Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Сприяння «зеленим» і цифровим інноваціям: роль підвищення кваліфікації та перекваліфікації у вищій освіті» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

Наголошується, що у контексті швидкого розвитку технологій та декарбонізації економіки працівники в країнах Європейського Союзу та ОЕСР стикаються з необхідністю навчатися та адаптуватися більше, ніж будь-коли раніше. Дорослі повинні розвивати свої компетенції продовж усієї кар’єри та робити це у багатьох професіях. Цьому мають сприяти заклади вищої освіти. У документі досліджуються механізми, за допомогою яких вища освіта може допомогти задовольнити такий попит. Цей аналітичний звіт містить матеріали щодо політик та практик, орієнтованих на покращення розуміння компетенцій, які можуть запустити інновації для цифрового та «зеленого» переходу, а також пропонує огляд механізмів, за допомогою яких освітня сфера може сприяти їх розвитку  на рівні середньої, вищої освіти, підвищення кваліфікації та перекваліфікації дорослих. Експерти пропонують власне бачення того, як державні органи можуть сприяти підвищенню кваліфікації та перекваліфікації у вищій освіті, щоб зробити внесок у «зелений» і цифровий перехід, наводять типологію підходів (систематизуючи практики країн ОЕСР)та чотири ключові сфери дій: встановлення загальносистемних стратегій, підтримка /допомога,  залучення тих, хто навчається, а також роботодавців.

Детальніше: http://surl.li/ipmkwx, http://surl.li/ggekcf, https://doi.org/10.1787/feb029df-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

ОЕСР: СПРИЯТИ «ЗЕЛЕНИМ» І ЦИФРОВИМ ІННОВАЦІЯМ
2024-07-22
Поширити