За результатами пошуку знайдено:

записів - 5401

сторінок - 541

ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВІТУ В ЗАСТОСУНКУ «ДІЯ»

ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВІТУ В ЗАСТОСУНКУ «ДІЯ»

Міністерство цифрової трансформації повідомляє про доступність документів про здобуту освіту різних рівнів у застосунку «Дія» у розділі «Документи».

Міністерство цифрової трансформації повідомляє про доступність документів про здобуту освіту різних рівнів у застосунку «Дія» у розділі «Документи».

Йдеться про: свідоцтво про базову середню освіту; атестат / свідоцтво про повну загальну середню освіту; свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації; диплом кваліфікованого робітника; диплом фахового молодшого бакалавра; диплом молодшого спеціаліста; диплом молодшого бакалавра; диплом бакалавра; диплом спеціаліста; диплом магістра; диплом доктора філософії; диплом доктора мистецтва. Побачити документи у загальному переліку застосунку «Дія» можна, якщо заклад освіти уніс відповідну інформацію до Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО). Згодом у «Дії» з’являться й додатки до названих вище документів.  Це – результат спільної роботи Мінцифри, Міністерства освіти і науки України та Державного підприємства «Інфоресурс». 

Детальніше: http://surl.li/rwnvo 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини 

2024-03-25
Поширити
KSE FOUNDATION

KSE FOUNDATION

Київська школа економіки продовжує програму грантової підтримки «Talents for Ukraine», мета якої – підтримка на конкурсних засадах нового покоління лідерів та їхніх ідей.

Київська школа економіки продовжує програму грантової підтримки «Talents for Ukraine», мета якої – підтримка на конкурсних засадах нового покоління лідерів та їхніх ідей.

Наразі фокус програми зосереджений на STEM-напряму: природничі науки, технології, інженерія, математика. Заявники мають продемонструвати творчий підхід; допитливість й винахідливість; унікальність і креативність; гарну ідею; вміння досягати результату. Річний бюджет програми, який спрямовується на підтримку проєктів, складає  1 млн.дол.США, причому  60% його планується розподілити між технологічними та науковими проєктами, а 40% спрямувати на підтримку талантів в інших сферах. 

Детальніше: https://150.foundation.kse.ua/, https://150.foundation.kse.ua/form, https://t.me/navchai_smilyvo/252 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини 

2024-03-25
Поширити
ЧОТИРИ ПРАКТИКИ НАВЧАННЯ, ЯКІ СПРИЯЮТЬ АКАДЕМІЧНІЙ ДОБРОЧЕСНОСТІ

ЧОТИРИ ПРАКТИКИ НАВЧАННЯ, ЯКІ СПРИЯЮТЬ АКАДЕМІЧНІЙ ДОБРОЧЕСНОСТІ

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Меган Міттельштадт «Чотири практики навчання, які сприяють академічній доброчесності».

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Меган Міттельштадт «Чотири практики навчання, які сприяють академічній доброчесності».

У ній наголошується, що серед багатогранних обов’язків, покладених на викладачів, є підтримка академічної доброчесності. Разом із тим, ця етична норма є не лише невід’ємною частиною професійних обов’язків викладача, але й визначальним чинником успіху та усієї освітньої траєкторії студентів як в університеті, так і за його межами.  У «Основних цінностях академічної доброчесності» Міжнародного центру академічної доброчесності  зазначено «академічна доброчесність ґрунтується на шести основних цінностях: чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність і мужність». Ці цінності не лише слугують основою для дотримання академічних стандартів, але й роблять значний внесок у розвиток академічних досягнень студентів, готуючи їх до успішного майбутнього життя та роботи. Автор пропонує чотири прості стратегії навчання, реалізація яких сприятиме успіху студентів, а також підтримуватиме їх академічну чесність. 1) Чітко і неодноразово повідомляти про свої очікування та політику академічної чесності. 2) Створити сприятливе навчальне середовище, в якому студенти почуваються комфортно, обговорюючи труднощі у навчанні та шукаючи на допомогу від колег та викладачів. 3) Забезпечити прозорість у навчанні та викладанні. 4) Використовувати базові оцінки з низькими ставками (або без ставок).  Вибір навчального матеріалу також відіграє ключову роль у підтриманні академічної доброчесності. Меган упевнена, що використовуючи ці стратегії викладання можна створити будь-який курс, що дійсно сприятиме академічній доброчесності, забезпечуватиме залученість студентів та їх академічну успішність. 

