За результатами пошуку знайдено:

записів - 4226

сторінок - 423

МОН інформує про зміни у формі реєстраційної картки для реєстрації технологій

Відповідно до абзацу другого пункту 3 Порядку реєстрації технологій та їх складових, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2013 р. № 472, технології, які створені чи придбані за бюджетні кошти або створені чи придбані підприємствами державної форми власності, підлягають обов’язковій реєстрації у місячний строк з дня закінчення відповідних робіт (НДДКР) чи підписання договору про трансфер технологій.

Відповідно до абзацу другого пункту 3 Порядку реєстрації технологій та їх складових, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2013 р. № 472, технології, які створені чи придбані за бюджетні кошти або створені чи придбані підприємствами державної форми власності, підлягають обов’язковій реєстрації у місячний строк з дня закінчення відповідних робіт (НДДКР) чи підписання договору про трансфер технологій.

Наказом МОН від 09.11.2015 № 1156, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02 грудня 2015 р. за № 1501/27946, затверджено форму Реєстраційної картки технології та її складових (РКТ), а також інструкцію з її оформлення.

До зазначеної форми та інструкції наказом Міністерства освіти і науки України від 19.12.2018 № 1417 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11 січня 2019 р. за № 26/32997), вносяться зміни, які відображено у програмному забезпеченні, що використовується для реєстрації технологій.

Детальніше:  https://mon.gov.ua/ua/news/mon-informuye-pro-zmini-v-formi-reyestracijnoyi-kartki-dlya-reyestraciyi-tehnologij

2019-01-22

2019-01-22
Поширити

«Підтримка та навчання вчителів – основний елемент будь-якої освітньої реформи», – Лілія Гриневич на світовому освітньому форумі в Лондоні

«Є три ключові напрями реформи – оновлення змісту освіти та стандартів, підтримка й навчання вчителів та створення нового освітнього простору. Проте, зрештою, усі ці три елементи сходяться на вчителеві, і саме від нього залежить як успіх реформи загалом, так і успіх кожної окремої дитини. Наше завдання – допомогти вчителю виконати норми затвердженого стандарту, дати знання методик, а також підтримку – фінансову й через освітній простір, який допомагає реалізувати нові амбітні освітні стандарти», – зазначила Міністр.

«Є три ключові напрями реформи – оновлення змісту освіти та стандартів, підтримка й навчання вчителів та створення нового освітнього простору. Проте, зрештою, усі ці три елементи сходяться на вчителеві, і саме від нього залежить як успіх реформи загалом, так і успіх кожної окремої дитини. Наше завдання – допомогти вчителю виконати норми затвердженого стандарту, дати знання методик, а також підтримку – фінансову й через освітній простір, який допомагає реалізувати нові амбітні освітні стандарти», – зазначила Міністр.

Переглянути виступ Міністра можна за посиланням: http://bit.do/eGdyn  

Детальніше: https://mon.gov.ua/ua/news/pidtrimka-ta-navchannya-vchiteliv-osnovnij-element-bud-yakoyi-osvitnoyi-reformi-liliya-grinevich-na-svitovomu-osvitnomu-forumi-v-londoni

2019-01-22

2019-01-22
Поширити

Дослідницька етика та доброчесність – основа докторської освіти в європі. Доповідь ради європейської університетської асоціації для докторської освіти (EUA-CDE).

Дослідницька етика і чесність стали одним з головних пріоритетів докторантури в Європі, згідно ландшафтному звіту, опублікованому Радою з докторантури Європейської асоціації університетів (EUA-CDE), уповноваженому вивчати прогрес у реформуванні або професіоналізації докторантури, освіту і стратегічні пріоритети на майбутнє.

Дослідницька етика і чесність стали одним з головних пріоритетів докторантури в Європі, згідно ландшафтному звіту, опублікованому Радою з докторантури Європейської асоціації університетів (EUA-CDE), уповноваженому вивчати прогрес у реформуванні або професіоналізації докторантури, освіту і стратегічні пріоритети на майбутнє.

У звіті йдеться про те, що академічна доброчесність – один з аспектів, який вказує на зростаючу актуальність докторантури для реалізації дослідницької політики в університетах. «Зокрема, важливість дослідницької етики та доброчесності: кілька років тому ця тема рідко з’являлася у дискусіях ій публікаціях в цій області. Звіт показує, наскільки важливою стала проблема етики і сумлінності досліджень для університетів за дуже короткий час». Згідно з доповіддю, високий пріоритет, що надається етиці досліджень, свідчить про підвищення поінформованості про цю проблему в установах. «Наукова етика і чесність є основною цінністю університетів як освітніх і дослідницьких установ. Наукові порушення можуть завдати серйозної шкоди їх репутації, а також репутації майбутніх дослідників і самих докторантів», – йдеться в звіті. Це питання було другим серед трьох найбільш важливих стратегічних пріоритетів для респондентів: фінансування докторантури (74% респондентів), дослідницька етика (70%), залучення докторантів з-за кордону (61%). 

У звіті говориться, що не дивно, що залучення міжнародних докторантів є першочерговим завданням через міжнародний характер дослідницької діяльності, але, як показують дані Євростату, в Європі спостерігається «значна нерівність», коли мова йде про кількість докторантів з-за кордону. За результатами, отриманими з більш ніж 300 установ у 36 країнах Європи, звіт про дослідження «Докторантура в Європі сьогодні: підходи та інституційні структури» дає огляд глибокої трансформації, яка відбулася в докторантурі за останні 10 років. Один з найбільш важливих загальних висновків, за словами д-ра Олександра Хасгалла, глави EUA-CDE і одного з авторів звіту, полягає в тому, що існує «досить широкий спектр» підходів до організації і структурування докторської освіти в Європі.

Детальніше – https://www.universityworldnews.com/post.php… 

2019-01-22
Поширити

Триває прийом заявок на отримання стипендій для навчання у вишах Туреччини

Турецька Республіка надає стипендії на навчання та дослідження у закладах вищої освіти на 2019-2020 навчальний рік. Подача заяв здійснюється в режимі онлайн на сайті https://tbbs.turkiyeburslari.gov.tr/ Термін подачі заяв – до 20 лютого 2019 року.

Турецька Республіка надає стипендії на навчання та дослідження у закладах вищої освіти на 2019-2020 навчальний рік. Подача заяв здійснюється в режимі онлайн на сайті https://tbbs.turkiyeburslari.gov.tr/  

Термін подачі заяв – до 20 лютого 2019 року.

Відбір кандидатів здійснюватиме турецька сторона. Співбесіди з аплікантами, що мають рівень бакалавра чи магістра, проводитимуться у квітні-травні. Результати повідомлять протягом липня.

Викладання більшості програм здійснюватиметься турецькою, тому учасникам пропонується однорічний підготовчий курс. Деякі університети пропонують навчання англійською, французькою або арабською мовами.

Пропозиція передбачає відшкодування витрат за навчання та переліт. Учасники також забезпечуються стипендіями, медичним страхуванням та річними курсами турецької мови (для тих, хто навчатиметься на відділеннях з турецькою мовою викладання).

Про програму можна прочитати на сайті   www.turkiyeburslari.gov.tr 

Детальніше: https://mon.gov.ua/ua/news/trivaye-prijom-zayavok-na-otrimannya-stipendij-dlya-navchannya-u-vishah-turechchini-podatisya-mozhna-do-20-lyutogo

2019-01-21

2019-01-21
Поширити

Unicheck номіновано на Tech & Learning Awards of Excellence!

Сервіс Unicheck увійшов до числа фіналістів 2018 р. серед освітніх технологій, які вдосконалюють викладання та навчання. 

Сервіс Unicheck увійшов до числа фіналістів 2018 р. серед освітніх технологій, які вдосконалюють викладання та навчання. 

Редактори та консультанти назвали Unicheck одним із найкращих продуктів для використання в школі завдяки гнучкій моделі ціноутворення, інтуїтивному інтерфейсу та докладним звітам про текстові збіги. 

Детальніше – https://numl.org/ew3

2019-01-19

2019-01-19
Поширити

Створено проект Концепції розвитку українських дослідницьких інфраструктур, заснованих на технології комунікацій

Робоча група «Цифровізація науки. Національна хмара відкритої науки» узгодила фінальний проект Концепції розвитку українських дослідницьких інфраструктур, заснованих на технології комунікацій, до 2021 року. Її засідання відбулося за участі представників МОН, НАН, громадської спілки Hi Tech Office Ukraine та інших стейкхолдерів учора, 17 січня 2019 року, в приміщенні Міністерства освіти і науки.

Робоча група «Цифровізація науки.

Національна хмара відкритої науки» узгодила фінальний проект Концепції розвитку українських дослідницьких інфраструктур, заснованих на технології комунікацій, до 2021 року. Її засідання відбулося за участі представників МОН, НАН, громадської спілки Hi Tech Office Ukraine та інших стейкхолдерів учора, 17 січня 2019 року, в приміщенні Міністерства освіти і науки.

