За результатами пошуку знайдено:

записів - 5283

сторінок - 529

НАГОРОДА ЗА НАЙКРАЩУ КАНДИДАТСЬКУ ДИСЕРТАЦІЮ 2023 РОКУ

НАГОРОДА ЗА НАЙКРАЩУ КАНДИДАТСЬКУ ДИСЕРТАЦІЮ 2023 РОКУ

Міжнародний рецензований журнал відкритого доступу з матеріалознавства та інженерії «Materials» оголосив про прийом заявок на нагороду «Materials 2023 Best PhD Thesis Award».

Міжнародний рецензований журнал відкритого доступу з матеріалознавства та інженерії «Materials» оголосив про прийом заявок на нагороду «Materials 2023 Best PhD Thesis Award».

Конкурс проводиться з метою винагороди академічної спільноти, особливо молодих дослідників, та покращення спілкування між науковцями. Вимоги до учасників: кандидат має бути аспірантом або нещодавно кваліфікованим доктором філософії, який підготував дисертацію з великим академічним потенціалом; кандидатська дисертація має бути оригінальною роботою; дисертація необхідно бути захищена у 2023 році. Критерії відбору роботи: якість резюме та публікацій; релевантність кандидата та опису дослідження; новизна кандидатської дисертації; сила рекомендаційного листа; очікуваний академічний потенціал; оригінальність та результативність дослідження. Призи конкурсу: 800 швейцарських франків; сертифікат; пропозиція безкоштовно опублікувати одну статтю в матеріалах після рецензування до кінця 2024 року. Заявку на участь можна подати до 31 січня 2024 року.

Детальніше: https://is.gd/0h5O5q, https://is.gd/uTkA3O, https://is.gd/z7E7ga, https://is.gd/uNXrZT

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_ПопуляризаціяНауки #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-19
Поширити
ОЕСР: НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ПОПИТУ НА НАВИЧКИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В 14 КРАЇНАХ ОЕСР

ОЕСР: НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ПОПИТУ НА НАВИЧКИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В 14 КРАЇНАХ ОЕСР

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Нові тенденції попиту на навички штучного інтелекту в 14 країнах ОЕСР» із серії «Документи OECD зі штучного інтелекту».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Нові тенденції попиту на навички штучного інтелекту в 14 країнах ОЕСР» із серії «Документи OECD зі штучного інтелекту».

У ньому наголошується, що штучний інтелект швидко змінює економіку та суспільство. Він все більше проникає у продукти та послуги, якими споживачі користуються щодня, і може допомогти у вирішенні суспільних проблем, таких як зміна клімату чи доступ до медичної допомоги, водночас створюючи виклики як для урядів, так і для громадян. Незважаючи на трансформаційний потенціал ШІ для підвищення ефективності та інноваційного розвитку, якщо його не контролювати, це викликає занепокоєння, яке підкреслює важливість того, щоб людський фактор був на першому плані в управлінні цими досягненнями. Звіт зосереджено на людському факторі, що стоїть за ШІ, досліджуючи останні тенденції попиту на навички, пов’язані зі штучним інтелектом, у різних країнах і використовує вичерпну інформацію з онлайн-розміщень вакансій, надану Lightcast1 за період 2019-22 років. Ці дані об’єднують інформацію 14 країн ОЕСР, доступних окремих англомовних (Австралія, Канада, Нова Зеландія, США, Велика Британія) та європейських (Австрія, Бельгія, Франція, Німеччина, Італія, Нідерланди, Іспанія, Франція, Швеція, Швейцарія) країн. Встановлено, що, незважаючи на швидке зростання попиту на навички штучного інтелекту, онлайн-вакансії, пов’язані зі штучним інтелектом, становили менш ніж 1% усіх вакансій і переважно були знайдені в таких секторах, як ІКТ і професійні послуги. Навички, пов’язані з машинним навчанням, були найбільш затребуваними. Частина дослідження, орієнтована на США, показує постійний попит на соціально-емоційні, базові та технічні навички серед усіх роботодавців, що займаються штучним інтелектом. Однак провідні фірми, які розмістили найбільше вакансій у сфері ШІ, продемонстрували вищий попит на спеціалістів у сфері ШІ, які поєднують технічні знання з лідерськими, інноваційними та навичками розв’язання проблем, що підкреслює важливість цих компетенцій у сфері ШІ.

Детальніше: https://is.gd/G2QwwR, https://is.gd/aTlbCQ, https://doi.org/10.1787/7c691b9a-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2023-10-18
Поширити
КОНКУРС НАУКОВИХ ПРОЄКТНИХ КОНЦЕПЦІЙ «ВІДРОДЖЕННЯ ТА ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ»

КОНКУРС НАУКОВИХ ПРОЄКТНИХ КОНЦЕПЦІЙ «ВІДРОДЖЕННЯ ТА ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ»

Ukraine Reconstruction Fund та Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України оголошують про старт конкурсу наукових проєктних концепцій «Відродження та інноваційний розвиток України».

Ukraine Reconstruction Fund та Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України оголошують про старт конкурсу наукових проєктних концепцій «Відродження та інноваційний розвиток України».

Метою конкурсу є популяризація розробок українських студентів, аспірантів, молодих учених серед ділової та наукової спільноти Сполучених штатів; пошук та заохочення потенційних інвесторів для реалізації проєктів; стимулювання інноваційної діяльності та рішень, спрямованих на відновлення та сталий розвиток України. Проєктні концепції мають відповідати наступним напрямкам: відновлення й модернізація виробничої та соціальної інфраструктури; відновлення природного середовища та розвиток відновлюваних джерел енергії; розвиток безпілотної авіації та ракетно-космічних технологій. Критерії відбору: актуальність проєкту, наукова та практична цінність; узгодженість цілей проекту з завданнями відбудови України від наслідків війни; інноваційний потенціал проєкту; наявність сучасних технологій; економічна та технологічна обґрунтованість. У конкурсі можуть брати участь студенти, які навчаються на денній або заочній формі у закладах вищої освіти та наукових установах України, аспіранти та молоді учені. Окрім стипендій Фонд надасть переможцям та фіналістам конкурсу правовий та організаційний супровід для отримання грантової підтримки від уряду США та реєстрації патентів в United States Patent and Trademark Office, USPTO. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 16 березня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/mflqu, https://www.facebook.com/youngscientists.ua/posts/pfbid0odpwW8g5xm6duei6vndpbzLzfDB1aYsSawCWXbjLxRyhpiFuJqyR7KBh7bkE3vUil, https://forms.gle/dEQwFxq5gvVqN1ty6

Фото: РМУ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_ПопуляризаціяНауки #НРАТ_ЦСР_SDG #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-18
Поширити
ТРИ КРОКИ, ЩОБ РОЗКРИТИ ПРИХОВАНУ ПРОГРАМУ НЕТВОРКІНГУ

ТРИ КРОКИ, ЩОБ РОЗКРИТИ ПРИХОВАНУ ПРОГРАМУ НЕТВОРКІНГУ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джулія Фріланд Фішер «Три кроки, щоб розкрити приховану програму нетворкінгу».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джулія Фріланд Фішер «Три кроки, щоб розкрити приховану програму нетворкінгу».

У ній автор розмірковує над питанням: як підтримати студентів у розвитку мережевих навичок, які покращать їхні майбутні кар’єрні перспективи. Дані свідчать, що студентам потрібні мережі. За даними опитування випускників університету Strada-Gallup, проведеного у 2020 році, майже половина з них, на питання про яку навичку, що не набули в університеті, найбільше шкодують, відповіли «Нетворкінг». На жаль, несправедлива реальність така, що величезна роль мереж залишається в основі прихованої навчальної програми, яка могла б допомогти деяким випускникам перетворити зароблені важкою працею ступені у кар’єру. Але є способи демістифікувати побудову мереж і зробити доступ до соціального капіталу більш явною і справедливою особливістю навчання студентів в університеті. Джулія Фріланд Фішер радить застосовувати три кроки, які виведуть цю приховану навчальну програму на світло для всіх студентів кампусу: навчити студентів мережевої взаємодії як навички в рамках кар’єрних послуг; намагаючись залучити власний капітал, зробити побудову мережі кредитною; щоб підвищити рентабельність інвестицій, підвищити соціальний капітал у рамках стратегії всього кампусу. Додатковий бал: оцініть свої результати – у всіх цих зусиллях ключовим моментом є вимірювання прогресу. Це означає, що потрібно приділяти більше уваги кількості, якості та структурі студентських мереж, а також тому, чи підвищують вони свою здатність мобілізувати ці мережі. Більшість університетів не соромляться позиціонувати себе як центри зв’язків. Але якщо університети дбають про рівність і доступ, перед ними стоїть більш глибоке завдання: використати шанс цих зустрічей і гарантувати, що студенти випускаються з мережею зв’язків, а не лише з дипломом про освіту.

Детальніше: https://is.gd/P1MaB3, https://is.gd/zLRjMJ

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-17
Поширити
ПРОЄКТ «DIGITAL UNIVERSITY – OPEN UKRAINIAN INITIATIVE»

ПРОЄКТ «DIGITAL UNIVERSITY – OPEN UKRAINIAN INITIATIVE»

Київський національний університет імені Тараса Шевченка презентував проєкт «Digital University – Open Ukrainian Initiative» Програми ЄС Еразмус+.

Київський національний університет імені Тараса Шевченка презентував проєкт «Digital University – Open Ukrainian Initiative» Програми ЄС Еразмус+.

«Цифровий університет – відкрита українська ініціатива» є інструментом підтримки ЄС розвитку вищої освіти в Україні в сучасних умовах. Європейська Комісія забезпечила спеціальне вікно можливостей для України в рамках Програми Еразмус+ за результатами спеціального конкурсу 2023 року. Команда проєкту, координована КНУ імені Тараса Шевченка, об’єднує міжнародне партнерство Університетів та організацій із Франції, Німеччини, Іспанії, Чехії та Польщі, 10 українських університетів разом із Міністерством освіти і науки України, Міністерством цифрової трансформації України, Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти та Українською асоціацією ІТ-професіоналів. Спираючись на найкращі практики ЄС, команда створить в Україні уніфіковану цифрову освітню екосистему, яка забезпечуватиме безперервну, якісну, інклюзивну та прозору освіту незалежно від місцезнаходження студентів та викладачів, використовуючи цифрові інновації в освіті. Проєкт також спрямований на підтримку студентів, які продовжили навчання в Україні, та сприяння зміцненню зв’язків між українськими університетами, їхніми студентами та співробітниками, які були змушені залишити Україну. Також у фокусі проєкту популяризація Українських ЗВО та залучення іноземних студентів та закордонних українців до української освіти загалом. Передбачається, що Проєкт забезпечить синергію та тісну співпрацю між українськими університетами-партнерами для подолання викликів, з якими зіткнулася українська освіта, поширюючи результати проєкту на інші університети, а також сприятиме у системному підходу до майбутнього відновлення вищої освіти України.

Детальніше: https://is.gd/HEBu1C, https://is.gd/YlHhrw, https://is.gd/QAM8Ij

Фото: КНУ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-17
Поширити
ОЕСР: СИСТЕМА НАГЛЯДУ ДЛЯ ОЦІНКИ ФІНАНСОВИХ РИЗИКІВ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ПРИРОДОЮ

ОЕСР: СИСТЕМА НАГЛЯДУ ДЛЯ ОЦІНКИ ФІНАНСОВИХ РИЗИКІВ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ПРИРОДОЮ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Система нагляду для оцінки фінансових ризиків, пов’язаних із природою: ідентифікація та управління ризиками для біорізноманіття» із серії «Політичні документи ОЕСР щодо бізнесу та фінансів».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Система нагляду для оцінки фінансових ризиків, пов’язаних із природою: ідентифікація та управління ризиками для біорізноманіття» із серії «Політичні документи ОЕСР щодо бізнесу та фінансів».

