За результатами пошуку знайдено:

записів - 2611

сторінок - 262

Уникнення плагіату забезпечується добре розвиненими навичками академічного письма.

Процес формування та вдосконалення новинок академічного письма розпочинається зі школи і не обмежується лише завданнями на уроках мови чи літератури. 

Процес формування та вдосконалення новинок академічного письма розпочинається зі школи і не обмежується лише завданнями на уроках мови чи літератури. 

Проект сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP та Regional English Language Office, U.S. Embassy, Kyiv запрошують на семінар з викладання англомовного академічного письма для школярів від спеціаліста з англійської мови, доктора Роберта А. Коте (Університет Арізони). Учасники заходу дізнаються про рух «academic writing across the curriculum» та практичні вправи, які можна застосовувати з метою підвищення рівня навичок академічного письма.  Тренінг проводитиметься у Києві, Запоріжжі та Чернівцях.

Детальніше: https://goo.gl/forms/FIjw74h77P5cAySw1; https://goo.gl/forms/QmJvVRSyfHZYrhlJ3; https://goo.gl/forms/hxIPR2Hb8TwX0qfF3

2019-02-13

2019-02-13
Поширити

Дещо про плагіат

За інформацією порталу VroniPlag Wiki його користувачі запідозрили міністра у справах сім’ї ФРН Франциску Гіффен у плагіаті при підготовці дисертації (захист відбувся у 2009 р.). 

За інформацією порталу VroniPlag Wiki його користувачі запідозрили міністра у справах сім’ї ФРН Франциску Гіффен у плагіаті при підготовці дисертації (захист відбувся у 2009 р.). 

Знайдено 68 порушень у 200-сторінковій роботі. Йдеться про “численні словесні та змістовні запозичення тексту, які не містять відповідних посилань”. Міністр, зі свого боку, заявила, що “писала роботу сумлінно”, і попросила Вільний університет Берліну дати оцінку її праці.

Раніше схожі звинувачення були висловлені у 2013 році міністру освіти і наукових досліджень ФРН Аннетте Шаван, яку Університет імені Генріха Гейне в Дюссельдорфі звинуватив у плагіаті, позбавив наукового ступеня, а пізніше вона пішла з посади; у 2011 році міністру оборони ФРН Карлу-Теодору Гуттенбергу, який був позбавлений ступеня Байройтського університету і залишив свою посаду.

Детальніше – http://www.spiegel.de/…/franziska-giffey-plagiatsjaeger-neh…

2019-02-12

2019-02-12
Поширити
Інструменти перевірки на плагіат

Інструменти перевірки на плагіат

Інструменти для перевірки текстів на плагіат: StrikePlagiarism та Unicheck.
2019-01-25
Поширити

Проєкт змін до наказу «Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) державного зразка та додатків до них, зразка академічної довідки»

Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проект змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.05.2015 року № 525 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 травня 2015 р. за № 551/26996 «Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) державного зразка та додатків до них, зразка академічної довідки»

Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проект змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.05.2015 року № 525 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 травня 2015 р. за № 551/26996 «Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) державного зразка та додатків до них, зразка академічної довідки»

Зауваження та пропозиції можна подати до 08 лютого 2019 року 

Детальніше – https://mon.gov.ua/…/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovor…

2019-01-25

2019-01-25
Поширити

Уявлення про майбутнє освіти та робочих місць

Обговорення нового звіту ОЕСР, в якому досліджувалось, як саме діти бачать своє майбутнє і що саме може допомогти їм реалізувати свої мрії, відбудеться на Давоському форумі 23 січня з 12:30 до 13:30 (CET).

Обговорення нового звіту ОЕСР, в якому досліджувалось, як саме діти бачать своє майбутнє  і що саме  може допомогти їм реалізувати свої мрії, відбудеться на Давоському форумі  23 січня з 12:30 до 13:30 (CET).

     Під час дискусії до директора ОЕСР з питань освіти та навичок Андреаса Шлейхера приєднається Лауреат премії 2018 року Андрій Зафірако та Голова Deloitte Девід Круекшанк. Вони обговорюватимуть ключові висновки звіту.

Трансляція – у Facebook (#DrawingTheFuture) http://newsletter.oecd.org/c/1C9JKFuI4xphG3PoFDQJMyJl

2019-01-22

2019-01-22
Поширити

МОН інформує про зміни у формі реєстраційної картки для реєстрації технологій

Відповідно до абзацу другого пункту 3 Порядку реєстрації технологій та їх складових, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2013 р. № 472, технології, які створені чи придбані за бюджетні кошти або створені чи придбані підприємствами державної форми власності, підлягають обов’язковій реєстрації у місячний строк з дня закінчення відповідних робіт (НДДКР) чи підписання договору про трансфер технологій.

Відповідно до абзацу другого пункту 3 Порядку реєстрації технологій та їх складових, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2013 р. № 472, технології, які створені чи придбані за бюджетні кошти або створені чи придбані підприємствами державної форми власності, підлягають обов’язковій реєстрації у місячний строк з дня закінчення відповідних робіт (НДДКР) чи підписання договору про трансфер технологій.

Наказом МОН від 09.11.2015 № 1156, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02 грудня 2015 р. за № 1501/27946, затверджено форму Реєстраційної картки технології та її складових (РКТ), а також інструкцію з її оформлення.

До зазначеної форми та інструкції наказом Міністерства освіти і науки України від 19.12.2018 № 1417 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11 січня 2019 р. за № 26/32997), вносяться зміни, які відображено у програмному забезпеченні, що використовується для реєстрації технологій.

Детальніше:  https://mon.gov.ua/ua/news/mon-informuye-pro-zmini-v-formi-reyestracijnoyi-kartki-dlya-reyestraciyi-tehnologij

2019-01-22

2019-01-22
Поширити

«Підтримка та навчання вчителів – основний елемент будь-якої освітньої реформи», – Лілія Гриневич на світовому освітньому форумі в Лондоні

«Є три ключові напрями реформи – оновлення змісту освіти та стандартів, підтримка й навчання вчителів та створення нового освітнього простору. Проте, зрештою, усі ці три елементи сходяться на вчителеві, і саме від нього залежить як успіх реформи загалом, так і успіх кожної окремої дитини. Наше завдання – допомогти вчителю виконати норми затвердженого стандарту, дати знання методик, а також підтримку – фінансову й через освітній простір, який допомагає реалізувати нові амбітні освітні стандарти», – зазначила Міністр.

«Є три ключові напрями реформи – оновлення змісту освіти та стандартів, підтримка й навчання вчителів та створення нового освітнього простору. Проте, зрештою, усі ці три елементи сходяться на вчителеві, і саме від нього залежить як успіх реформи загалом, так і успіх кожної окремої дитини. Наше завдання – допомогти вчителю виконати норми затвердженого стандарту, дати знання методик, а також підтримку – фінансову й через освітній простір, який допомагає реалізувати нові амбітні освітні стандарти», – зазначила Міністр.

Переглянути виступ Міністра можна за посиланням: http://bit.do/eGdyn  

Детальніше: https://mon.gov.ua/ua/news/pidtrimka-ta-navchannya-vchiteliv-osnovnij-element-bud-yakoyi-osvitnoyi-reformi-liliya-grinevich-na-svitovomu-osvitnomu-forumi-v-londoni

2019-01-22

2019-01-22
Поширити

Дослідницька етика та доброчесність – основа докторської освіти в європі. Доповідь ради європейської університетської асоціації для докторської освіти (EUA-CDE).

Дослідницька етика і чесність стали одним з головних пріоритетів докторантури в Європі, згідно ландшафтному звіту, опублікованому Радою з докторантури Європейської асоціації університетів (EUA-CDE), уповноваженому вивчати прогрес у реформуванні або професіоналізації докторантури, освіту і стратегічні пріоритети на майбутнє.

Дослідницька етика і чесність стали одним з головних пріоритетів докторантури в Європі, згідно ландшафтному звіту, опублікованому Радою з докторантури Європейської асоціації університетів (EUA-CDE), уповноваженому вивчати прогрес у реформуванні або професіоналізації докторантури, освіту і стратегічні пріоритети на майбутнє.

