Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила другий том книги «ШІ та майбутнє навичок: методи оцінки можливостей ШІ». із серії «Освітні дослідження та інновації» Центру освітніх досліджень та інновацій.

У ній наголошується, що оскільки штучний інтелект розширює сферу застосування в суспільстві, розуміння його впливу стає все більш критичним. Проект ОЕСР «ШІ та майбутнє навичок» (AIFS) розробляє комплексну структуру для регулярного вимірювання можливостей ШІ та порівняння їх із навичками людини. Отримані показники ШІ мають допомогти політикам передбачити вплив ШІ на освіту та роботу. У цьому томі описано другий етап проекту: вивчення трьох різних підходів до оцінки ШІ. По-перше, проект досліджував використання освітніх тестів для оцінювання, попросивши комп’ютерних експертів оцінити продуктивність штучного інтелекту за тестами OECD з читання, математики та природничих наук. По-друге, проект розширив рейтинг можливостей штучного інтелекту до тестів, які використовуються для сертифікації працівників за професіями. Ці тести представляють складні практичні завдання та потенційно корисні для розуміння застосування ШІ на робочому місці. По-третє, проект вивчав показники прямих оцінок ШІ. Він доручив експертам розробити методи вибору високоякісних прямих показників, класифікувати їх відповідно до можливостей ШІ та систематизувати в єдині показники. звіті обговорюються переваги та проблеми у використанні цих підходів і описується, як вони будуть інтегровані в розробку показників можливостей ШІ.

Детальніше: https://is.gd/o2ToA9, https://is.gd/hgH12N, https://doi.org/10.1787/a9fe53cb-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект

ОЕСР: МЕТОДИ ОЦІНКИ МОЖЛИВОСТЕЙ ШІ
2023-11-21
Поширити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *