На сайті Times Higher Education опублікована стаття Андреа Фельдман «Справедливі підходи до оцінювання багатомовних студентів».
У ній автор пояснює, що застосування принципів універсального дизайну для навчання може забезпечити більш справедливі підходи до оцінювання результатів навчання багатомовних іноземних студентів. Універсальний дизайн для навчання (UDL) дозволяє розробляти стратегії, які підтримують багатомовних іноземних студентів поряд з усіма іншими, не розробляючи для цього окремі курси та не пристосовуватись до них як до «особливих випадків». Універсальний дизайн надає гнучкість розробці навчального плану від початку його складання і до завершення. В частині складних питань, таких як оцінювання та плагіат, стратегія роботи з багатомовними студентами потребує саме принципів UDL. Перший з них – справедливі, зрозумілі та прозорі засоби оцінювання. Другий принцип – робота з недопущення порушень академічної етики, роз’яснення недопустимості плагіату. Зазвичай кількість іноземних студентів, стосовно яких повідомляється про порушення кодексу честі, перевищує кількість вітчизняних, хоча багато з них шахраюють ненавмисно. Андреа надає поради щодо того, як допомогти учням уникнути плагіату і наголошує на важливості нагадування про правила, чіткого формулювання завдань, представлення прикладів готових завдань із роз’ясненням правил і формату цитування, опису змісту запозичених ідей та постійної підтримки навчальних цілей.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ПРИНЦИПИ УНІВЕРСАЛЬНОГО ДИЗАЙНУ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
2023-08-17
Поширити