За результатами пошуку знайдено:

записів - 4073

сторінок - 408

Аналітичні матеріали щодо досліджень у рамках цілей сталого розвитку

Аналітичні матеріали щодо досліджень у рамках цілей сталого розвитку

На сайті Міністерства освіти і науки опубліковано аналітичні довідки  щодо досліджень за трьома цілями сталого розвитку, в яких висвітлені наукові та технологічні напрями досліджень у сільському господарстві, енергетиці та транспорті. 

На сайті Міністерства освіти і науки опубліковано аналітичні довідки  щодо досліджень за трьома цілями сталого розвитку, в яких висвітлені наукові та технологічні напрями досліджень у сільському господарстві, енергетиці та транспорті. 

Йдеться про дослідження, які відповідають наступним цілям сталого розвитку:

– «Подолання голоду, розвиток сільського господарства»;

– «Забезпечення доступу до недорогих, надійних, стійких і сучасних джерел енергії для всіх»;

– «Створення стійкої інфраструктури, сприяння всеохоплюючій і сталій індустріалізації та інноваціям».

Довідки підготовлені з використанням інструментів двох міжнародних платформ:

«Web of Science» – наукометричної бази даних, за якою було проведено аналіз публікаційної активності та динаміки цитувань;

«Derwent Innovation» – патентної бази даних, за допомогою якої було визначено динаміку патентування та побудовано патентний ландшафт.

Оприлюднена інформація дозволяє побачити, наскільки українські дослідження та розробки відповідають світовим трендам. Вона також  може бути використана закладами вищої освіти, науковими установами та дослідниками для актуалізації напрямів власних наукових досліджень. 

Наразі МОН здійснює підготовку нових пріоритетів розвитку наукової та інноваційної діяльності України на період до 2030 року, які базуватимуться на цілях сталого розвитку.

Детальніше: https://bit.ly/3jk0XA6, https://bit.ly/2EJwSLm, https://bit.ly/2EqVGZ7, https://bit.ly/2QKpdzv  

Фото: МОН

2020-08-26
Поширити
Громадське обговорення проєкту Порядку конкурсного відбору наукових досліджень і розробок

Громадське обговорення проєкту Порядку конкурсного відбору наукових досліджень і розробок

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Порядку проведення Міністерством освіти і науки України конкурсного відбору проєктів наукових досліджень і розробок, які виконуються закладами вищої освіти та науковими установами державної форми власності,  що належать до сфери управління МОН, подальше виконання цих наукових досліджень і розробок за рахунок коштів загального фонду державного бюджету та управління ними.

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Порядку проведення Міністерством освіти і науки України конкурсного відбору проєктів наукових досліджень і розробок, які виконуються закладами вищої освіти та науковими установами державної форми власності,  що належать до сфери управління МОН, подальше виконання цих наукових досліджень і розробок за рахунок коштів загального фонду державного бюджету та управління ними.

Документ розроблений з метою удосконалення процедури проведення конкурсного відбору наукових досліджень і розробок закладів вищої освіти і наукових установ. Проєкт ураховує вимоги Міністерства фінансів України щодо підвищення ефективності використання коштів державного бюджету на  наукову та науково-технічну діяльність.

Проєкт Порядку обговорювався на засіданні президії Ради проректорів з наукової роботи та з членами Наукового комітету Національної ради України з питань розвитку науки і технологій.

Зауваження та пропозиції можна подати до 14 вересня 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/3lkskMu, https://mon.gov.ua/storage/app/media/gromadske-obgovorennya/2020/08/26/proekt-1.doc

2020-08-26
Поширити
Рекомендації МОН щодо організації центрів професійного розвитку педагогів та реорганізації науково-методичних установ

Рекомендації МОН щодо організації центрів професійного розвитку педагогів та реорганізації науково-методичних установ

На сайті Міністерства освіти і науки оприлюднено Рекомендації щодо організації роботи центрів  професійного розвитку педагогів і реорганізації науково-методичних установ.

На сайті Міністерства освіти і науки оприлюднено Рекомендації щодо організації роботи центрів  професійного розвитку педагогів і реорганізації науково-методичних установ.

Відповідно до цих рекомендацій засновником центру професійного розвитку педагогів може бути будь-яка місцева рада, такі центри мають бути юридичними особами, вони не можуть функціонувати як підрозділи інших установ або закладів. 

Центр утворюється органом місцевого самоврядування з урахуванням потреб відповідної територіальної громади, тобто засновником може бути будь-яка місцева рада. Водночас районні, міські (районні у містах) ради мають створити відповідні центри шляхом реорганізації підпорядкованих районних (міських) науково-методичних центрів (кабінетів) до 1 вересня 2020 року. 

Наразі науково-методичні центри функціонують в одному з двох статусів – як структурний підрозділ або як самостійна юридична особа. 

