За результатами пошуку знайдено:

записів - 5057

сторінок - 506

ПРОЄКТ ЗАКОНУ «ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ»

ПРОЄКТ ЗАКОНУ «ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ»

Верховна Рада України прийняла за основу проект Закону «Про академічну доброчесність».

Верховна Рада України прийняла за основу проект Закону «Про академічну доброчесність».

Законодавці вважають, що його прийняття стане історичним кроком для усієї академічної спільноти, дозволить підняти на більш високий рівень наукову культуру, утвердити цінності академічної доброчесності. У тексті документу, зокрема, розкривається зміст академічної доброчесності через базові цінності (чесність, довіра, повага, справедливість, відповідальність, стійкість, рішучість); декларуються принципи і правила дотримання академічної доброчесності усіма учасниками освітнього процесу та наукової діяльності; визначається зміст та основні види порушень академічної доброчесності, а також правові наслідки  її порушення;  врегульовані процедури реагування на порушення академічної доброчесності; чітко розмежовано питання захисту академічної доброчесності і захисту авторських прав і суміжних прав.

Детальніше: http://surl.li/uldwz, http://surl.li/uleaj

 Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-13
Поширити
ОЕСР: ЕКОЛОГІЧНА СПРАВЕДЛИВІСТЬ

ОЕСР: ЕКОЛОГІЧНА СПРАВЕДЛИВІСТЬ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Екологічна справедливість: контекст, виклики та національні підходи».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Екологічна справедливість: контекст, виклики та національні підходи».

Експерти звертають увагу на те, що наразі з’являється все більше доказів непропорційного впливу стану навколишнього середовища на окремі громади, які змушені нести несправедливу частку витрат, пов’язаних з екологічною політикою, або стикаються з надмірними перешкодами щодо їх участі в ухваленні екологічних рішень. По мірі нарощування зусиль окремих країн у справі  боротьби з деградацією навколишнього середовища, забрудненням і зміною клімату, набуває більшої ваги концепція екологічної справедливості. У звіті розглядається сутність та множинність тлумачень цієї концепції, міститься політичний аналіз того, як власне уряди країн ОЕСР намагаються працювати з проблемами екологічної справедливості, наведені дані опитування щодо екологічної справедливості.

Детальніше: http://surl.li/ukzty, http://surl.li/ukzup, https://doi.org/10.1787/57616eb4-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-06-13
Поширити
СТВОРЕННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ТУРІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ

СТВОРЕННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ТУРІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Олександри МакГорін Кросс «Як використовувати технологію 3D-сканування для створення віртуальних турів для студентів».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Олександри МакГорін Кросс «Як використовувати технологію 3D-сканування для створення віртуальних турів для студентів».

У ній йдеться про те, що  Манчестерський університет використовує технологію 3D-сканування для створення платформ віртуальної реальності, які використовуються у навчальних закладах. Технологія віртуальної реальності (VR) швидко стає звичним явищем у закладах вищої освіти, університети активно працюють над тим, щоб надати її студентам, однак багато можливостей VR для покращення навчання ще не використовуютья. Команда з електронного навчання проводить щотижневі семінари зі студентами, навчає педагогів та студентів застосовувати нові можливості у дизайні навчання. 3D-модель можна використовувати, щоб допомогти людям з обмеженими можливостями, проводити онлайн «дні відкритих дверей», створювати імітацію лабораторій, проводити екскурсії.

Детальніше: http://surl.li/ukosw, http://surl.li/ukotv

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-12
Поширити
ВАЛІДАЦІЯ НЕФОРМАЛЬНОГО ТА ІНФОРМАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

ВАЛІДАЦІЯ НЕФОРМАЛЬНОГО ТА ІНФОРМАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

На сайті European Education Area опубліковано звіт «Валідація неформального та інформального навчання у вищій освіті у Європі».

На сайті European Education Area опубліковано звіт «Валідація неформального та інформального навчання у вищій освіті у Європі».

У ньому розглядаються системи вищої освіти в країнах Європи з позицій керівних документів ЄС і принципів Болонського процесу. Увага зосереджена на процедурах підтвердження неформального та інформального навчання як альтернативного шляху доступу до освіти та способу виконання вимог до навчання у вищій освіті. Також представлені типи навчальної діяльності, які можуть бути перевірені  і  механізми забезпечення якості, що лежать в основі практики перевірки. Звіт містить висновки стосовно цінності процесу валідації неформального та інформального навчання як способу розширення вступу та участі у системі вищої освіти. У країнах Західної та Північної Європи студенти мають законну можливість отримати доступ до вищої освіти першого ступеня через валідацію неформального та інформального навчання. Разом із тим, навіть у системах, де можлива перевірка неформального та неофіційного навчання для доступу до вищої освіти, існують певні правові обмеження. Багато освітніх систем пропонують альтернативні способи вступу через іспити, тестування, проходження пробних чи підготовчих програм тощо.  Звіт охоплює 37 освітніх систем, які входять до мережі Eurydice та містить дані за 2023/2024 навчальний рік.

Детальніше: http://surl.li/ukbgn, http://surl.li/ukbhj

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-12
Поширити
КОНКУРС ІЗ ДЕРЖЗАМОВЛЕННЯ НА НАУКОВО-ТЕХНІЧНІ РОЗРОБКИ ЗА НОВИМ МЕХАНІЗМОМ

КОНКУРС ІЗ ДЕРЖЗАМОВЛЕННЯ НА НАУКОВО-ТЕХНІЧНІ РОЗРОБКИ ЗА НОВИМ МЕХАНІЗМОМ

Міністерство освіти і науки України оголосило конкурсний відбір науково-технічних розробок, фінансування яких буде проводитись за кошти державного бюджету у 2024 році.  

Міністерство освіти і науки України оголосило конкурсний відбір науково-технічних розробок, фінансування яких буде проводитись за кошти державного бюджету у 2024 році.  

Він покликаний забезпечити формування пропозицій на науково-технічні (експериментальні) розробки та науково-технічну продукцію відповідно до статей 42, 48, 57, 58 Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність». Важливим нововведенням є те, що уперше 25 тематичних напрямків і вихідних технічних завдань сформовано за пропозиціями провідних міністерств та органів виконавчої влади України (Міноборони, Мінцифра, МВС, Мінстратегпром, Міндовкілля, Мінінфраструктури, Міненергетики, МОЗ, Мінагрополітики, Адміністрація Держспецзв’язку). Тематика конкурсу доволі широка – від систем навігації БПЛА до промислових технологій отримання водневого палива. При цьому буде збільшено граничний обсяг фінансування; запроваджується інститут кураторів з боку замовників і кінцевих користувачів; забезпечується повна цифровізація проведення Конкурсу у Національній електронній науково-інформаційній системі; буде використана нова процедура оцінювання заявок через поєднання закритої peer-review експертизи та додаткового оцінювання комісією за участю замовника через пітчинг-презентацію. Заявку на участь можна подати до 7 липня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/ujyxj, https://nauka.gov.ua/, http://surl.li/ujyss, http://surl.li/ujyte

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-06-12
Поширити
ОЕСР: ЕКОНОМІКА ВОДИ

ОЕСР: ЕКОНОМІКА ВОДИ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  матеріал «Економіка дефіциту води» із серії «Робочі документи ОЕСР з навколишнього середовища».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  матеріал «Економіка дефіциту води» із серії «Робочі документи ОЕСР з навколишнього середовища».

У ньому розглядається поточний стан доступності води, попит на воду і вплив зміни клімату в Європейському союзі. Надано огляд інструментів економічної політики для вирішення проблеми дефіциту води та управління попитом на неї. Розглядаються варіанти політики і міркування щодо вирішення проблеми нестачі води і досягнення цілей «Рамкової водної директиви» (РВД), зокрема – баланс між управлінням попитом і збільшенням пропозиції, управління дефіцитом води за допомогою надійних режимів розподілу, запровадження агроекологічних заходів і практик. Показані особливості режимів розподілу, їх рушійні сили та стимули проведення реформ, плата за забір води, забезпечення зворотних та екологічних потоків, поліпшення узгодженості заходів РВД та політики у галузі зміни клімату.

Детальніше: http://surl.li/ujygc, http://surl.li/ujygh, https://doi.org/10.1787/81d1bc0a-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-06-12
Поширити
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ У ДЕРЖАВНИХ НАУКОВИХ УСТАНОВАХ

УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ У ДЕРЖАВНИХ НАУКОВИХ УСТАНОВАХ

Верховна Рада України ухвалила у першому читанні законопроєкт про дослідницьку інфраструктуру та підтримку молодих учених.

Верховна Рада України ухвалила у першому читанні законопроєкт про дослідницьку інфраструктуру та підтримку молодих учених.

