, що порівняно з іншими (не пов’язаними зі штучним інтелектом) патентами, вони є більш оригінальними та загальними, а також мають ширшу технологічну сферу застосування. Технології, пов’язані із загальним ШІ, робототехнікою, комп’ютерним баченням і розпізнаванням/виявленням постійно фігурують серед основних патентів на штучний інтелект, причому останнім часом все частіше згадуються автономне водіння і глибоке навчання. Основні патенти в галузі ШІ, як правило, стимулюють інновації в усіх сферах, пов’язаних зі штучним інтелектом, хоча деякі технології, такі як автономне водіння або робототехніка, все більше сприяють розвитку своїй галузі.

Детальніше: https://is.gd/B5J5yZ, https://is.gd/OajG7q, https://doi.org/10.1787/32406765-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2023-11-14
Поширити
ДОСЛІДЖЕННЯ МІНЦИФРИ ТА BRITISH COUNCIL

ДОСЛІДЖЕННЯ МІНЦИФРИ ТА BRITISH COUNCIL

Міністерство цифрової трансформації України спільно з British Council провели дослідження серед учителів англійської.

Міністерство цифрової трансформації України спільно з British Council провели дослідження серед учителів англійської.

Його мета – протестувати здібності та визначити навчальні потреби вчителів, а також розробити план поліпшення якості викладання англійської мови у закладах освіти для втілення цілей мовної програми «Future Perfect». Оцінювання за шкалою Common European Framework of Reference for Languages показало, що понад 90% учителів знають англійську на рівні В2 і вище. Це означає, що більшість респондентів може вільно спілкуватися з носіями мови. У дослідженні взяли участь 224 вчителі англійської мови з усієї України. Ключові результати дослідження охоплюють чотири навички володіння англійською мовою: слухання (Listening): 17,9% опитаних учителів мають рівень С; 44,9% — рівень В2; 31,3% — рівень В1 та 5,9% — рівень А; читання (Reading): 41,5% опитаних учителів мають рівень В2, 35,2% — рівень В1, 17,9% — рівень С та 5,3% — рівень А; письмо (Writing): 29,4% опитаних учителів мають рівень В2, 10% — рівень С, 6,7% вчителів — А, 54% — рівень В1; мовлення (Speaking): 54,3% опитаних учителів мають рівень В1, 31,6% — рівень В2, 13,8% — рівень С та 0,4% — рівень А. 63% учителів англійської мови вважають, що найкращий вік для початку вивчення мови – до п’яти років, 34% схиляються до оптимального віку 6–10 років. 34% учителів відповіли, що на момент опитування викладали англійську мову лише в онлайн-форматі. 56% учителів вважають, що онлайн-навчання може бути настільки ж ефективним, як і офлайн. Це особливо важливо в сучасних умовах, адже онлайн-навчання дає змогу не переривати освітній процес. 95% опитаних учителів англійської зазначили, що їм комфортно користуватися технологіями під час онлайн-викладання, однак лише 80% вважають, що їхні учні мають достатній доступ до цифрових технологій.

Детальніше: https://is.gd/fTACkK, https://is.gd/a0RhoR, https://is.gd/j1sEXy

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-11-14
Поширити
ОЦІНКА РІВНЯ ВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ ДОРОСЛОГО НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ

ОЦІНКА РІВНЯ ВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ ДОРОСЛОГО НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ

На сайті Міністерства цифрової трансформації України опубліковано звіт «Оцінка рівня володіння іноземними мовами дорослого населення України.

На сайті Міністерства цифрової трансформації України опубліковано звіт «Оцінка рівня володіння іноземними мовами дорослого населення України.

Дослідження проведено Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) на запит Міністерства цифрової трансформації України. Соціологічне дослідження проведено в межах національної мовної програми Future Perfect, мета якої – популяризувати англійську мову в Україні. Дослідження показало, що за результатами опитування, щонайменше 40% українців знають принаймні одну іноземну мову, 23% – дві, 6% – три. Найпопулярнішою іноземною мовою серед українців є англійська, якою володіють 51% респондентів, 22% українців знають польську мову, 14% – німецьку, 7% – французьку. Більшість українців вважає, що вивчати іноземні мови потрібно в молодому віці, 19% – робити це варто до 5 років, 63% – у 5-7 років, 15% – у 8-10 років. Дослідження визначило головні фактори, які заважають українцям вивчати іноземну мову: брак часу – 38%, наявність важливих життєвих пріоритетів – 34%, брак фінансів -33% та відсутність належної мотивації – 31%. Водночас головними стимулами вивчення іноземної мови для українців є: більші можливості для подорожей -43%, бажання здобути нові знання про мову – 36%, різноманітніше дозвілля – 33% та можливість працювати в міжнародних компаніях – 31%.

Детальніше: https://is.gd/i8xc5f, https://is.gd/fIhLBx, https://is.gd/DjLGs3, https://is.gd/DW9Unl

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-11-13
Поширити