На сайті Times Higher Education опублікована стаття МС Чжан та Аліани Леонг «Просіть про допомогу: керівництво з виживання для недосвідчених вчених».

У ній йдеться про дослідження та викладання, які є двома сторонами однієї медалі знань: створення та поширення, і як молоді вчені навчаються врівноважувати ці фундаментальні ролі. Автори зазначають, що для молодого викладача велике навантаження в аудиторії може сильно знизити його здатність проводити дослідження. Без багаторічного досвіду викладання підготовка до занять потребує багато часу. У той же час наукові дослідження також потребують занурення в роздуми та читання. Конкурентні вимоги, пов’язані з викладацьким тягарем і науковими дослідженнями, можуть навіть змусити деяких молодих вчених з великим потенціалом відмовитися від своїх досліджень. І це шкода. Отже, автори пропонують поради, які допоможуть молодим вченим знайти правильний баланс між викладанням і дослідженнями. Вони можуть бути адаптовані до ваших обставин та зобов’язань: плануйте больові точки – створіть чіткий план, який включає зобов’язання з навчання та досліджень і здійсненні терміни для кожного завдання, яке вам потрібно виконати; ретельно розподіляйте та відстежуйте свій час – це може дати корисну інформацію щодо розподілу свого часу у майбутньому; співпрацюйте з колегами та студентами, щоб знизити навантаження – це може бути корисним інструментом для тайм-менеджменту; попросіть про допомогу – це може стати потужним інструментом, який допоможе виконати роботу швидше або краще і може принести користь усім, хто в нею бере участь; скористайтеся своїм глибоким розумінням та прихильністю до своєї галузі – зосередження на тому, що дає відчуття задоволення, забезпечить зростання досягнень. На думку авторів, визначення пріоритетів зосередження уваги викладача, вплине на його успіх у здатності збалансувати викладання та дослідження. Володіння обома потрібне для університету, щоб виконати свою місію та зобов’язання перед студентами та суспільством.
Фото: pixabay.com
КЕРІВНИЦТВО З ВИЖИВАННЯ ДЛЯ НЕДОСВІДЧЕНИХ ВЧЕНИХ
2023-04-07
Поширити