Цей проект має підтримати існуючі та створити сприятливі умови для появи нових українських дослідницьких е-інфраструктур. Вони дадуть нашим вченим, інженерам, винахідникам, підприємцям та усім іншим доступ до зручних та надійних цифрових послуг збереження, управління, аналізу і повторного використання відкритих наукових даних. Наприклад, проведення надскладних обчислень із застосуванням хмарних технологій.

Впровадження Концепції передбачає створення наукових баз даних та надання доступу до них, утворення платформи всеукраїнського цифрового наукового простору, розробку національного плану з відкритої науки тощо. Це також один з важливих кроків з інтеграції України в Європейський дослідницький простір. Використовуючи дослідницькі е-інфраструктури українські вчені зможуть отримати доступ до наукових даних своїх колег фактично в будь-якій точці Європи.

Відповідно до Концепції українські дослідницькі е-інфраструктури включають в себе:

  • Національну цифрову інфраструктуру для розподілених обчислень Український Національний Грід (УНГ);
  • Національний репозитарій академічних текстів (НРАТ);
  • Українську науково-освітню телекомунікаційну мережу (УРАН) та Українську академічну і дослідницьку мережу ІФКС НАН України (УарНЕТ).

Найближчим часом робоча група зосередиться на підготовці проекту Плану заходів щодо реалізації Концепції. Відтак проекти обох документів будуть направлені для затвердження Урядом.

Детальніше: https://mon.gov.ua/ua/news/stvoreno-proekt-koncepciyi-rozvitku-ukrayinskih-doslidnickih-infrastruktur-zasnovanih-na-tehnologiyi-komunikacij

2019-01-18

2019-01-18
Поширити

Триває прийом заявок на конкурс українсько-німецьких проектів, переможці якого отримають до 10 тис євро на реалізацію ідеї

Дослідникам з України та Німеччини пропонують взяти участь у конкурсі MEET UP. Темою проектів може бути будь-яка сфера, яка цікавить європейську молодь та сприяє німецько-українській співпраці. Термін подачі заявок - до 15 лютого 2019 року.

Дослідникам з України та Німеччини пропонують взяти участь у конкурсі MEET UP.  Темою проектів може бути будь-яка сфера, яка цікавить європейську молодь та сприяє німецько-українській співпраці.

Термін подачі заявок – до 15 лютого 2019 року.

Переможці отримають від 2 до 10 тис євро на реалізацію ідеї.  Презентація відібраних проектів відбудеться у Берліні. Витрати на проїзд, проживання, харчування, а також підготовку та презентацію результатів проекту покриває програма підтримки MEET UP.

З  умовами участі можна ознайомитись за посиланням https://bit.ly/2zTRtJM 

Детальніше: https://mon.gov.ua/ua/news/trivaye-prijom-zayavok-na-konkurs-ukrayinsko-nimeckih-proektiv-peremozhci-yakogo-otrimayut-do-10-tis-yevro-na-realizaciyu-ideyi

2019-01-17

2019-01-17
Поширити

Українських студентів запрошують взяти участь у стипендійній програмі та дослідити культуру ЄС

Українським студентам віком 16-17 років пропонують взяти участь у Європейській школі Східного партнерства, за результатами якої вони отримають диплом міжнародного бакалавра з європейських студій. Проект реалізовуватимуть на базі «Нової школи» (м.Тбілісі, Грузія). Подати заявку можна до 1 березня 2019 року.

Українським студентам віком 16-17 років пропонують взяти участь у Європейській школі Східного партнерства, за результатами якої вони отримають диплом міжнародного бакалавра з європейських студій. Проект реалізовуватимуть на базі «Нової школи» (м.Тбілісі, Грузія). Подати заявку можна до 1 березня 2019 року.

Передбачається, що навчання розпочнеться у 2019-2020 академічному році і триватиме два роки. У цей період учасники вивчатимуть європейські мови, літературу, історію Європи та Європейського Союзу. Важливо, що заняття проходитимуть у багатомовному та мультикультурному середовищі. Студенти також зможуть долучатися до позакласних програм, брати участь у конференціях з тем, пов’язаних з Євросоюзом.

Кандидати на участь у програмі мають подавати онлайн-заявки через сайт http://www.eapeuropeanschool.eu/. Після попереднього відбору їм запропонують письмові тести та інтерв’ю. Результати відбору та список стипендіатів оголосять до кінця травня 2019 року.

