На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей «Show time: як бути привабливим учителем: поради щодо налагодження контактів зі студентами та підвищення відвідування занять».
Наголошується, що останнім часом багато вчених борються зі зменшенням відвідуваності офлайн занять, не кажучи вже про зниження мотивації та взаємодії серед тих, хто їх відвідує. Ситуація посилюється переходом в онлайн-режим: схоже, що для багатьох встановлення взаєморозуміння і залучення студентів раніше не було такою проблемою. Хоча може виникнути деяка розбіжність в тому, що саме означає залучення студентів, ця колекція ресурсів показує, що існує загальне розуміння того, що створення захопливих інтерактивних уроків, навчання спілкуванню зі студентами та ефективне використання технологій, є ключовими відправними точками для впровадження навчання. Добірка містить двадцять одну статтю, які охоплюють ключові аспекти взаємодії зі студентами. Читачі мають можливість ознайомитись з ними та отримати поради щодо: способів зацікавлення студентів; миттєвої відповіді на складні питання; думок про онлайн-залучення; створення присутності викладачів, щоб краще залучити студентів; як утримати увагу студентів; викладання складних понять через комікси; ChatGPT і генеративного штучного інтелекту; використання VR для зміни ставлення студентів-медиків до літніх пацієнтів; використання емоційного навчання для сприяння залученості та критичного мислення; як гумор стимулює критичне мислення, креативність і комунікативні; як використовувати гумор для покращення розуміння студента; мистецтва привнесення гумору в клас; знайомства зі створенням квестів; як відеоігри можуть допомогти залучити студентів; використання цифрових квестів для сприяння залученню студентів тощо.
Детальніше: https://is.gd/bAS2hL
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини