На сайті Times Higher Education опублікована стаття Рахіла Навази «Дорожня карта з просування цифрового охоплення ваших студентів, співробітників і спільноти».

У ній автор говорить про ключові ініціативи щодо навчання цифровим навичкам. Зростання цифрової освіти у період пандемії COVID-19, яке охопило сферу вищої освіти, зробило масовим використання викладачами цифрових технологій і не змінило цього навіть після зворотного переходу на очне навчання. Але це у ряді випадків може призводити до «цифрового виключення» багатьох студентів через відсутність у них належної цифрової грамотності, обмеженого доступу до технологій.  Зважаючи на це, у Стаффордширському університеті прийняли «Маніфест про цифрове охоплення», в основі якого лежить структура із просування інклюзивної практики, що ґрунтується на трьох наступних принципах: доступність; рівність, різноманітність та інклюзивність; розширення прав та можливостей. У маніфесті також визначені напрями для практичної реалізації цифрової інклюзії: зміцнення довіри науково-педагогічних працівників та студентів; розширення можливостей студентів; поєднання політики та практики; доступ до цифрових технологій. На цій основі в університеті було  проведене дослідження, визначені його сильні та слабкі сторони, створено та реалізувано послідовну програму дій з упровадження цифрових технологій, створено дорожні карти. 

Детальніше: http://surl.li/ripwl, http://surl.li/ripwy  

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

ДОРОЖНЯ КАРТА З ЦИФРОВОГО ОХОПЛЕННЯ СТУДЕНТІВ, СПІВРОБІТНИКІВ І СПІЛЬНОТИ
2024-03-11
Поширити