Загалом програмою передбачено 35 стипендій для студентів з шести країн-учасниць Східного партнерства: Азербайджану, Білорусі, Вірменії, Грузії, Молдови та України.

Детальніше: https://mon.gov.ua/ua/news/ukrayinskih-studentiv-zaproshuyut-vzyati-uchast-u-stipendijnij-programi-ta-dosliditi-kulturu-yes

2019-01-16

2019-01-16
Поширити

Як провідні ІТ технологій впливають на якість освіти та боротьбу з плагітом?

Unicheck вже став невід’ємною частиною навчального процесу та зручним інструментом для запобігання плагіату у вищій освіті.

Unicheck вже став невід’ємною частиною навчального процесу та зручним інструментом для запобігання плагіату у вищій освіті.

У 2018 р. кількість університетів, що вирішили використовувати антиплагіатні програми збільшилась на 20 %. Водночас серед навчальних закладів, які впровадили Unicheck у 2017 році, було виявлено в середньому 14 % плагіату у студентських роботах, а вже впродовж 2018 року цей показник знизився на 6 %.

Детальніше – https://eschoolmedia.com/esm/?article=4955

2019-01-15

2019-01-15
Поширити

Як оформлювати публікації для подання наукових періодичних видань в бібліометричну базу даних Scopus

Згідно з Законом України “Про видавничу справу” (ст. 20) видавець зобов’язаний дотримуватися положень національних стандартів, чинних в Україні міждержавних стандартів, інших нормативно-правових актів, що регламентують видавничу справу, а також встановлюють вимоги щодо якості видавничої продукції.

Згідно з Законом України “Про видавничу справу” (ст. 20) видавець зобов’язаний дотримуватися положень національних стандартів, чинних в Україні міждержавних стандартів, інших нормативно-правових актів, що регламентують видавничу справу, а також встановлюють вимоги щодо якості видавничої продукції.

Дотримання державних стандартів під час редакційного оформлення наукових фахових видань України вимагає і Міністерство освіти і науки України наказом від 17.10.2012 № 1111 “Про затвердження Порядку формування Переліку наукових фахових видань України”.

Оформлення статей у журналах регламентовано ДСТУ 7152:2010 “Інформація та документація. Видання. Оформлення публікацій у журналах і збірниках”. Елементи видавничого оформлювання публікацій визначено п. 5.1 цього стандарту. Зокрема, у складі елементів оформлювання немає реферату, проте є анотація, вимоги до якої регламентовано ДСТУ ГОСТ 7.9:2009 (ИСО 214–76) “Система стандартов по информации, библиотечному и издательскому делу. Реферат и аннотация. Общие требования”. Цей стандарт є міждержавним, діє на території десяти країн СНД, деякі його положення містять повний автентичний текст міжнародного стандарту ISO 214–76 “Documentation — Abstracts for publications and documentation” (Документація — Реферати на видання і документи).

Пунктом 6.7 ДСТУ ГОСТ 7.9:2009 рекомендовано середній обсяг анотації 500 друкованих знаків. Отже, за відсутності жорстких вимог, редакція журналу може визначати обсяг анотації на свій розсуд.

Списки літератури до публікацій потрібно оформлювати згідно з ДСТУ ГОСТ 7.1:2006 “Система стандартів з інформації, бібліотечної та видавничої справи. Бібліографічний запис. Бібліографічний опис. Загальні вимоги та правила складання”.

Книжковою палатою України на допомогу авторам розроблено приклади бібліографічних записів на різні види документів. Приклади розміщено на веб-сайті Книжкової палати за адресою: http://www.ukrbook.net/zakony/prykl_bib_zap.pdf.

Що стосується вимог до оформлення публікацій у наукометричних базах даних, то вони різняться між собою і пристосувати національні стандарти до вимог усіх баз даних одночасно неможливо. Однак аналіз подання списків літератури у різних базах даних доводить, що вони відрізняються лише знаками пунктуації, тоді як елементи бібліографічного опису і послідовність їх подання залишаються такими самими, як у національному стандарті.

Реферативну базу даних Scopus підтримує компанія Elsevier. Дирекція регіональних програм Elsevier S&T у Росії, Україні та Республіці Білорусь радить під час підготовки видань до реферування у базі даних Scopus користуватися рекомендаціями, підготовленими членами Експертної ради, зокрема О. В. Кириловою

Детальніше – http://www.ukrbook.net/zvernennya.htm

2019-01-14

2019-01-14
Поширити