Якщо науково-методичний центр є структурним підрозділом, відповідний орган місцевого самоврядування або місцевий орган виконавчої влади повинен:

– переглянути документи, на підставі яких функціонує такий підрозділ, та внести до них необхідні зміни або затвердити нову структуру та штатний розпис;

– визначити осіб, які повинні попередити працівників підрозділу про звільнення у зв’язку зі скороченням чисельності або штату працівників внаслідок реорганізації;

– визначити термін, з якого набирає чинності та застосовується відповідне рішення.

У разі припинення юридичної особи її засновник може прийняти рішення припинити її в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.

Детальніше: https://bit.ly/3gtJ54e 

Фото: МОН

2020-08-25
Поширити
Чи якісна українська вища освіта?

Чи якісна українська вища освіта?

27 серпня 2020 року відбудеться прес-конференція Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, тема якої  «Чи якісна українська вища освіта? Що робиться для її покращення?».

27 серпня 2020 року відбудеться прес-конференція Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, тема якої  «Чи якісна українська вища освіта? Що робиться для її покращення?».

Під час заходу планується обговорювати наступні  питання:

– де краще вчитися на бакалавраті — в Україні чи за кордоном;

– освіта без хабарів та кумівства — питання держави чи самих студентів;

– якість вищої освіти — як її визначити;

 – інтернаціоналізація — що дає рух до Європи;

– що таке акредитація та як вимірюється якість під час карантину;

– чи можна побороти ганебну практику плагіату і що для цього зараз робиться.

Детальніше: https://bit.ly/3lmmoCO

Фото: НАЗЯВО

2020-08-25
Поширити
Нечесність та її наслідки: Звільнено співробітника, який приховав наявність вищої освіти

Нечесність та її наслідки: Звільнено співробітника, який приховав наявність вищої освіти

На японському порталі Japantoday з’явилася інформація про те, що співробітник, який гарно виконував свою роботу, був звільнений лише за недостовірні відомості у резюме.

На японському порталі Japantoday з’явилася інформація про те, що співробітник, який гарно виконував свою роботу, був звільнений лише за недостовірні відомості у резюме.

Міський службовець муніципального управління водопостачання Кобе був звільнений зі своєї посади у серпні 2020 року, оскільки приховав, що має чотирирічну вищу освіту. І хоча цю інформацію він подавав при працевлаштуванні ще у 1996 році, а також добре виконував свої обов’язки 24 роки поспіль, він все одно був звільнений.

Співробітника звільнили не за те, що він таємно не відповідав вимогам для роботи, а за те, що таємно перевищував кваліфікацію. На посаді, на яку він претендував, прямо вказувалося, що вона призначена для кандидатів, чий найвищий рівень освіти був середнім або нижче середнього.

З точки зору наймача освіта працівника зазвичай є активом, який чим більший – тим краще цінується. Однак чітко сформульоване обмеження у вимогах про найм передбачало, що відповідна посада була спеціально призначена для допомоги тим, хто має низький рівень освіти.

Детальніше: https://japantoday.com/category/national/man-fired-for-lying-on-resume-by-saying-he-had-less-education-than-he-really-does

2020-08-23
Поширити
Інклюзивність та освіта: для всіх означає для всіх

Інклюзивність та освіта: для всіх означає для всіх

Група підготовки Всесвітньої доповіді з моніторингу освіти опублікувала на ресурсах ЮНЕСКО новітні аналітичні матеріали з результатами дослідження освіти під назвою «Інклюзивність та освіта: для всіх означає для всіх».

Група підготовки Всесвітньої доповіді з моніторингу освіти опублікувала на ресурсах ЮНЕСКО новітні аналітичні матеріали з результатами дослідження освіти під назвою «Інклюзивність та освіта: для всіх означає для всіх».

У документі йдеться про перешкоди, з якими стикаються учні та люди з обмеженими можливостями, питання інклюзивності освіти. 

258 мільйонів дітей і молодих людей повністю виключені з систем освіти, причому основною перешкодою для доступу є бідність. Ще мільйони відчувають себе ізольованими в школах.

У дослідженні представлено ряд показників вимірювання ступеня інклюзивності в освіті з використанням якісних та кількісних даних. Аналіз заснований на географічно збалансованих фактичних даних, акцент зроблено на умовах, у яких уразливі категорії населення можуть піддаватись підвищеному ризику позбавлення доступу до освіти.

Детальніше: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000373718 

2020-08-21
Поширити
Проєкт розвитку суспільної доброчесності: Все починається зі школи

Проєкт розвитку суспільної доброчесності: Все починається зі школи

У 2020 році ряд українських шкіл із Харківської, Кіровоградської, Херсонської та Івано-Франківських областей візьме участь у проєкті розвитку суспільної доброчесності.