У ньому наголошується, що біорізноманіття – розмаїття життя на Землі – відіграє вирішальну роль для добробуту та економічної діяльності людини завдяки наданню низки послуг. Проте людство знищує біорізноманіття з безпрецедентною швидкістю, і втрата біорізноманіття вже накладає відбиток на економіку. Через канали передачі, що випливають з фізичних і перехідних ризиків, ці втрати можуть також впливати на фінансові активи та фінансові установи, що їх утримують, з можливими наслідками для фінансової та цінової стабільності. У відповідь на це екосистемних кілька центральних банків вже почали аналізувати вразливість своїх фінансових систем до втрат біорізноманіття, оцінюючи вплив і залежність. У цьому документі представлено методологічну систему нагляду, яка допоможе центральним банкам і органам фінансового нагляду оцінити фінансові ризики, пов’язані з біорізноманіттям, їхній вплив і залежність у фінансовому секторі, включаючи канали передачі фізичних і перехідних ризиків. Ця система покликана перевести ризики для біорізноманіття у фінансові ризики. Враховуючи різні національні обставини, ця методологічна основа складається з чотирьох частин, що допомагають фінансовим органам та банкам виявляти і визначати пріоритети: виявлення та пріоритизація ризиків; оцінка економічних ризиків; оцінка природних ризиків; міркування для наглядових органів. Звіт ґрунтується на проведеному ОЕСР у 2022 році аналізі наявних і розроблюваних підходів до оцінки фінансових ризиків, пов’язаних із втратою біорізноманіття, в рамках проєкту «Розробка системи нагляду за фінансовими ризиками, пов’язаними з втратою біорізноманіття». Проєкт запущено Європейською комісією спільно з ОЕСР за фінансової підтримки Європейського союзу.

Детальніше: https://is.gd/fXoAhS, https://is.gd/CG9SrZ, https://doi.org/10.1787/a8e4991f-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-10-17
Поширити
ОЕСР: СПРИЯННЯ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ТА СОЛІДАРНОЇ ЕКОНОМІКИ

ОЕСР: СПРИЯННЯ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ТА СОЛІДАРНОЇ ЕКОНОМІКИ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Сприяння інтернаціоналізації соціальної та солідарної економіки: від локального до глобального» із серії «Документи ОЕСР про розвиток місцевої економіки та зайнятості (LEED)».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Сприяння інтернаціоналізації соціальної та солідарної економіки: від локального до глобального» із серії «Документи ОЕСР про розвиток місцевої економіки та зайнятості (LEED)».

У ньому наголошується, що для вирішення проблем місцевого розвитку, багато суб’єктів соціальної та солідарної економіки (ССЕ) все частіше розширюють свою діяльність на міжнародному рівні. У відповідь на міжнародні соціальні та екологічні виклики, суб’єкти ССЕ можуть допомогти зробити глобальні ланцюги доданої вартості більш інклюзивними та сталими. Прагнення до виконання соціальної місії та партисипативного управління в основі своєї діяльності, підприємства ССЕ застосовують особливі підходи до виходу на міжнародний ринок. Деякі з них інтернаціоналізуються, щоб розширити свій вплив та охопити більшу кількість людей і територій, тоді як інші роблять це, щоб поглибити свій вплив на існуючі цільові групи шляхом залучення ресурсів на міжнародному рівні. У цьому документі проаналізовано: діяльність, що включає в себе інтернаціоналізація ССЕ та її специфічні рушійні сили; тенденції інтернаціоналізації; конкурентні переваги та бар’єри для інтернаціоналізації; сфери, які можуть сприяти інтернаціоналізації.

Детальніше: https://is.gd/1Gy9K7, https://is.gd/jQELy2, https://doi.org/10.1787/7287db10-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-10-16
Поширити
ГЛОБАЛЬНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ІНДЕКС 2023 РОКУ

ГЛОБАЛЬНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ІНДЕКС 2023 РОКУ

Всесвітня організація інтелектуальної власності оприлюднила щорічний звіт Global Innovation Index 2023, в якому відображається глобальні інноваційні тенденції на тлі економічного середовища, повного невизначеності.

Всесвітня організація інтелектуальної власності оприлюднила щорічний звіт Global Innovation Index 2023, в якому відображається глобальні інноваційні тенденції на тлі економічного середовища, повного невизначеності.

Він розкриває рейтинг найбільш інноваційних економік світу серед 132 економік і локалізує 100 найкращих науково-технічних інноваційних кластерів. Глобальний індекс інновацій базується на понад 80 показниках інноваційного потенціалу, включаючи інвестиції в дослідження та розробки; витрати на освіту та високотехнологічну продукцію. Одним з показників є позиція найкращих університетів у рейтингу QS World University Rankings. Існують серйозні регіональні відмінності в інноваційному потенціалі. Швейцарія є найбільш інноваційною економікою у 2023 році, за нею йдуть Швеція, Сполучені Штати, Велика Британія та Сінгапур. Цього року Швеція випередила США і піднялася на друге місце. Сінгапур увійшов до п’ятірки лідерів і зайняв лідируючу позицію серед економік регіону Південно-Східної Азії, Східної Азії та Океанії (SEAO).

Детальніше: https://is.gd/cILICn, https://is.gd/OSTC5t, https://is.gd/QMJMeE

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2023-10-16
Поширити
ДОЛАЮЧИ АКАДЕМІЧНІ БАР’ЄРИ: МОВНІ МОДЕЛІ ТА МАЙБУТНЄ ПОШУКУ

ДОЛАЮЧИ АКАДЕМІЧНІ БАР’ЄРИ: МОВНІ МОДЕЛІ ТА МАЙБУТНЄ ПОШУКУ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Адріана Раудашль «Долаючи академічні бар’єри: мовні моделі та майбутнє пошуку».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Адріана Раудашль «Долаючи академічні бар’єри: мовні моделі та майбутнє пошуку».

У ній наголошується, що істинний потенціал генеративного ШІ та великих мовних моделей залишається недостатньо вивченим у наукових колах. Ці технології можуть запропонувати більше, ніж просто відповіді. Автор аналізує: як ідеї, які вони пропонують, можуть революціонізувати академічний пошук і відкриття. У сьогоднішньому академічному світі, що швидко змінюється, вчені стикаються з безліччю дослідницьких статей, тому їм потрібні інструменти пошуку, здатні виконувати більше функцій, ніж просто пошук документів. Майбутнє пошуку – це не тільки пошук; а й отримання глибокої інформації, яка допоможе вченим використовувати величезну кількість знань. Elsevier працює з академічною спільнотою над створенням пошукових систем, що відповідають науковим потребам. У поєднанні з надійними академічними базами даних ці моделі перетворюються на передові механізми знань. Вони можуть аналізувати величезні бази даних, встановлювати зв’язки між розрізненими галузями і навіть пропонувати нові напрямки досліджень. Таким чином, вони не просто знаходять інформацію, а й допомагають зрозуміти її ширший контекст і значення, розкриваючи весь потенціал академічних ресурсів. В якості прикладу Адріана Раудашль наводить Bing ChatGPT від Microsoft, який демонструє вражаюче застосування LLM у пошуку, та практичні способи використання великих мовних моделей для роздумів: ставки не можуть бути вищими – у міру розширення знань дослідники повинні звузити сферу своєї діяльності й оволодіти зростаючою спеціалізованою мовою своїх галузей; обмеження великих мовних моделей для академічних досліджень – важливо зазначити, що, хоча програми LLM пропонують багато, вони не є панацеєю. LLM призначені для створення тексту, а не для створення фактичних тверджень, часто званих «галюцинаціями». По-друге, ці моделі обмежені даними, на яких вони навчалися, а це означає, що їхні «знання» можуть швидко застаріти, особливо в дисциплінах, що швидко розвиваються. На думку автора, LLM являють собою перший значний прогрес у сфері пошуку і відкриттів за останні десятиліття. LLM дозволить вийти за рамки простого спогаду, сприяючи контекстуальному розумінню та інноваційним відкриттям. Отже, метою має бути не просто створення більш досконалих пошукових систем, а й створення більш інтелектуальних, інтуїтивно зрозумілих інструментів, які збагачують пошук знань.

Детальніше: https://is.gd/OOpqyf, https://is.gd/hY7nKE

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-16
Поширити
ХОЧЕТЕ ЗНАТИ, ЯКИЙ ВИГЛЯД МАЄ МАЙБУТНЄ ОСВІТИ?

ХОЧЕТЕ ЗНАТИ, ЯКИЙ ВИГЛЯД МАЄ МАЙБУТНЄ ОСВІТИ?

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Крістен Маккартні «Хочете знати, який вигляд має майбутнє вищої освіти? Запитайте своїх студентів».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Крістен Маккартні «Хочете знати, який вигляд має майбутнє вищої освіти? Запитайте своїх студентів».

У ній наголошується, що настав час прислухатися до голосу студентів, щоб підвищити інклюзивність та інновації, а цифрові технології при цьому можуть стати величезною допомогою. Автор на конкретному прикладі аналізує, як змінився зворотній зв’язок зі студентами, що нині являє собою безперервний перетворювальний процес, спрямований на удосконалення систем вищої освіти. Студентів запитують про якість курсів і досвід навчання в університетах. Така участь розширює можливості студентів, оскільки їхні думки формують майбутнє університету і тих, хто згодом вирішить навчатися. Керівники освітніх закладів вступили у фазу, коли голоси студентів мають лежати в основі рішень, які приймаються в кожному університеті. Covid-19 відкрив епоху цифрової трансформації навчання взагалі, і студентських голосів зокрема. Враховуючи досвід поліпшення інклюзивності та підвищення доступності контенту цифрових курсів за допомогою таких інструментів, як Microsoft Immersive Reader і Anthology Ally, Крістен Маккартні пропонує спробувати використовувати «консультантів з інтеграції студентів» для проєктів, у яких використовується їхня думка. Проєкти «Фонду венчурного розмаїття та інклюзивності» можуть стимулювати участь співробітників і студентів у житті університету; співпраця з групами із забезпечення доступності та інтеграції – створення необхідних інструментів для персоналу та забезпечення доступності для студентів. Ці набори інструментів надають інформацію та рекомендації щодо асистивних технологій і способів створення інклюзивного та доступного навчального контенту. Такі підходи можуть допомогти університетам підтримати цільові дослідження та реалізувати інклюзивні проєкти, що, своєю чергою, спонукає звернути увагу на доступність навчальних матеріалів для студентів. Університети можуть адаптувати підтримку студентів
з огляду на людей з різними уподобаннями в навчанні. Цитуючи теорію розвитку Олександра Естіна, висунуту 40 років тому: «Обсяг навчання та особистісного розвитку студентів, пов’язаний з будь-якою освітньою програмою, прямо пропорційний якості та кількості участі студентів у цій програмі». Отже навчання, організоване спільно співробітниками і студентами, призведе не лише до появи успішних студентів, а й до створення процвітаючого місця навчання – і це мета, в яку варто інвестувати.

Детальніше: https://is.gd/ouC16t, https://is.gd/s6cNhh

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-13
Поширити