У звіті йдеться про те, що академічна доброчесність – один з аспектів, який вказує на зростаючу актуальність докторантури для реалізації дослідницької політики в університетах. «Зокрема, важливість дослідницької етики та доброчесності: кілька років тому ця тема рідко з’являлася у дискусіях ій публікаціях в цій області. Звіт показує, наскільки важливою стала проблема етики і сумлінності досліджень для університетів за дуже короткий час». Згідно з доповіддю, високий пріоритет, що надається етиці досліджень, свідчить про підвищення поінформованості про цю проблему в установах. «Наукова етика і чесність є основною цінністю університетів як освітніх і дослідницьких установ. Наукові порушення можуть завдати серйозної шкоди їх репутації, а також репутації майбутніх дослідників і самих докторантів», – йдеться в звіті. Це питання було другим серед трьох найбільш важливих стратегічних пріоритетів для респондентів: фінансування докторантури (74% респондентів), дослідницька етика (70%), залучення докторантів з-за кордону (61%). 

У звіті говориться, що не дивно, що залучення міжнародних докторантів є першочерговим завданням через міжнародний характер дослідницької діяльності, але, як показують дані Євростату, в Європі спостерігається «значна нерівність», коли мова йде про кількість докторантів з-за кордону. За результатами, отриманими з більш ніж 300 установ у 36 країнах Європи, звіт про дослідження «Докторантура в Європі сьогодні: підходи та інституційні структури» дає огляд глибокої трансформації, яка відбулася в докторантурі за останні 10 років. Один з найбільш важливих загальних висновків, за словами д-ра Олександра Хасгалла, глави EUA-CDE і одного з авторів звіту, полягає в тому, що існує «досить широкий спектр» підходів до організації і структурування докторської освіти в Європі.

Детальніше – https://www.universityworldnews.com/post.php… 

2019-01-22
Поширити

Триває прийом заявок на отримання стипендій для навчання у вишах Туреччини

Турецька Республіка надає стипендії на навчання та дослідження у закладах вищої освіти на 2019-2020 навчальний рік. Подача заяв здійснюється в режимі онлайн на сайті https://tbbs.turkiyeburslari.gov.tr/ Термін подачі заяв – до 20 лютого 2019 року.

Турецька Республіка надає стипендії на навчання та дослідження у закладах вищої освіти на 2019-2020 навчальний рік. Подача заяв здійснюється в режимі онлайн на сайті https://tbbs.turkiyeburslari.gov.tr/  

Термін подачі заяв – до 20 лютого 2019 року.

Відбір кандидатів здійснюватиме турецька сторона. Співбесіди з аплікантами, що мають рівень бакалавра чи магістра, проводитимуться у квітні-травні. Результати повідомлять протягом липня.

Викладання більшості програм здійснюватиметься турецькою, тому учасникам пропонується однорічний підготовчий курс. Деякі університети пропонують навчання англійською, французькою або арабською мовами.

Пропозиція передбачає відшкодування витрат за навчання та переліт. Учасники також забезпечуються стипендіями, медичним страхуванням та річними курсами турецької мови (для тих, хто навчатиметься на відділеннях з турецькою мовою викладання).

Про програму можна прочитати на сайті   www.turkiyeburslari.gov.tr 

Детальніше: https://mon.gov.ua/ua/news/trivaye-prijom-zayavok-na-otrimannya-stipendij-dlya-navchannya-u-vishah-turechchini-podatisya-mozhna-do-20-lyutogo

2019-01-21

2019-01-21
Поширити

Unicheck номіновано на Tech & Learning Awards of Excellence!

Сервіс Unicheck увійшов до числа фіналістів 2018 р. серед освітніх технологій, які вдосконалюють викладання та навчання. 

Сервіс Unicheck увійшов до числа фіналістів 2018 р. серед освітніх технологій, які вдосконалюють викладання та навчання. 

Редактори та консультанти назвали Unicheck одним із найкращих продуктів для використання в школі завдяки гнучкій моделі ціноутворення, інтуїтивному інтерфейсу та докладним звітам про текстові збіги. 

Детальніше – https://numl.org/ew3

2019-01-19

2019-01-19
Поширити