За результатами пошуку знайдено:

записів - 4226

сторінок - 423

Новини для бібліотек-хабів проєкту «Дія.Цифрова освіта»

Новини для бібліотек-хабів проєкту «Дія.Цифрова освіта»

Міністерство цифрової трансформації України продовжує формування мережі хабів цифрової освіти, яка на сьогодні складається з понад 1300 структур з усієї України. 

Міністерство цифрової трансформації України продовжує формування мережі хабів цифрової освіти, яка на сьогодні складається з понад 1300 структур з усієї України. 

Команда проєкту «Дія.Цифрова освіта» планує запустити щомісячний дайджест, для чого пропонує бібліотекам, які вже приєднались до проєкту, надати додаткову інформацію, а новим бібліотекам, які хочуть долучитись до програми, – зареєструватись. Це дозволить їм отримати підтвердження набутого офіційного статус хабу, а також матеріали проєкту. 

Детальніше: https://bit.ly/2Wq49Bw, https://osvita.diia.gov.ua/hubs

2020-07-15
Поширити
EBSCO Discovery Service

EBSCO Discovery Service

Новий інтерфейс EBSCO Discovery Service (EDS) поєднує в собі функціональні можливості персоналізованого пошуку популярних веб-сайтів. 

Новий інтерфейс EBSCO Discovery Service (EDS) поєднує в собі функціональні можливості персоналізованого пошуку популярних веб-сайтів. 

Досвід роботи з персоналізованими інформаційними панелями, параметрами обміну та рекомендаціями на платформі визначав вимоги до користувацького інтерфейсу. Нова версія EBSCO Discovery Service ™  поєднала популярні функції комерційних веб-сайтів з функціональними можливостями, які необхідні для бібліотек. Використання нового інструменту дозволяє не лише здійснювати пошук, а й надає  навчальне середовище, підтримку пошуку, нові можливості роботи з даними.

Детальніше: https://bit.ly/2WiFAWY 

Фото: EBSCO

2020-07-15
Поширити
Підсумки дискусії з питань інтелектуальної власності та штучного інтелекту

Підсумки дискусії з питань інтелектуальної власності та штучного інтелекту

У період з 7 по 9 липня 2020 року відбувся другий раунд дискусії з питань інтелектуальної власності та штучного інтелекту, організованої Всесвітньою організацією інтелектуальної власності (ВОІВ).

У період з 7 по 9 липня 2020 року відбувся другий раунд дискусії з питань інтелектуальної власності та штучного інтелекту, організованої Всесвітньою організацією інтелектуальної власності (ВОІВ).

Через пандемію COVID-19 другий захід проходив у форматі заочної наради. За ходом обговорення стежили понад 2 тис. спостерігачів зі 130 країн, представники держав-членів, академічних і наукових кіл, а також приватних організацій. Понад 50 спікерів від різних організацій виступили з повідомленнями. За підсумками дискусії Генеральний директор ВОІВ окреслив подальші дії у площині політики інтелектуальної власності та штучного інтелекту.

Детальніше: https://bit.ly/2C74x0S 

2020-07-15
Поширити
Навчання в університеті Малайзії

Навчання в університеті Малайзії

Оголошено конкурс на отримання 50-ти стипендій для навчання в одному із вищих навчальних закладах Малайзії — Аль-Бухарі.  

Оголошено конкурс на отримання 50-ти стипендій для навчання в одному із вищих навчальних закладах Малайзії — Аль-Бухарі.  

Навчання розпочнеться з 1 вересня 2020 року. Можна претендувати на навчання на бакалавраті за такими спеціальностями:

– менеджмент;

– маркетинг;

– управління людськими ресурсами;

– дошкільна педагогіка;

– початкова освіта;

– медіа та комунікація;

– фундаментальні дослідження.

Умови участі у конкурсі та вимоги до кандидатів викладені на сайті університету.

Заявку можна подати до 31 липня 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/3j9T7ds, https://bit.ly/2CgTMJl, https://www.aiu.edu.my/ 

2020-07-15
Поширити
Аналіз використання в Україні електронних ресурсів академічного видавництва Springer Nature

Аналіз використання в Україні електронних ресурсів академічного видавництва Springer Nature

З січня 2020 року 470 українських установ, серед яких державні та комунальні заклади вищої освіти та наукові установи, – отримали доступ до повнотекстових ресурсів компанії Springer Nature. Науковцям та освітянам були доступні колекції електронних книг Springer до 2017 року; колекції електронних журналів Springer 1997-2020 років.

З січня 2020 року 470 українських установ, серед яких державні та комунальні заклади вищої освіти та наукові установи, – отримали доступ до повнотекстових ресурсів компанії Springer Nature. Науковцям та освітянам були доступні колекції електронних книг Springer до 2017 року; колекції електронних журналів Springer 1997-2020 років.

За 6 місяців 2020 року вітчизняні користувачі завантажили 82,8 тис. повнотекстових журнальних статей та 182,3 тис. розділів книг. Пік активності по роботі з платформою SpringerLink припав на січень (60,8 тис. завантажень) та квітень (53,7 тис. завантажень), а найменша активність спостерігалась у березні (23,2 тис. завантажень). Разом із тим, через відсутність передплати до запитуваного контенту видавництва мало місце 4,3 тис.відмов у доступі до журнальних статей та 21,3 тис. – до книг. Найчастіше користувачі шукали інформацію у галузі хімії, матеріалознавства, біомедицини, біології, машинобудування, медицини, фізики та астрономії. 

Топ найпопулярніших книг серед українських користувачів виглядає наступним чином: 

– Handbook Of Biological Confocal Microscopy;

– Springer Handbook of Electronic and Photonic Materials;

– Quantum Mechanics;

– Advanced Guide to Python 3 Programming;

– 30th International Symposium on Shock Waves;

– Nanophysics, Nanomaterials, Interface Studies, and Applications;

– CONAT 2016 International Congress of Automotive and Transport Engineering;

– Intelligent Human Systems Integration 2020;

– Handbook of Industrial Chemistry and Biotechnology;

– The A-Z of the PhD Trajectory.

Здебільшого користувачі знаходили шлях до порталу SpringerLink через пошукову систему Google, переходили через прямий лінк або ж використовували Google Scholar. Значно менша кількість користувачів потрапляла на платформу через соціальну мережу Twitter, PubMed та із сайту Springer.com.

Детальніше: https://bit.ly/2Wh47Mb  

2020-07-15
Поширити
Внесено зміни до Порядку присудження наукових ступенів

Внесено зміни до Порядку присудження наукових ступенів

15 липня 2020 року Урядом були внесені зміни до Порядку присудження наукових ступенів. Відтепер в умовах карантину спеціалізованим вченим радам дозволено проводити засідання з використанням засобів відеозв’язку в режимі реального часу. 

15 липня 2020 року Урядом були внесені зміни до Порядку присудження наукових ступенів. Відтепер в умовах карантину спеціалізованим вченим радам дозволено проводити засідання з використанням засобів відеозв’язку в режимі реального часу. 

Внаслідок вимушеного запровадження заходів із запобігання поширенню COVID-19 проведення засідань спеціалізованих вчених рад у закладах вищої освіти було тимчасово призупинено. Оптимальним рішенням у такій ситуації було проведення засідань у дистанційному режимі. Голосування залишається таємним, але відбуватиметься з використанням програмного забезпечення, яке обирає сама рада. Програмне забезпечення для таємного голосування має бути автономним та забезпечувати верифікацію голосів. Протокол лічильної комісії затверджується відкритим голосуванням простою більшістю голосів членів ради, які брали участь у засіданні.

Детальніше: https://bit.ly/2OqupXX, https://bit.ly/2OtXKRc 

2020-07-15
Поширити
Громадське обговорення проєкту розпорядження Уряду щодо розвитку дослідницьких інфраструктур в Україні до 2026 року

Громадське обговорення проєкту розпорядження Уряду щодо розвитку дослідницьких інфраструктур в Україні до 2026 року

Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проєкт розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції державної програми розвитку дослідницьких інфраструктур в Україні до 2026 року»

Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проєкт розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції державної програми розвитку дослідницьких інфраструктур в Україні до 2026 року»

Мета проєкту акта – створення необхідних організаційних, правових та фінансових передумов для розвитку системи дослідницьких інфраструктур в Україні, підвищення їх конкурентоспроможності, а також  розвитку наукової та інноваційної сфери в частині доступу вчених до передових дослідницьких інфраструктур в ЄС шляхом затвердження Державної програми розвитку дослідницьких інфраструктур в Україні до 2026 року.

