На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джульєтти Роусел «Оцінки зазнають «стандартизації» на тлі вражаючого академічного навантаження».

У ній наголошується, що студенти стикаються з усе більшою кількістю «формальних» і автоматизованих тестів, оскільки науково-педагогічні працівники не в змозі впоратися зі збільшенням чисельності студентів у класах. У Великій Британії педагоги б’ють на сполох: робоче навантаження, пов’язане з оцінюванням наразі стає масштабним і «некерованим» процесом, а звільнення викладачів (уряд оголосив про одну з найбільших програм скорочень викладачів) та заходи фінансової економії не сприятимуть покращанню ситуації у видимій перспективі. Усе це несе негативні наслідки для студентів, в особливій зоні ризику – особи з психічними проблемами. Неминуче страждатиме система оцінювання знань та власне «якість освіти», бо університети будуть збільшувати кількість студентів у розрахунку на одного викладача й провокуватимуть до спрощених «практик оцінювання». За словами Медейрос Мірра, існує «спокуса перейти» до питань усього з декількома варіантами відповідей, з якими легко упораються інструменти штучного інтелекту. Раніше, на переконання директора Центру досліджень вищої освіти, існувала «дуже гарна британська модель індивідуального зворотнього зв’язку і викладання в малих групах», але вона, ймовірно, тепер зникатиме. Таке бачення ситуації підтримує професор Манчестерського університету Стівен Джонс, який відверто сумнівається, що «керівники закладів вищої освіти Британії повністю розуміють, до якої міри на освітній процес вплинуть академічні скорочення».

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/jGzpk

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

ОЦІНЮВАННЯ СТАВАТИМЕ ВСЕ БІЛЬШ «СТАНДАРТИЗОВАНИМ»
2025-03-25
Поширити