На сайті Times Higher Education опублікована стаття Карла Роудса «Прагнення бізнес-шкіл до суспільного впливу — жарт».

У ній наголошується, що реальна перешкода для соціального впливу бізнес-школи – це дослідницька культура. І якщо вона не зміниться докорінно, вчені, як і раніше, будуть зациклені на рейтингах журналів. Автор розмірковує над тим, що останнім часом дослідження стали настільки ринковими, що створення знань було зведено до процесу обміну, цінність якого пов’язана з отриманням доходу університетом та заробітною платою професорів. Це спотворило дослідницьку культуру в бізнес-школах по всьому світу, орієнтуючи лише на публікації в елітних журналах. Публікація в академічних журналах, які мають сувору систему рецензування, встановлює певні правила та впливає на процес генерації знань. І якщо нам потрібен соціальний вплив досліджень, то маємо ураховувати, що елітарність журнальних публікацій не є кінцевою метою дослідника.

Детальніше: https://bit.ly/3BxoJUb, https://bit.ly/3SjXcMF

СОЦІАЛЬНИЙ ВПИВ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КУЛЬТУРИ
2022-09-21
Поширити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *