За результатами пошуку знайдено:

записів - 5382

сторінок - 539

ОЕСР: КІЛЬКІСНЕ ОЦІНЮВАННЯ ПРОМИСЛОВИХ СТРАТЕГІЙ

ОЕСР: КІЛЬКІСНЕ ОЦІНЮВАННЯ ПРОМИСЛОВИХ СТРАТЕГІЙ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Кількісне оцінювання промислових стратегій у дев’яти країнах ОЕСР» із серії «Документи ОЕСР з науки, технологій та промисловості».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Кількісне оцінювання промислових стратегій у дев’яти країнах ОЕСР» із серії «Документи ОЕСР з науки, технологій та промисловості».
У ньому наголошується, що промислова політика знову посіла чільне місце у наукових і політичних дискусіях. Однак кількісне оцінювання промислових стратегій у різних країнах залишається складним завданням. Проєкт Quantifying Industrial Strategies здійснює вимірювання витрат на промислову політику, для чого збирає та приводить у відповідність загальнодоступні дані, використовуючи нову методологію. У цьому звіті вивчаються та узагальнюються промислові стратегій дев’яти країн (Канада, Данія, Франція, Ірландія, Ізраїль, Італія, Нідерланди, Швеція, Велика Британія), аналізуються відповідні пріоритети, витрати, інструменти політики. Встановлено, що на промислову політику спрямовується біля 1,5% ВВП у вигляді грантів і податкових видатків; вона характеризується значною неоднорідністю у розрізі країн та стратегічних пріоритетів; промислові стратегії здебільшого спираються на галузеві інструменти, а «зелені» інструменти значно зросли у період 2019-2021 років у шести з дев’яти країн.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD
2023-07-04
Поширити
УРОКИ ДВАДЦЯТИРІЧНОГО ДОСВІДУ УПРАВЛІННЯ УНІВЕРСИТЕТАМИ ДАНІЇ

УРОКИ ДВАДЦЯТИРІЧНОГО ДОСВІДУ УПРАВЛІННЯ УНІВЕРСИТЕТАМИ ДАНІЇ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Бена Аптона «Управління університетами Данії потребує демократизації».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Бена Аптона «Управління університетами Данії потребує демократизації».
Автор наголошує, що управління університетами як бізнес-компаніями несе ризик втратити молодих талантів через безжальні реформи. Намагання зробити данські університети більш схожими на корпорації допомогло з’єднати їх із суспільством і промисловістю. Разом із тим, як показало опитування, це призвело до послаблення лідерства і до того, що співробітники відчувають себе відстороненими від прийняття рішень. Незалежний експертний орган Данська рада з питань досліджень та інноваційної політики отримав та узагальниd відповіді 3 тис. дослідників і 100 керівників підрозділів, щоб зрозуміти вплив Закону «Про університети» (був прийнятий у 2003 році). Закон запровадив управлінські ради, що складаються здебільшого з неакадемічних членів, які допомагають розробляти дослідницькі стратегії, управляти фінансами, призначати ректорів і контролювати їхню діяльність. На нижчих щаблях він заповнював вакансії завідувачів кафедр шляхом відкритого набору, а не виборів на факультетах. Закон мав «відкрити університети для того, щоб вони приносили користь суспільству, і це спрацювало», вважає Анна Халдруп із Копенгагенського університету, яка очолює групу із вивчення впливу закону. Разом із тим вона вважає, що зміни в управлінні зашкодили свободі науковців у проведенні досліджень і позбавили їх права голосу під час прийняття рішень. Трирічне опитування задоволеності співробітників університетів Данії актуалізувало питання про демократичну участь співробітників у розвитку університетів та свободу досліджень. Якщо не вжити дієвих заходів, молоде покоління дослідників переходитиме до приватного сектору під впливом більш привабливих зарплат та умов праці.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-07-03
Поширити
КОНСОЛІДОВАНИЙ РЕЙТИНГ ЗВО УКРАЇНИ – 2023

КОНСОЛІДОВАНИЙ РЕЙТИНГ ЗВО УКРАЇНИ – 2023

На сайті інформаційно-освітнього ресурсу ОСВІТАUA оприлюднено Консолідований рейтинг закладів вищої освіти України 2023 року.

На сайті інформаційно-освітнього ресурсу ОСВІТАUA оприлюднено Консолідований рейтинг закладів вищої освіти України 2023 року.
Він охоплює інформацію про 239 закладів вищої освіти України, структуровану за тематичними напрямками: класичні університети, технічні, аграрні, педагогічні, медичні, мистецькі, приватні ЗВО, а також київські виші, ЗВО регіонів України та областей. При складанні рейтингу використано експертні оцінки та матеріали національних рейтингів «Топ-200 Україна», «Scopus», «Бал НМТ на контракт». Цьогоріч лідером вищої освіти став Київський національний університет імені Тараса Шевченка (він очолює перелік найкращих університетів України усьоме). Друге місце посідає Львівський національний університет імені Івана Франка. Третє і четверте місця поділили між собою Національний університет «Львівська політехніка» і Національний технічний університет «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Ці заклади також визнано найкращими технічними університетами країни. П’яте місце серед найкращих ЗВО належить Харківському національному університету імені Каразіна. Найкращим аграрним університетом став Національний університет біоресурсів і природокористування; педагогічним – Тернопільський національний педагогічний університет ім. Гнатюка; медичним – Національний медичний університет ім. Богомольця; мистецьким – Київський національний університет культури і мистецтв. Кращий приватний ЗВО – Київська школа економіки.
Фото: Освіта.ua
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики #НРАТ_Освітянам_новини
2023-07-03
Поширити
ЄВРОПЕЙСЬКЕ ФІНАНСУВАННЯ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ МСП

ЄВРОПЕЙСЬКЕ ФІНАНСУВАННЯ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ МСП

Упродовж 2023 року у рамках грантової програми 2023 Ideas Powered for Business SME Fund українському малому та середньому бізнесу надаватиметься фінансова підтримка щодо реєстрації об‘єктів інтелектуальної власності.

Упродовж 2023 року у рамках грантової програми 2023 Ideas Powered for Business SME Fund українському малому та середньому бізнесу надаватиметься фінансова підтримка щодо реєстрації об‘єктів інтелектуальної власності.
Програма покликана актуалізувати цінності IP-активів для МСП як рушійної сили інноваційного розвитку та інвестиційної привабливості держави. Підтримка українського бізнесу передбачає відшкодування 75% витрат, необхідних для сплати зборів щодо отримання правової охорони на торговельні марки та промислові зразки на території Європейського Союзу на національному, регіональному рівні та рівні ЄС (але не більше 1 тис.євро); відшкодування 75% суми зборів, необхідних для реєстрації винаходів у межах Європейського Союзу – національні та європейські патенти, включаючи унітарні (але не більше 1,5 тис.євро); відшкодування 50% розміру зборів, необхідних для охорони сортів рослин на європейському рівні (але не більше 225 євро). Програма є ініціативою Європейської комісії і реалізується EUIPO.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Інноваторам_новини
2023-07-03
Поширити
ОЕСР: ЗАЛУЧЕННЯ ГРОМАДЯН ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ

ОЕСР: ЗАЛУЧЕННЯ ГРОМАДЯН ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Залучення громадян до інноваційної політики: чому, коли та як?» із серії «Документи ОЕСР з науки, технологій та промисловості».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Залучення громадян до інноваційної політики: чому, коли та як?» із серії «Документи ОЕСР з науки, технологій та промисловості».
У ньому наголошується: для того, щоб інноваційна політика ефективно сприяла вирішенню основних суспільних проблем, вона має бути соціально укоріненою. Залучення громадян до формування інноваційної політики може допомогти визначити довгострокові пріоритети, підвищити якість та легітимність політичних рішень, а також збільшити видимість інновацій у суспільстві. Однак залучити усі суспільні групи та ефективно інтегрувати внесок громадян у політичні процеси – непросте завдання. У цьому документі розглядаються актуальні питання залучення громадян до формування інноваційної політики та наводяться міркування щодо організації практичних дій для задіяння різних громадських груп, обрання методів, інструментів та їх оптимального поєднання.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD
2023-07-03
Поширити
ПОРАДИ ВІД C21U ТЕХНОЛОГІЧНОГО ІНСТИТУТУ ДЖОРДЖІЇ

ПОРАДИ ВІД C21U ТЕХНОЛОГІЧНОГО ІНСТИТУТУ ДЖОРДЖІЇ

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей від Центру університетів 21 століття (C21U) Технологічного інституту Джорджії.

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей від Центру університетів 21 століття (C21U) Технологічного інституту Джорджії.
C21U являє собою лабораторію трансформацій у вищій освіті, ініціатив для наступного покоління освітніх практик і технологій, зокрема – освітніх платформ і методик. Ресурс містить чотирнадцять статей, у яких надаються корисні поради стосовно організації цифрового оцінювання та залучення до цього процесу ChatGPT; підтримки викладачів і підприємницьких програм для комерціалізації досліджень; підтримки академічної доброчесності; розвитку кар’єри; стратегії формування цілісного досвіду студента; використання формувального зворотного зв’язку для підтримки дистанційного навчання.
Детальніше: https://is.gd/LRJrZD
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-06-30
Поширити
ОЕСР: ОГЛЯД ЕКОЛОГІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ США

