На сайті Times Higher Education опублікована стаття Пола Шеннона та Ендрю Мюррей «Чотири способи розвинути зацікавлену спільноту у соціальних мережах».

Автори наголошують, що коли справа доходить до соціальних мереж, не треба забувати про силу зв’язків та окреслюють доцільні до використання способи взаємодії з аудиторією.  Адже університетське життя сьогодні – це не лише те, що відбувається в університетському містечку, а й розвинені цифрові простори, де студенти та співробітники спілкуються, обмінюються досвідом та навчаються.  Автори говорять не про важливість використання соціальних мереж, що очевидно, – а саме про правильну роботу з ними. Ключовим є усвідомлення тональності спілкування та забезпечення відповідності вмісту обраній платформі, адже застосування універсального підходу не є кращим рішенням. Соціальні медіа швидко розвиваються, з’являються нові платформи, а деякі старі зникають або кардинально змінюються. Для ілюстрації вони пропонують поглянути на Twitter, що перетворився на X, або Instagram, який представляє ідею Reels, натхненну TikTok.  Щоб не відставати від нових тенденцій і переконатися, що соціальні «фоловери» залишаються зацікавленими, необхідно знати свою аудиторію (з яким саме сегментом аудиторії спілкуєтеся на кожній платформі соціальних мереж); створювати привабливий вміст, який забезпечує цінність  (контент може бути освітнім, надихаючим і розважальним);  підтримувати створення контенту користувачами/читачами;  постійно тримати в фокусі завдання залучення й утримання; створити контент-стратегію, яка постійно розвивається. Соціальні мережі – це ще один спосіб вести розмову та ще один канал, на якому можна просувати цінності освіти та науки.

Детальніше: https://surl.li/jolqoq

Фото: pixabae.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ПопуляризаціяНауки

ЧОТИРИ СПОСОБИ РОЗВИНУТИ ЗАЦІКАВЛЕНУ СПІЛЬНОТУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
2025-02-04
Поширити