Зауваження та пропозиції до проєкту можна подати до 27 липня 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/30bpi3o

2020-07-14
Поширити
Громадське обговорення проєкту Порядку скасування рішення  про присудження ступеня вищої освіти та присвоєння відповідної кваліфікації

Громадське обговорення проєкту Порядку скасування рішення про присудження ступеня вищої освіти та присвоєння відповідної кваліфікації

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Порядку скасування рішення  про присудження ступеня вищої освіти та присвоєння відповідної кваліфікації, розроблений з метою реалізації абзацу четвертого частини другої статті 6 Закону України «Про вищу освіту».

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Порядку скасування рішення  про присудження ступеня вищої освіти та присвоєння відповідної кваліфікації, розроблений з метою реалізації абзацу четвертого частини другої статті 6 Закону України «Про вищу освіту».

Порядок регулює процедуру скасування закладом вищої освіти рішення про присудження ступеня вищої освіти та присвоєння відповідної кваліфікації у разі виявлення порушення здобувачем вищої освіти норм академічної доброчесності.

Вирішення цього питань є надзвичайно важливим для сприяння закріпленню культури академічної доброчесності у освітньому середовищі і суспільстві в цілому.

Зауваження і пропозиції можна подати до 14 серпня 2020 року

Детальніше: https://bit.ly/30aDOIt

2020-07-14
Поширити
Національне агентство розширює співпрацю з французькими колегами

Національне агентство розширює співпрацю з французькими колегами

У пошуках кращих практик та нових вдалих ідей Національне агентство продовжує налагоджувати зв’язки з колегами з різних країн. 

У пошуках кращих практик та нових вдалих ідей Національне агентство продовжує налагоджувати зв’язки з колегами з різних країн. 

Минулого тижня представники Національного агентства із забезпечення якості освіти зустрілись з Аташе з питань наукового та університетського співробітництва Посольства Франції в Україні. 

Під час зустрічі відбулося обговорення перспектив розвитку Національного агентства та подальших можливостей для розширення співпраці з французькими колегами. Серед інших обговорювались можливості залучення французьких експертів, а також проблемні питання, пов’язані з отриманням ступеня PhD в Україні та у Франції.

У результаті зустрічі сторони окреслили подальші кроки, які принесуть взаємну користь як для України, так і Франції.

Детальніше: https://bit.ly/2WgHdV5, https://bit.ly/3fwoeNV 

Фото: НАЗЯВО

2020-07-14
Поширити
Громадське обговорення проєкту Порядку визнання в Україні професійних кваліфікацій, здобутих в інших країнах

Громадське обговорення проєкту Порядку визнання в Україні професійних кваліфікацій, здобутих в інших країнах

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку визнання в Україні професійних кваліфікацій, здобутих в інших країнах». Мета проєкту акта – встановити порядок визнання в Україні професійних кваліфікацій, здобутих в інших країнах.

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку визнання в Україні професійних кваліфікацій, здобутих в інших країнах». Мета проєкту акта – встановити порядок визнання в Україні професійних кваліфікацій, здобутих в інших країнах.

Документ розроблений на виконання частини другої статті 38 Закону України «Про освіту», згідно з якою Національне агентство кваліфікацій розробляє критерії та процедури визнання професійних кваліфікацій, здобутих в інших країнах.

Визнання професійних кваліфікацій, здобутих за межами України, має бути складовою національної системи кваліфікацій. Однак на цей час відсутнє належне законодавче та інституційне забезпечення.

У ході підготовки проєкту Постанови враховано:

– норми європейської Директиви щодо визнання професійних кваліфікацій (2005 р.);

– Конвенція про визнання кваліфікацій з вищої освіти в Європейському регіоні (1997 р.);

– Директива щодо змін Директиви 2005/36/ЄC щодо визнання професійних кваліфікацій (2013 р.);

– Рекомендації Ради ЄС про визнання неформального та інформального навчання (2012 р.);

– Рекомендації Ради про Європейську рамку кваліфікацій для навчання упродовж усього життя та скасування рекомендації Європейського Парламенту та Ради від 23 квітня 2008 р. про створення європейської рамки кваліфікацій для навчання упродовж усього життя (2017 р.) тощо.

Зауваження та пропозиції можна подати до 15 серпня 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/3gYZLBk

2020-07-14
Поширити