Ключова ідея документу полягає у фіксації конкретних цілей, результатів та забезпеченні ефективного управління у науковій сфері й оновлення та омолодження керівних кадрів. Передбачено запровадити основні показники роботи керівників наукових установ (що дозволить оцінити, наскільки ці установи працюють ефективно), обов’язкове розроблення стратегій та напрямів розвитку НУ, зокрема – залучення грантів, збільшення кількості молодих учених.  Керівник наукової установи укладатиме контракт, у якому будуть закладені ключові показники ефективності його роботи: рівень міжнародної науково-технічної співпраці, залучення до виконання міжнародних грантів і проєктів; обсяг надходжень до спеціального фонду; перспективи кадрового забезпечення, трансфер технологій, патентування й правова охорона інновацій. Перебування на керівних посадах буде обмежене терміном 10 років, раз на рік кожен керівник звітуватиме перед колективом і відповідним органом управління. Для такого роду звітів планується створити окремий модуль у Національній електронній науково-інформаційній системі.

Детальніше: https://ips.ligazakon.net/document/JI10577I?an=5, http://surl.li/uikfc

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини

2024-06-11
Поширити
QS WORLD UNIVERSITY RANKINGS

QS WORLD UNIVERSITY RANKINGS

Британська агенція Quacquarelli Symonds опублікувала черговий випуск щорічного рейтингу світових університетів – QS World University Rankings 2025.

Британська агенція Quacquarelli Symonds опублікувала черговий випуск щорічного рейтингу світових університетів – QS World University Rankings 2025.

Цьогоріч було оцінено 5663 університетів  зі 105 країн світу та складено рейтинг зі 1503 закладів вищої освіти. Лідерами традиційно стали Массачусетський технологічний інститут, Імперський коледж Лондону, Оксфордський, Гарвардський та Кембриджський університети. З числа українських закладів вищої освіти до рейтингу увійшли 11, серед них –  Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Національний університет «Львівська політехніка», Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут».

Детальніше: http://surl.li/ujorb, http://surl.li/ujork

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-11
Поширити
НАЦІОНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ ЯКІСНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

НАЦІОНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ ЯКІСНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Кабінет Міністрів України ухвалив «Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року» та операційний план з її реалізації на 2024–2026 роки.

Кабінет Міністрів України ухвалив «Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року» та операційний план з її реалізації на 2024–2026 роки.

Документи розроблені Міністерством освіти і науки України задля  створення умов для доступу до якісної освіти усіх здобувачів відповідно до їхніх індивідуальних потреб та можливостей. Наразі проблемою в Україні є недостатньо інклюзивне та безбар’єрне освітнє середовище, нерівний доступ до якісного інклюзивного навчання у територіальних громадах. Реалізація стратегії дозволить упровадити єдину систему якісного інклюзивного навчання, забезпечить індивідуалізацію навчання з урахуванням здібностей і потреб кожного; сприятиме соціальній інтеграції та розумінню багатоманітності; зменшить дискримінацію в освітньому процесі; надасть підтримку педагогам та органам місцевого самоврядування у запровадженні політик інклюзії. План заходів  на виконання стратегії передбачає удосконалення системи моніторингу, підвищення якості послуг інклюзивно-ресурсних центрів, створення інклюзивного середовища у закладах освіти, підвищення компетентностей педагогів.

Детальніше: http://surl.li/ukfrf, http://surl.li/uikam

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-11
Поширити
ГРАНТИ НА НАВЧАННЯ У KSE

ГРАНТИ НА НАВЧАННЯ У KSE

Міністерство цифрової трансформації України разом із Київською школою економіки та Цюрихською політехнікою оголосили конкурс на отримання грантів для навчання у Київській школі економіки за магістерською програмою «Мікро- та наноелектроніка».

Міністерство цифрової трансформації України разом із Київською школою економіки та Цюрихською політехнікою оголосили конкурс на отримання грантів для навчання у Київській школі економіки за магістерською програмою «Мікро- та наноелектроніка».

Переможці конкурсу заявок отримають знання та навички у проєктуванні чипів та після успішного завершення навчання – пропозиції щодо працевлаштування в Україні та ЄС. Претендентами можуть бути студенти-бакалаври або магістри технічних напрямів і спеціалісти, які бажають розширити свої знання та експертизу у відповідній галузі.

Детальніше: http://surl.li/ujhut, http://surl.li/ujhwe

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Освітянам_новини

2024-06-11
Поширити