Детальніше: http://surl.li/rwloz, http://surl.li/rwltm 

Фото: ІСАІ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини 

2024-03-25
Поширити
ОЕСР: ЗМІЦНЕННЯ СТІЙКОСТІ СИСТЕМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

ОЕСР: ЗМІЦНЕННЯ СТІЙКОСТІ СИСТЕМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила посібник «Зміцнення систем охорони здоров’я: практичний посібник з перевірки стійкості».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила посібник «Зміцнення систем охорони здоров’я: практичний посібник з перевірки стійкості».

Наголошується, що пандемія COVID-19 продемонструвала критичну необхідність стійкості систем охорони здоров’я. Незважаючи на значний вплив, який такі кризи (пандемія, наслідки зміни клімату, геополітичні конфлікти, фінансові крахи або збої у роботі цифрових технологій) можуть чинити на економіку та суспільство, розробникам політики у секторі охорони здоров’я бракує інструментів для перевірки того, наскільки їхні системи охорони здоров’я справлятимуться з екстремальними навантаженнями. ОЕСР разом із Європейською обсерваторією з систем і політики охорони здоров’я за підтримки Європейської комісії розробили для відповідних цілей спеціальну комплексну методологію, викладену у зазначеному посібнику, яка була випробування упродовж 2023 року у ряді країн (Фінляндії, Греції, Іспанії). Посібник надає політикам у сфері охорони здоров’я інструменти для оцінювання стійкості цих систем та визначення чинників, що можуть  впливати на її підвищення; закликає до політичного діалогу на основі виявлених структурних недоліків, формування коригувальної політики та пошуку цільових інвестицій.

Детальніше: http://surl.li/rwdcd, http://surl.li/rwhpq, https://doi.org/10.1787/3a39921e-en 

Фото: скріншот

НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-03-25
Поширити
ЯК УНІВЕРСИТЕТИ МОЖУТЬ УТРИМУВАТИ ЛЮДЕЙ У ЦЕНТРІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ

ЯК УНІВЕРСИТЕТИ МОЖУТЬ УТРИМУВАТИ ЛЮДЕЙ У ЦЕНТРІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ

На сайті аудит-консалтингової компанії EY опублікована стаття Катерини П’ятниці «Як університети можуть утримувати людей у центрі цифрової трансформації».

На сайті аудит-консалтингової компанії EY опублікована стаття Катерини П’ятниці «Як університети можуть утримувати людей у центрі цифрової трансформації».

У ній наголошується, що для успішної трансформації вищої освіти керівникам потрібні нові підходи.  Але кожен керівник має зрозуміти, чи є цифрова трансформація рухом уперед усієї організації, чи йдеться про модернізацію використовуваних технологій. Катерина посилається на результати дослідження «У центрі трансформації вашого університету – технології чи люди?», проведеного EY та бізнес-школою Saïd Оксфордського університету. Вона каже, що цніверситетським лідерам необхідно змінити підхід до цифрових ініціатив, поставивши у їх центр саме людей. Існує багато «больових точок», які пов’язані з поточною практикою впровадження цифрових технологій, оскільки вона не відповідає очікуванням студентів і співробітників. З іншого боку, позитивні результати забезпечує оригінальний підхід, побудований навколо шести основних чинників: лідерство (адаптуйте та розвивайте необхідні лідерські навички); надихайте (створіть бачення, у яке повірять усі); турбота (створіть культуру, яка охоплює та заохочує думку кожного);  розширення можливостей (чітко визначте обов’язки та будьте готові до змін);  будуйте (використовуйте технологію та можливості для стимулювання видимих ​​дій);  співпрацюйте (знайдіть найкращі способи зв’язку та спільної творчості).

Детальніше: http://surl.li/rukvw, http://surl.li/rukxt 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-22
Поширити
НАВЧАЛЬНІ ОНЛАЙН-ПРОГРАМИ GOOGLE ДЛЯ ПІДТРИМКИ МСП

НАВЧАЛЬНІ ОНЛАЙН-ПРОГРАМИ GOOGLE ДЛЯ ПІДТРИМКИ МСП

Представництво Google в Україні повідомляє про запуск нової програми «Google для бізнесу», яка покликана допомогти українським підприємствам у масштабуванні, розбудові конкурентоспроможності та захисті від кіберзагроз.

Представництво Google в Україні повідомляє про запуск нової програми «Google для бізнесу», яка покликана допомогти українським підприємствам у масштабуванні, розбудові конкурентоспроможності та захисті від кіберзагроз.

Програма охоплює 3 окремі безкоштовні компоненти: «Зростайте з Google: програма для малих бізнесів» (для власників малого бізнесу тривалістю вісім тижнів з питань побудови стратегії для свого бізнесу, налаштування фінансів та системного маркетингу; кращі випускники зможуть взяти участь у менторській програмі від експертів); «Безпечніше з Google: основи кібербезпеки для бізнесу» (для власників, керівників та співробітників малих і середніх підприємств, які бажають захистити свій бізнес від кіберзагроз, отримати практичні знання про кібергігієну та розпізнавання кібератак); «Знаходьте нових клієнтів за кордоном» (для підприємців, які прагнуть вийти на нові ринки, або вже присутні там і хочуть надалі розвивати свій експорт; кращі випускники зможуть отримати подарунковий пакет цифрових спеціалізованих інструментів та менторську підтримку). 

Детальніше: http://surl.li/rumlm, http://surl.li/rummf, http://surl.li/rummx, http://surl.li/rumps, http://surl.li/rumqh 

Фото: Мінцифра

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-22
Поширити
ОЕСР: ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ СТРАХУВАННЯ ДЛЯ ПОЛІПШЕННЯ ЗДОРОВ’Я ТА БЛАГОПОЛУЧЧЯ

ОЕСР: ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ СТРАХУВАННЯ ДЛЯ ПОЛІПШЕННЯ ЗДОРОВ’Я ТА БЛАГОПОЛУЧЧЯ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Цифрові інструменти страхування для поліпшення здоров’я та благополуччя» із серії «Політичні документи ОЕСР щодо бізнесу та фінансів».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Цифрові інструменти страхування для поліпшення здоров’я та благополуччя» із серії «Політичні документи ОЕСР щодо бізнесу та фінансів».

Наголошується, що у багатьох країнах ОЕСР зі збільшенням тривалості життя та зростанням витрат на медичне обслуговування й догляд, все більш важливим для ефективності андеррайтингу стає покращення здоров’я і добробут страхувальників. У звіті розглядаються цифрові інструменти, розроблені страховою індустрією, які забезпечують зниження кількості претензій для страховиків  та мотивують громадян до поліпшення здоров’я. Багато таких інструментів побудовані на глибокому розумінні поведінкової економіки, вони впливають на поведінку страхувальників і дозволяють долати короткострокові бар’єри на шляху до змін. У документі окрему увагу приділено проблемам конфіденційності та безпеки даних, ризиків безпеки, якості даних, відповідним політичним рішенням та удосконаленню нормативно-правової бази.

Детальніше: http://surl.li/rugdq, http://surl.li/rugrh, https://doi.org/10.1787/d3764184-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-03-22
Поширити
ПІДТРИМАТИ ЖІНОК СТАВАТИ ПРОГРАМІСТАМИ, ВИНАХІДНИКАМИ ТА ІНЖЕНЕРАМИ

ПІДТРИМАТИ ЖІНОК СТАВАТИ ПРОГРАМІСТАМИ, ВИНАХІДНИКАМИ ТА ІНЖЕНЕРАМИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джаніли Сміт-Колін «Як допомогти молодим жінкам побачити себе програмістами, винахідниками та інженерами».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джаніли Сміт-Колін «Як допомогти молодим жінкам побачити себе програмістами, винахідниками та інженерами».

У ній автор наголошує, що в університетах на потоках STEM студенток складно знайти. Джаніл вважає, що жінкам складно на цьому кар’єрному шляху, їм потрібно допомагати розвинути амбіції. Спираючись на свій досвід навчання в університеті, Джаніла пропонує чотири способи покращити досвід і рівень утримання студенток за спеціальностями STEM. По-перше, саме жінки у STEM мають ставати наставницями для інших; по-друге, потрібно, щоб університети розширювали можливості для жіночого лідерства; по-третє, слід боротись із упередженнями та гендерними стереотипами; по-четверте, важливе значення має система заохочення  та особистого прикладу. Отже, освітні заклади та спільноти мають працювати над створенням середовища, яке розширює можливості студенток у STEM, заохочувати їхню кар’єру у цих галузях.

