За результатами пошуку знайдено:

записів - 5408

сторінок - 541

ОЕСР: ДОСЛІДЖЕННЯ TRUTH QUEST

ОЕСР: ДОСЛІДЖЕННЯ TRUTH QUEST

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Дослідження Truth Quest: методологія та висновки» з серії «Документи ОЕСР з цифрової економіки».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Дослідження Truth Quest: методологія та висновки» з серії «Документи ОЕСР з цифрової економіки».

Наголошується, що неправдивий і оманливий контент в мережя інтернет створює значні ризики для добробуту людей і суспільства. Але для системного аналізу цього явища поки що бракує порівнянних даних щодо ситуації у різних країнах. Це дослідження вимірює здатність людей розпізнавати неправдивий та оманливий вміст у 21 країні. Воно побудоване на результатах гейміфікованого веб-опитування, у якому респонденти взаємодіяли як з правдивим, так і з неправдивим вмістом, методологія якого також детально описана у звіті. Експерти виявили типи контенту, які респондентам було легше ідентифікувати як неправдиві та оманливі, зокрема – створеного штучним інтелектом та людиною, визначили наслідки маркування контенту, створеного ШІ, узагальнили інформацію про поведінку людей під час взаємодії з неправдивим контентом, їхнє сприйняття своєї здатності виявляти його.  Матеріали дослідження допоможуть політикам краще розробляти стратегії, програми та відповідну політику з медіаграмотності, спрямовані на подолання негативних наслідків неправдивого контенту.

Детальніше: http://surl.li/zhhwsf, http://surl.li/grhwba

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-23
Поширити
ЯК ЗБЕРЕГТИ ПРОДУКТИВНІСТЬ ПІД ЧАС СТРЕСУ?

ЯК ЗБЕРЕГТИ ПРОДУКТИВНІСТЬ ПІД ЧАС СТРЕСУ?

На платформі онлайн-освіти Prometheus опубліковані поради «Як зберігати продуктивність під час тривалого стресу?».

На платформі онлайн-освіти Prometheus опубліковані поради «Як зберігати продуктивність під час тривалого стресу?».

Наголошується, що у період тривалого емоційного напруження  рано чи пізно постає питання  засобів дієвого зменшення впливу стресу на людину та її працездатність. Експерти пропонують наступне: визнати і прийняти стресову ситуацію; проаналізувати стрес, щоб раціоналізувати ситуацію; обмежити інформаційний потік (скоротити час на перегляд новин і чітко його регламентувати, відмовитися від ЗМІ, які навмисно провокують емоційні реакції); розірвати порочне коло стресу і  примусити себе працювати від відволікань; не забувати про спорт, оскільки фізична активність не лише покращує здоров’я, але й позитивно впливає на емоційний стан; дбати про щоденні ритуали, які створюють відчуття стабільності і контролю над життям; дотримуватися розпорядку дня, послідовно працюючи та відпочиваючи; нормалізувати сон; винагороджувати себе, запровадити власну систему мотивації; не відмовлятися від сторонньої допомоги; думати про перспективу, інвестувати у майбутнє. Загальний  висновок: давайте робити з лимонів лимонад – нова реальність може при вмілому підході також піти нам на користь.

Детальніше: http://surl.li/vmrnph, http://surl.li/msxdia

Фото: Prometheus

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-07-22
Поширити
QS WORLD UNIVERSITY RANKINGS: ЄВРОПА 2025

QS WORLD UNIVERSITY RANKINGS: ЄВРОПА 2025

Британська рейтингова агенція Quacquarelli Symonds оприлюднила черговий рейтинг європейських університетів QS Europe University Rankings 2025.

Британська рейтингова агенція Quacquarelli Symonds оприлюднила черговий рейтинг європейських університетів QS Europe University Rankings 2025.

До нього увійшли 684 університети з 40 країн.  Найкращим університетом Європи цьогоріч визнано ETH Zurich, який випередив Імперський коледж Лондона та Оксфордський університет (друге та третє місця відповідно). Також до топ-10 увійшли Кембриджський університет, UCL, Единбурзький університет, Манчестерський університет, Університет PSL і Політехнічна школа Лозанни. Україну у рейтингу представляють 36 закладів вищої освіти, а найкращі  позиції займають  Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Львівський національний університет імені Івана Франка, Національний університет «Львівська політехніка».

Детальніше: http://surl.li/usxpzb, http://surl.li/aeukcb

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-22
Поширити
ПИТАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ШІ ВИКЛИКАЮТЬ ВЕЛИКУ ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ

ПИТАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ШІ ВИКЛИКАЮТЬ ВЕЛИКУ ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Мері Девіс «Навігація панелями обговорення академічної доброчесності».

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Мері Девіс «Навігація панелями обговорення академічної доброчесності».

Автор ділиться своїми враженнями від участі у заході «Академічна доброчесність в епоху проривних технологій», який став експертною площадкою  для обговорення поточних викликів академічної доброчесності у контексті розвитку технологій штучного інтелекту. Вона знайомить читачів із власним баченням сплеску популярності до зазначеної теми, коли майже 700 фахівців долучились до дискусії. В чому причина такої активності? По-перше, йдеться про відповідальне використання ШІ, отже в центрі розмови були практичні питання роботи студентів з інструментами штучного інтелекту і дотримання при цьому академічних стандартів. По-друге, говорили про важливість розвитку людських навичок на тлі  появи додатків ШІ, цінність людських стосунків та змістовної взаємодії. По-третє, актуальна проблема – підтримка викладачів, оскільки їм, незалежно від дисципліни, що вони викладають, доводиться працювати з ШІ, підтримувати розвиток відповідної грамотності. По-четверте, необхідні регуляторні рамки, вироблені галузевими регуляторними органами (наприклад, у Великій Британії – це поради Агентства із забезпечення якості,  в Австралії – Агентства з якості та стандартів вищої освіти, на міжнародному рівні – рекомендації ЮНЕСКО для штучного інтелекту). Дебати щодо академічної доброчесності й штучного інтелекту корисні та мають бути продовжені.

Детальніше: https://academicintegrity.org/resources/blog, http://surl.li/qcdaeu, http://surl.li/oeuycd, http://surl.li/mlyblp, http://surl.li/clbyhw  

Фото: ІСАІ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-22
Поширити
ОЕСР: СПРИЯТИ «ЗЕЛЕНИМ» І ЦИФРОВИМ ІННОВАЦІЯМ

ОЕСР: СПРИЯТИ «ЗЕЛЕНИМ» І ЦИФРОВИМ ІННОВАЦІЯМ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Сприяння «зеленим» і цифровим інноваціям: роль підвищення кваліфікації та перекваліфікації у вищій освіті» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Сприяння «зеленим» і цифровим інноваціям: роль підвищення кваліфікації та перекваліфікації у вищій освіті» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

Наголошується, що у контексті швидкого розвитку технологій та декарбонізації економіки працівники в країнах Європейського Союзу та ОЕСР стикаються з необхідністю навчатися та адаптуватися більше, ніж будь-коли раніше. Дорослі повинні розвивати свої компетенції продовж усієї кар’єри та робити це у багатьох професіях. Цьому мають сприяти заклади вищої освіти. У документі досліджуються механізми, за допомогою яких вища освіта може допомогти задовольнити такий попит. Цей аналітичний звіт містить матеріали щодо політик та практик, орієнтованих на покращення розуміння компетенцій, які можуть запустити інновації для цифрового та «зеленого» переходу, а також пропонує огляд механізмів, за допомогою яких освітня сфера може сприяти їх розвитку  на рівні середньої, вищої освіти, підвищення кваліфікації та перекваліфікації дорослих. Експерти пропонують власне бачення того, як державні органи можуть сприяти підвищенню кваліфікації та перекваліфікації у вищій освіті, щоб зробити внесок у «зелений» і цифровий перехід, наводять типологію підходів (систематизуючи практики країн ОЕСР)та чотири ключові сфери дій: встановлення загальносистемних стратегій, підтримка /допомога,  залучення тих, хто навчається, а також роботодавців.

Детальніше: http://surl.li/ipmkwx, http://surl.li/ggekcf, https://doi.org/10.1787/feb029df-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-22
Поширити
ЛІДЕРСТВО: РУХАТИСЯ ВПЕРЕД ЯК СТАРТАП

ЛІДЕРСТВО: РУХАТИСЯ ВПЕРЕД ЯК СТАРТАП

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Рози Елліс «Говорячи про лідерство: як рухатися вперед як стартап».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Рози Елліс «Говорячи про лідерство: як рухатися вперед як стартап».

». У ній на прикладі Наньянського технологічного університету показано, як можна поставити штучний інтелект у центр навчального процесу та використовувати власний дослідницький досвід для  розвитку і міжнародного співробітництва. Університет робить ставку на кадри, оскільки бажає стати найкращим технологічним університетом Азії. Наявний у керівництва закладу вищої освіти досвід дослідження поведінкових стимулів та теорії ігор формує стиль його поведінки. Тепер усі робочі комунікації побудовані таким чином, щоб враховувати: що людина думає, як вона себе почуває і  чого саме вона прагне. Для цього адміністрація університету має бути командою лідерів та особистостей, адже, за переконанням ректора «якщо ви не визнаєте своїх слабкостей, ви не будете успішним лідером». Запроваджений в університеті новий допоміжний курс у сфері штучного інтелекту, відкритий для всіх студентів, навчає людей працювати з такими інструментами, як Chat GPT або його сінгапурська версія під назвою SEA-LION. Курс не вимагає вміння «кодити» та гарантує, що випускники зможуть продуктивно використовувати інструменти ШІ на своєму робочому місці. Також університет розробляє систему штучного інтелекту, яка дозволить краще розкриватись здібностям студентів й ліпше опановувати навчальний матеріал (дозволить викладачам задавати різний матеріал залежно від здібностей кожного учня, які вони оцінюватиме за допомогою онлайн-тестів). Для цього будуть аналізуватись результати попередніх іспитів студента, а також оцінки студентів із інших груп.

Детальніше: http://surl.li/inpfim, http://surl.li/ezqrqshttp://surl.li/xzbvyu

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-19
Поширити
OPEN DATA ACCELERATOR

OPEN DATA ACCELERATOR

Міністерство цифрової трансформації України запрошує усіх охочих долучитись до нової ініціативи Open Data Accelerator.

Міністерство цифрової трансформації України запрошує усіх охочих долучитись до нової ініціативи Open Data Accelerator.

Йдеться про тримісячну акселераційну програму для українських стартапів, які розробляють технологічні рішення на основі відкритих даних. Пріоритетними є рішення, здатні долати актуальні соціально-економічні виклики, сприяти прозорості, відкритості та боротьбі з корупцією. Щонайменше 5 стартапів-переможців отримають фінансування з фонду у майже 6 млн грн на розвиток та масштабування своїх проєктів. Учасники долучаться до лекцій, семінарів, отримають менторську підтримку, площадку для презентації проєктів (фінальний пітчинг з можливістю залучити інвесторів та партнерів),  допомогу від 1991 Accelerator. Взяти участь у конкурсному відборі можуть стартапи з України, які вже працюють над реалізацією, розвитком чи масштабуванням проєкту на основі відкритих даних. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 16 серпня.

Детальніше: http://surl.li/vnrmvt, http://surl.li/fjoeeo

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-07-19
Поширити
ПОРТАЛ КОСМІЧНОЇ ПОЛІТИКИ

ПОРТАЛ КОСМІЧНОЇ ПОЛІТИКИ

Організація економічного співробітництва та розвитку презентувала відкритий Портал космічної політики, побудований на базі ЄС, ОЕСР та STIP Compass, який висвітлює тенденції у галузі космічних науки, технологій та інновацій.

Організація економічного співробітництва та розвитку презентувала відкритий Портал космічної політики, побудований на базі ЄС, ОЕСР та STIP Compass, який висвітлює тенденції у галузі космічних науки, технологій та інновацій.

Він підтримує роботу урядових космічних агентств та адміністрацій; корисний для академічних кіл та приватного сектору; презентує результати щорічного опитування ЄС-ОЕСР щодо наукової, технологічної та інноваційної політики; містить огляд основних політичних ініціатив, прийнятих урядами для підтримки та оцінювання власної космічної діяльності; демонструє наявні зв’язки між космічними програмами різних держав; надає інформацію про основні політичні ініціативи, ухвалені урядами для підтримки космічної діяльності (у розрізі регіонів, країн, спрямованості політики, використовуваних інструментів). Основні тематичні блоки порталу: національні космічні стратегії та координація політики; міжнародне співробітництво; підтримка державних досліджень і розробок та інфраструктур; підтримка бізнесом досліджень, розробок та інновацій; трансфер і комерціалізація космічних технологій; людські ресурси та STEM.. Інструмент моніторингу STIP Compass систематично збирає узгодженим способом якісні та кількісні дані про національну космічну політику.

Детальніше: http://surl.li/bxeahv, http://surl.li/fgynkq, http://surl.li/gmnjjo, http://surl.li/yyntou, http://surl.li/ryoqor, http://surl.li/qdnjzj, http://surl.li/ncaypi

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-19
Поширити
 ОЕСР: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПОЛІТИКА У СФЕРІ ТУРИЗМУ 2024

 ОЕСР: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПОЛІТИКА У СФЕРІ ТУРИЗМУ 2024

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Тенденції та політика ОЕСР у сфері туризму 2024» із серії «Тенденції та політика туризму ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Тенденції та політика ОЕСР у сфері туризму 2024» із серії «Тенденції та політика туризму ОЕСР».

Це міжнародний довідник, що випускається раз на два роки. Він об’єднує зіставні на міжнародному рівні дані щодо сфери туризму, а також висвітлює передовий досвід та ключові реформи у галузі управління у 50 країнах-членах та партнерах ОЕСР. Звіт містить актуальні статистичні дані зазначених країн, узагальнює відомості щодо процесу післяпандемійного відновлення туристичної економіки, фіксує наявні проблеми  та зосереджує увагу на необхідності узгодженої, спрямованої на майбутнє політики, здатної створити імпульс для більш стійкого, сталого та інклюзивного майбутнього сектора. Наведено дані стосовно внутрішнього, в’їзного та виїзного туризму, розвитку туристичних підприємств, зайнятості, докази важливості економіки туризму для держав, проаналізовано пріоритети туристичної політики і практичні дії окремих країн.

Детальніше: http://surl.li/yohrnv, http://surl.li/fzwhho, https://doi.org/10.1787/80885d8b-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-07-19
Поширити
ДОБІРКА ПОРАД  ВІД КЕРІВНИКІВ РІЗНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ СВІТУ

ДОБІРКА ПОРАД  ВІД КЕРІВНИКІВ РІЗНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ СВІТУ

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей, написаних керівниками провідних університетів світу.

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей, написаних керівниками провідних університетів світу.

У ній вони обговорюють актуальні питання університетського життя, зокрема – як вирішувати проблеми стратегічного характеру та впроваджувати зміни у системі освіти. Ресурс містить майже 90 статей, які охоплюють широкий спектр тем – від управління університетом Кремнієвої долини, впровадження штучного інтелекту у сфері мистецтва, до оплати праці, демографічного спаду, створення успішних кампусів, покращення психічного здоров’я студентів, стимулювання підприємництва і культурних змін, підтримки сталого розвитку.

Детальніше: http://surl.li/qqrjor

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-18
Поширити