У 2020 році ряд українських шкіл із Харківської, Кіровоградської, Херсонської та Івано-Франківських областей візьме участь у проєкті розвитку суспільної доброчесності.

Вони:

– отримають напрацьовані експертною групою матеріали для розвитку суспільної доброчесності (методичні рекомендації, плани уроків, матеріали для учнів тощо);

– пройдуть повноцінне навчання з теми суспільної доброчесності та принципів інтеграції;

– отримають знання про вікові особливості дітей молодшого шкільного віку та практичні поради, як працювати з дітьми на тему цінностей та “суспільної доброчесності”;

– здобудуть тренерські навички та стануть учасниками подальших національних подій та конференцій;

– отримають комплект книг для розвитку та навчання;

– стануть хабами з розвитку суспільної доброчесності.

Детальніше: https://bit.ly/3giTrDZ, https://bit.ly/32bpUqH, https://bit.ly/3gitVhU 

2020-08-21
Поширити
Як зробити навчальні відео цікавими та інформативними

Як зробити навчальні відео цікавими та інформативними

На платформі EdEra розміщений матеріал, який буде надзвичайно корисним для освітян у контексті стрімкого розвитку онлайн-навчання, спричиненого у тому числі пандемією COVID-19. Він називається «Як створити відео для онлайн-курсу».

На платформі EdEra розміщений матеріал, який буде надзвичайно корисним для освітян у контексті стрімкого розвитку онлайн-навчання, спричиненого у тому числі пандемією COVID-19. Він називається «Як створити відео для онлайн-курсу».

Доведено, що найбільше часу студенти онлайн-курсу проводять саме за переглядом відео, яке є найпопулярнішою та найважливішою частиною навчання онлайн. 

Поради, запропоновані в освітньому блозі EdEra стосуються:

– контенту;

– тривалості відео;

– характеру викладення матеріалу;

– прикладів та пояснень до них;

– розв’язання завдань;

– залучення аудиторії;

– поєднання та послідовного використання різний прийомів тощо.

Детальніше: https://bit.ly/3gdMEeN 

2020-08-21
Поширити
Всесвітній рейтинг щастя

Всесвітній рейтинг щастя

Оприлюднено матеріали «World Happiness Report 2020» – всесвітнього рейтингу щастя. Це восьмий поспіль документ, підготовлений Мережею рішень зі сталого розвитку, заснований на даних Всесвітнього опитування Gallup. Україна – на 123 місці зі 153 країн світу.

Оприлюднено матеріали «World Happiness Report 2020» – всесвітнього рейтингу щастя. Це восьмий поспіль документ, підготовлений Мережею рішень зі сталого розвитку, заснований на даних Всесвітнього опитування Gallup. Україна – на 123 місці зі 153 країн світу.

Звіти готують незалежні експерти, які виступають від власного імені, а не від інституцій. 

Підготовка першої Доповіді про світове щастя проводилась в Інституті Землі при Колумбійському університеті за підтримки Лондонської школи економіки та Канадського інституту перспективних досліджень.

Центральною базою для звітів починаючи з 2013 року є Мережа рішень сталого розвитку (SDSN) і Центр сталого розвитку Колумбійського університету під керівництвом Джеффрі Д. Сакса, а також Всесвітнє опитування Gallup, – унікальний за діапазоном і можливостями для порівняння  документ. 

З матеріалами можна ознайомитись на сайті проєкту. 

Детальніше: https://worldhappiness.report/, https://worldhappiness.report/ed/2020/#readhttps://happiness-report.s3.amazonaws.com/2020/WHR20_Ch2_Statistical_Appendix.pdf

2020-08-21
Поширити
Консолідований рейтинг закладів вищої освіти України-2020

Консолідований рейтинг закладів вищої освіти України-2020

На інформаційному освітньому ресурсі «Освіта.ua» опубліковано консолідований рейтинг закладів вищої освіти України 2020 року. 

На інформаційному освітньому ресурсі «Освіта.ua» опубліковано консолідований рейтинг закладів вищої освіти України 2020 року. 

У якості вихідних даних для складання цього консолідованого рейтингу були використані матеріали найбільш авторитетних серед експертів та засобів масової інформації національних рейтингів навчальних закладів України, кожен з яких використовує різні критерії оцінювання ЗВО, а саме: “Топ-200 Україна”,  “Scopus” та “Бал ЗНО на контракт”.

У топ-10 цього рейтингу увійшли:

– Київський національний університет імені Тараса Шевченка;

– Національний університет “Києво-Могилянська академія”;

– Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»;

– Львівський національний університет імені Івана Франка;

– Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна;

– Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького;

– Національний університет “Львівська політехніка”;

– Одеський національний університет імені І. І. Мечникова;

– Національний медичний університет імені О.О. Богомольця;

– Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України.

Детальніше: http://osvita.ua/vnz/rating/51741/

2020-08-21
Поширити