На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей «Що можуть зробити університети для захисту академічної свободи: як сприяти та захищати свободу думки, дослідження та вираження поглядів у вищій освіті».
Наголошується, що свобода викладати, досліджувати та висловлювати ідеї без цензури чи необґрунтованого втручання є центральним принципом сучасного університету. Будучи стовпами демократії, заклади вищої освіти повинні прагнути впровадити цю ідею на всю свою діяльність, від того, як вони керуються, до того, що читають їхні студенти. Але академічна свобода перебуває під загрозою через політизацію, поляризацію та контроль над певними поглядами, що змушує університети та коледжі знову підтверджувати свою прихильність до цього керівного принципу. Добірка містить двадцять чотири статті, які охоплюють ключові поради від вчених з усього світу, щодо досліджень як підтримувати вільні думки у класі та за його межами. Зокрема, читачі можуть ознайомитись зі статтями: «Університети та науковці повинні звільнити простір для «марних» досліджень»; «Відкрите дослідження – міцний горішок. Ось як ми можемо почати»; «Бути громадським науковцем – непростий вибір»; «Чотири кроки до надійної та шанобливої дискусії в класі»; «Університети, ШІ та спільне благо»; «П’ять способів, якими університети можуть захистити викладачів від переслідувань в Інтернеті»; «Посібник із захисту академічної свободи своїми руками»; «Вчені повинні протистояти повзучій деградації академічної свободи» тощо.
Детальніше: https://is.gd/q6WlF4
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини