За результатами пошуку знайдено:

записів - 5324

сторінок - 533

ПРИНЦИПИ УНІВЕРСАЛЬНОГО ДИЗАЙНУ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ

ПРИНЦИПИ УНІВЕРСАЛЬНОГО ДИЗАЙНУ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Андреа Фельдман «Справедливі підходи до оцінювання багатомовних студентів».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Андреа Фельдман «Справедливі підходи до оцінювання багатомовних студентів».
У ній автор пояснює, що застосування принципів універсального дизайну для навчання може забезпечити більш справедливі підходи до оцінювання результатів навчання багатомовних іноземних студентів. Універсальний дизайн для навчання (UDL) дозволяє розробляти стратегії, які підтримують багатомовних іноземних студентів поряд з усіма іншими, не розробляючи для цього окремі курси та не пристосовуватись до них як до «особливих випадків». Універсальний дизайн надає гнучкість розробці навчального плану від початку його складання і до завершення. В частині складних питань, таких як оцінювання та плагіат, стратегія роботи з багатомовними студентами потребує саме принципів UDL. Перший з них – справедливі, зрозумілі та прозорі засоби оцінювання. Другий принцип – робота з недопущення порушень академічної етики, роз’яснення недопустимості плагіату. Зазвичай кількість іноземних студентів, стосовно яких повідомляється про порушення кодексу честі, перевищує кількість вітчизняних, хоча багато з них шахраюють ненавмисно. Андреа надає поради щодо того, як допомогти учням уникнути плагіату і наголошує на важливості нагадування про правила, чіткого формулювання завдань, представлення прикладів готових завдань із роз’ясненням правил і формату цитування, опису змісту запозичених ідей та постійної підтримки навчальних цілей.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-08-17
Поширити
ОЕСР: ПЕНСІЙНІ РИНКИ У ЦЕНТРІ УВАГИ

ОЕСР: ПЕНСІЙНІ РИНКИ У ЦЕНТРІ УВАГИ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Пенсійні ринки у центрі уваги».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Пенсійні ринки у центрі уваги».
У ньому наголошується, шо останнім часом у світі здійснювались інтенсивні реформи пенсійної системи, що переважно було пов’язано з більш широким використанням накопичувальних пенсійних програм, керованих приватним сектором. Накопичувальні механізми, ймовірно, відіграватимуть дедалі важливішу роль у забезпеченні пенсійного доходу, а приватні пенсійні активи – на фінансових ринках, особливо як джерело довгострокових заощаджень. Звіт надає уявлення про забезпечені активами пенсійні угоди у країнах ОЕСР і ряді країн, що не входять до ОЕСР. Вартість цільових активів для виходу на пенсію знижується, що значною мірою пояснюється негативними ставками доходу, інфляцією, зростанням відсоткових ставок і падінням на ряді фондових ринків. У звіті містяться докладні зіставні статистичні дані про пенсійні накопичення, доступні для вивчення відповідно до Основних принципів регулювання приватних пенсій ОЕСР. Це дає можливість регулюючим органам і зацікавленим сторонам оцінити структуру та функціонування пенсійних систем.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD
2023-08-17
Поширити
НОВІ ПРОГРАМИ APS ЩОДО ПІДТРИМКИ УКРАЇНСЬКИХ ФІЗИКІВ

НОВІ ПРОГРАМИ APS ЩОДО ПІДТРИМКИ УКРАЇНСЬКИХ ФІЗИКІВ

Американське фізичне товариство (American Physical Society / APS) оголосило про старт двох нових програм підтримки для профільних науковців та студентів-фізиків з України.

Американське фізичне товариство (American Physical Society / APS) оголосило про старт двох нових програм підтримки для профільних науковців та студентів-фізиків з України.
Зокрема, програма «APS Distinguished Student Program Ukraine» орієнтована на аспірантів та фізиків-початківців, які здобувають науковий ступінь або проводять дослідження в Україні. Грант для них становить до 2 тис. дол. США, які можуть бути витрачені на відрядження з метою презентації результатів дослідження (у формі доповідей або постерів) на засіданнях APS, робочих зустрічах або конференціях Міжнародного союзу теоретичної та прикладної фізики. Грант може бути збільшений до 5 тис. дол. США для заявників, які додатково планують наукові візити до лабораторій. Програма «APS International Research Travel Award Ukraine» орієнтована на підтримку візитів до наукових установ за межами України з метою продовження наукових досліджень. Розмір гранту за цією програмою становить до 5 тис. дол. США, які покривають оплату витрат на відрядження упродовж щонайменше одного місяця. Заявку на участь у програмах можна подати до 29 вересня 2023 року.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-08-16
Поширити
П’ЯТЬ  УПЕРЕДЖЕНЬ ВИКЛАДАЧІВ ПРИ РОБОТІ З ПИСЬМОВИМИ ЗАВДАННЯМИ СТУДЕНТІВ

П’ЯТЬ УПЕРЕДЖЕНЬ ВИКЛАДАЧІВ ПРИ РОБОТІ З ПИСЬМОВИМИ ЗАВДАННЯМИ СТУДЕНТІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Рольфа Норгаард та Стефані Фостер «П’ять поширених хибних думок щодо написання відгуків».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Рольфа Норгаард та Стефані Фостер «П’ять поширених хибних думок щодо написання відгуків».
Автори наголошують, що неправильне уявлення про оцінювання письмової роботи може перешкодити педагогам використовувати такі роботи у якості ефективного педагогічного інструменту. Адже розвивати академічне письмо необхідно у першу чергу для формування і закріплення навичок більш високого порядку, таких як критичне мислення, дослідження і метапізнання. Тому автори підготували коментарі та рекомендації щодо ефективного навчання, спростовуючи широко розповсюджені думки з цього приводу. Так вважається, що відповіді на письмові роботи студентів займають занадто багато часу у викладачів. Але зворотній зв’язок щодо написаного учнем не буде марнуванням часу, якщо заздалегідь опрацювати стратегії зворотного зв’язку й деталізувати завдання при розробці курсу. Є думка, що студенти ігнорують коментарі. Отже, зворотний зв’язок найефективніший, коли він надається у період підготовки завдання і учні можуть внести зміни. Тут у нагоді стануть сім правил ефективного формувального зворотного зв’язку від Гранта Віггінса. Ще існує хибна думка про те, що зусилля із написання есе відволікають студентів від змісту курсу. Щоб цього не сталося, існує набір стратегій для підвищення залученості слухачів та покращання засвоєння матеріалу. Також викладачі іноді дотримуються максими «мені потрібно виправити усі помилки, тоді учні навчатимуться краще». Але це не так, – викладач не копірайтер, зосереджуйтесь на принципових моментах. Хороший текст – це не безпомилкова проза, тому для протидії цій омані потрібно зосереджувати увагу на широких риторичних питаннях (аудиторія, жанр, ясність мети, хід міркувань, використання доказів). Можна піти шляхом створення коротких письмових завдань, щоб допомогти студентам таким чином підготуватися до основної роботи; встановити заздалегідь послідовність таких завдань, які будуть засновані однин на одному. На думку авторів статті, письмові роботи студентів можуть бути цінним і корисним досвідом, якщо підходити до нього правильно. Не слід зосереджуватись на виставленні оцінок, варто подумати про роль викладача як тренера, адже гарний тренер розвиває навички, а не виставляє бали.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-08-16
Поширити
ОЕСР: ДОСЛІДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ

ОЕСР: ДОСЛІДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила книгу «Ринкове дослідження стану конкуренції в електроенергетичному секторі України».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила книгу «Ринкове дослідження стану конкуренції в електроенергетичному секторі України».
У ній аналізується стан конкуренції на ринку електричної енергії, подається детальний опис регуляторної бази, в рамках якої функціонує український ринок електроенергії та оцінка цієї бази, узагальнено інформацію про перешкоди для конкуренції на оптовому та роздрібному ринках. Звіт містить рекомендації щодо усунення основних причин неефективної конкуренції, які, за умови їх виконання на етапі відновлення, можуть сприяти створенню добре функціонуючого, конкурентного електроенергетичного сектору. Загальний дизайн ринку електроенергії в Україні нагадує ринки електроенергії в Європейському Союзі, де чітко розрізняють конкурентну та неконкурентну діяльність. Законодавство, що регулює ринки електричної енергії, визнає виробництво, оптове та роздрібне постачання електричної енергії конкурентною діяльністю. Проте спеціальне законодавство та регуляторні акти значно зменшують можливості конкуренції на всіх частинах енергетичного ринку. Цінові обмеження є перешкодою для глибшої інтеграції з ринком електроенергії ЄС. На роздрібному ринку регульовані ціни для населення перешкоджають виникненню конкуренції за значну частину споживачів. Поступове скасування регульованих цін у поєднанні з підтримкою вразливих домогосподарств сприятиме конкуренції в цьому сегменті ринку та стане кращим використанням обмежених фінансових ресурсів. Це також забезпечить відповідні стимули для економічно ефективного використання електроенергії. Електроенергетична інфраструктура України потребує значних інвестицій. Інтеграція з енергетичними ринками ЄС є політичним пріоритетом для України. Синхронізація з енергосистемою континентальної Європи є важливим кроком у цьому напрямку. Збільшення потужностей імпорту та експорту сприяє безпеці постачання і має потенціал для значного посилення конкуренції.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD
2023-08-16
Поширити
ЯК ВИМІРЮВАТИ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ ТА ЗАХИЩАТИ АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ В ЕПОХУ CHATGPT

ЯК ВИМІРЮВАТИ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ ТА ЗАХИЩАТИ АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ В ЕПОХУ CHATGPT

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей «Велика оцінка переосмислення: як вимірювати навчання та захищати академічну доброчесність в епоху ChatGPT».

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей «Велика оцінка переосмислення: як вимірювати навчання та захищати академічну доброчесність в епоху ChatGPT».
Поява ChatGPT та інших генеративних систем ШІ поставила під сумнів класичні способи аналізу результатів навчання та способів їх вимірювання. Системи оцінювання мають докорінно змінитись, щоб забезпечити академічну доброчесність, бути гнучкими і при цьому дозволяти студентам використовувати технологію ШІ для досягнення більш високого рівня когнітивних здібностей, отримання корисних навичок для майбутньої кар’єри. Ресурс містить дев’ятнадцять статей із порадами щодо переосмислення освіти в умовах стрімкого розвитку ШІ. Зокрема, автори розмірковують, чи є розвиток критичного мислення відповіддю на широке застосування генеративного ШІ; які можна застосувати ефективні методи оцінювання; редизайн оцінювання; як навчати та оцінювати за допомогою ChatGPT; як розробити автентичне оцінювання з низькими ставками, яке сприяє академічній доброчесності; дизайн оцінювання для перешкоджання шахрайству; які оціночні завдання мінімізують мотивацію учнів до списування тощо.
Детальніше: https://is.gd/9EToAk
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини
2023-08-15
Поширити
ОЕСР: ДО ПРАВИЛЬНОГО «ЗЕЛЕНОГО» ПЕРЕХОДУ

ОЕСР: ДО ПРАВИЛЬНОГО «ЗЕЛЕНОГО» ПЕРЕХОДУ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «До правильного зеленого переходу: вимоги до інвестицій та управління ризиками для потоків капіталу».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «До правильного зеленого переходу: вимоги до інвестицій та управління ризиками для потоків капіталу».
У звіті представлена інформація про актуальні зміни у потоках капіталу, пов’язані з «зеленим» фінансуванням, які обговорювалися Робочою групи з міжнародної фінансової архітектури (IFA) у червні 2023 року та були узгоджені на зустрічі міністрів фінансів і керівників центральних банків країн G20 у липні 2023 року. Звіт підготовлений ОЕСР з ініціативи Індії задля документування недостатності потоків «зелених» інвестицій на ринки, що розвиваються. Він ґрунтується на матеріалах консультативної робочої групи. У дослідженні використовувались дані про інвестиційні фонди, отримані від Morningstar. Питання кліматичних та «зелених» фінансів широко обговорюються, а цей звіт зосереджує увагу на поточній та потенційній ролі глобальних ринків капіталу, зокрема – інвестиційних фондів, – у фінансуванні кліматичного переходу в країнах, що розвиваються. Він доповнює звіт ОЕСР «Вузькі місця у доступі до фінансування ЦСР у країнах, що розвиваються» та не містить конкретних політичних рекомендацій, які планується напрацювати згодом на відповідних форумах.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG
2023-08-15
Поширити
ГРАНТИ УКРАЇНСЬКИМ КОМПАНІЯМ ВІД EU4BUSINESS

ГРАНТИ УКРАЇНСЬКИМ КОМПАНІЯМ ВІД EU4BUSINESS

Міністерство цифрової трансформації України, Міністерство економіки України та громадська спілка «Фонд підтримки реформ в Україні» оголосили про відбір проєктів за програмою міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП».

Міністерство цифрової трансформації України, Міністерство економіки України та громадська спілка «Фонд підтримки реформ в Україні» оголосили про відбір проєктів за програмою міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП».
Грантова допомога буде надана 50 малим підприємствам, які готові розвивати бізнес у сфері постачання товарів першої необхідності, продовжувати економічну діяльність, створювати робочі місця й ланцюжки доданої вартості, що генеруватиме податки до державного й місцевого бюджетів. Розмір гранту – до 10 тис. євро. Ці кошти мають бути використані для закупівлі обладнання, сировини чи матеріалів; сплати оренди за приміщення та/або лізинг обладнання (окрім особистих видів транспортних засобів); збереження та створення нових робочих місць; консультаційні послуги і послуги сертифікації. Заявку можна подати до 25 серпня 2023 року.
Фото: Мінцифри
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка
2023-08-15
Поширити
ЩОДО ВПОРЯДКУВАННЯ УПРАВЛІННЯ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

ЩОДО ВПОРЯДКУВАННЯ УПРАВЛІННЯ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

За повідомленням Голови комітету з питань освіти, науки та інновацій у Верховній Раді розглядаються два законопроєкти, які стосуються управління вищою освітою.

За повідомленням Голови комітету з питань освіти, науки та інновацій у Верховній Раді розглядаються два законопроєкти, які стосуються управління вищою освітою.


Зокрема, проект Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо підтримки наукової роботи в закладах вищої освіти», зареєстрований 10.08.2023 № 9600, пропонує зменшити навчальне навантаження науково-педагогічних працівників вищої освіти з чинних 600 годин до 400-500 годин на рік залежно від обсягу виконуваної ними наукової роботи (облік годин ЗВО ведуть самостійно в межах власної автономії). Це, на переконання авторів законопроєкту, наблизить структуру робочого часу українських викладачів до практики європейських країн, а також стимулюватиме наукову роботу в університетах. Якщо ж викладач повністю зосереджується на навчальній роботі (зокрема, більшість викладачів іноземних мов, фізичної культури), то його діяльність буде кваліфікована як діяльність педагогічного працівника. Законопроектом «Про внесення змін до деяких законів України щодо дебюрократизації діяльності центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки» від 10.08.2023 №9601 передбачене скасування практики затвердження Атестаційною колегією МОН вчених звань доцента, професора, старшого дослідника. Його розробники наполягають, що вчене звання має відповідати посаді науково-педагогічного працівника і присвоюватися самим закладом, в якому цей працівник працює. Проект акта урегульовує передачу повноважень щодо здійснення ліцензування освітньої діяльності у сфері професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та заходів державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог 3 ліцензійних умов від центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки до центрального органу виконавчої влади із забезпечення якості освіти та забезпечує приведення у відповідність термінології.

Детальніше: https://t.me/SerhiiBabak/590, https://is.gd/QJNzXt, https://is.gd/BAf4LA
Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-08-14
Поширити
НЕ МАЄ ЗНАЧЕННЯ, ХТО ЗРОБИВ ЗА СТУДЕНТА ЙОГО РОБОТУ – ЛЮДИНА ЧИ  ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ

НЕ МАЄ ЗНАЧЕННЯ, ХТО ЗРОБИВ ЗА СТУДЕНТА ЙОГО РОБОТУ – ЛЮДИНА ЧИ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса «Turnitin стверджує, що кожне десяте університетське есе частково написане за допомогою ШІ».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса «Turnitin стверджує, що кожне десяте університетське есе частково написане за допомогою ШІ».
У ній наводяться дані кампанії з «антиплагіатної» перевірки щодо використання детектору ШІ: за перші три місяці від запуску цієї послуги нею скористались для аналізу понад 65 мільйонів документів. Кожне десяте есе, перевірене спеціальним програмним забезпеченням Turnitin для детекції ШІ, містило значну кількість текстів, згенерованих штучним інтелектом. Причому у 3,3% частка роботи, виконаної ШІ, дорівнювала або перевищувала 80%; у 10,3 % таких фрагментів було понад 20%. Отже, «генеративний ШІ увійшов до навчальних аудиторій». Старший директор Turnitin по роботі з клієнтами вбачає цінність детектора ШІ не виключно як інструмента визначення походження, а скоріше – як відправної точки дискусії між викладачами і студентами з питань «належного використання інструментів написання текстів, правильного цитування та оригінального мислення». 98% установ, з якими співрацює Turnitin, відразу підписались та активно використовували цей детектор. Університети, які хочуть дозволити використання штучного інтелекту, мають заохочувати студентів до прозорості. Можна, наприклад, включивши питання, що ставляться штучному інтелекту, в додаток до есе. В університетах, де використання ШІ в освітньому процесі не дозволене, розуміють, що «есе, написане чат-ботом, так само неприйнятне з академічної точки зору, як і есе, написане приватним репетитором… В обох випадках студент звернувся до третьої сторони щоб вона зробила за нього значну частину роботи. І не має жодного значення, чи є ця третя сторона людиною або ШІ».
Детальніше: https://is.gd/vHrncU
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини
2023-08-14
Поширити