Детальніше: http://surl.li/rsbgc, http://surl.li/rspwc 

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-21
Поширити
ЮНЕСКО ПРО РОЗВИТОК ВІДКРИТИХ ДАНИХ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ШІ

ЮНЕСКО ПРО РОЗВИТОК ВІДКРИТИХ ДАНИХ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ШІ

На сайті Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) опублікована стаття «Відкриті дані – необхідність для ШІ: що далі?».

На сайті Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) опублікована стаття «Відкриті дані – необхідність для ШІ: що далі?».

У ній наголошується, що рух із забезпечення відкритості даних є масштабним та надзвичайно важливим для суспільства і може слугувати зразком у справі побудови більш стійкого майбутнього для всіх.  У світі накопичена величезна кількість необроблених даних, які є цінним джерелом та відправною точкою для подальшої їх обробки, вивчення й перетворення на корисну інформацію. Але для цього дані повинні відповідати певним вимогам, таким як точність, актуальність, достовірність, зручність пошуку, доступність, функціональна сумісність, придатність для повторного використання (концепція FAIR), що важливо для спільного використання даних, підвищення відтворюваності та прозорості, розвитку сумісності даних і стандартів, підтримки збереження даних і довгострокового доступу до них. Оприлюднені ЮНЕСКО керівні принципи, розроблені в рамках Рекомендації ЮНЕСКО про етичні аспекти штучного інтелекту, поширюють розуміння цінності відкритих даних, визначають  порядок їхнього кураторства та відкриття. У документі запропоновані конкретні кроки, які держави можуть зробити для відкриття своїх даних на етапах  підготовки даних, їх відкриття та подальшої підтримки. Також ЮНЕСКО закликає до відкриття даних для цілей розвитку штучного інтелекту.

Детальніше: http://surl.li/rtobj, http://surl.li/rtpmz 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_UNESCO #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-21
Поширити
ЗАТВЕРДЖЕНО ПОРЯДОК ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ  ОСВІТИ У 2024 РОЦІ

ЗАТВЕРДЖЕНО ПОРЯДОК ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ  ОСВІТИ У 2024 РОЦІ

Міністерство освіти і науки України затвердило Порядок прийому на навчання для здобуття ступенів бакалавра, магістра, доктора філософії / доктора мистецтва у 2024 році.

Міністерство освіти і науки України затвердило Порядок прийому на навчання для здобуття ступенів бакалавра, магістра, доктора філософії / доктора мистецтва у 2024 році.

Відповідний наказ № 266 від 6 березня 2024 року розміщено на сайті МОН. Документ визначає основні принципи та процедури, якими керуватимуться заклади вищої освіти під час організації прийому вступників. Документ побудовано на принципах забезпечення рівного доступу до вищої освіти, підвищення якості освітнього процесу та врахування сучасних потреб суспільства і ринку праці. Порівняно зі вступною кампанією 2023-го року   змінено правила конкурсного добору на навчання для здобуття ступеня вищої освіти (за результатами зовнішнього незалежного оцінювання 2021 року та/або вступних випробувань 2022–2024 років); з 2024 року не проводитиметься набір вступників для здобуття ступеня вищої освіти молодшого бакалавра; вступники до закладів вищої освіти на творчі спеціальності цього року обов’язково складатимуть національний мультипредметний тест (НМТ), а також творчий конкурс. НМТ міститиме чотири предмети, з яких три — українська мова, історія України та математика — є обов’язковими. Конкурсний бал для вступу на основі ПЗСО та НРК5 не може бути меншим за 150 балів для спеціальностей галузей знань 08 «Право», 28 «Публічне управління та адміністрування», 29 «Міжнародні відносини», спеціальностей 221 «Стоматологія», 222 «Медицина», 226 «Фармація, промислова фармація», 228 «Педіатрія» галузі знань 22 «Охорона здоров’я». Діятиме заборона позаконкурсного вступу (вимога Державної Антикорупційної Програми, затвердженої Урядом у 2023 році). Єдиний державний кваліфікаційний іспит (ЄДКІ) буде враховуватись для вступників низки спеціальностей на магістратуру. 

Детальніше: http://surl.li/rtmbg, http://surl.li/rtnmq, http://surl.li/rtqjw 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-21
Поширити