ОЕСР: ОГЛЯД ЕКОЛОГІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ США

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Огляди екологічної ефективності ОЕСР: США» із серії «Огляди екологічної ефективності ОЕСР».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Огляди екологічної ефективності ОЕСР: США» із серії «Огляди екологічної ефективності ОЕСР».
У ньому наголошується, що Сполучені Штати Америки досягли прогресу у зменшенні деяких видів екологічного тиску, зберігаючи при цьому один з найвищих у світі показників валового внутрішнього продукту на душу населення. Вони відокремили від економічного зростання та зростання населення викиди парникових газів, забруднювачів повітря, забір води та внутрішнє матеріальне споживання. Однак високий рівень споживання, інтенсивне ведення сільського господарства, зміна клімату та розростання міст продовжують чинити тиск на природне середовище. Тому країні потрібно зробити багато для досягнення нульового рівня викидів парникових газів до 2050 року. Відмічається, що США є одним з найбільших забруднювачів морського середовища і це має серйозні наслідки для громади та довкілля. Експерти сформулювали 30 рекомендацій, які допоможуть Сполученим Штатам покращити свої екологічні показники, зосередивши увагу на проблемах морського сміття та екологічній справедливості.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD
2023-06-30
Поширити
ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ У 2023 РОЦІ

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ У 2023 РОЦІ

На сайті Міністерства освіти і науки України розміщено інформацію про зміни до Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2023 році, запроваджені наказом Міністерства освіти і науки України від 6 червня 2023 року № 682 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства освіти і науки України», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 червня 2023 року за № 1040/40096.

На сайті Міністерства освіти і науки України розміщено інформацію про зміни до Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2023 році, запроваджені наказом Міністерства освіти і науки України від 6 червня 2023 року № 682 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства освіти і науки України», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 червня 2023 року за № 1040/40096.
Вони стосуються раніше прийнятого наказу Міністерства освіти і науки України від 15 березня 2023 року № 276, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 28 березня 2023 року за № 519/39575. Зазначені зміни покликані забезпечити підтримку певних категорій вступників, які постраждали внаслідок військових дій в України. Документ для зручності роботи з ним представлений у формі порівняльної таблиці.
Фото: МОН
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-06-30
Поширити
CHATGPT – СИЛА ДОБРА?

CHATGPT – СИЛА ДОБРА?

На сторінці блогу Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Томаса Ланкастера «ChatGPT – сила добра?».

На сторінці блогу Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Томаса Ланкастера «ChatGPT – сила добра?».
Автор наголошує, що запуск ChatGPT спричинив цілу хвилю негативних відгуків, пов’язаних з його впливом на академічну доброчесність і якість навчання студентів. ChatGPT – це технологія, якою, як і будь-якою іншою, можна зловживати. Студент може просто ввести відповідний запит до чат-боту і отримати відповідь на завдання, яке потім здати на перевірку під виглядом результатів власної роботи й очікувати на позитивну оцінку. Якщо студент має відповідні навички, а оцінювання побудоване так, що доволі просто згенерувати відповідь і додати її до роботи, то результат може бути невтішний для системи освіти: студент отримає прохідний бал, не докладаючи зусиль та фактично не навчаючись. Разом із тим, чи можна вважати ChatGPT лише руйнівною для системи освіти технологією? Томас говорить про те, що існує багато переваг, пов’язаних зі здатністю ChatGPT покращити навчальний процес для студентів: краща персоналізація навчання; можливість надавати необмежену консультативну підтримку та додаткові пояснення для тих, кому було важко зрозуміти лекцію. Крім того, багато випускників ЗВО будуть у подальшому широко використовувати ШІ у своєму повсякденному житті та роботі, тому необхідно надати їм розуміння природи цієї технології, сильних та слабких сторін, сформувати критичне мислення по відношенню до отриманої з цього джерела інформації, навчити використовувати цей інструмент продуктивно. «Попереду – захоплюючий шлях» узагальнює свої роздуми Томас Ланкастер і наголошує, що саме дизайн оцінювання, покладений в основу вимірювання результатів навчання, наразі потребує удосконалення, адаптації до нових реалій.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-06-30
Поширити
СТИПЕНДІЇ ВІД СЕРБСЬКОГО УРЯДУ

СТИПЕНДІЇ ВІД СЕРБСЬКОГО УРЯДУ

Міністерство освіти, науки та технологічного розвитку Республіки Сербія оголосило конкурс стипендій Уряду Республіки Сербія для українців на 2023-2024 навчальний рік.

Міністерство освіти, науки та технологічного розвитку Республіки Сербія оголосило конкурс стипендій Уряду Республіки Сербія для українців на 2023-2024 навчальний рік.
Стипендії надаються відповідно до Угоди про співробітництво в галузі освіти між Міністерствами освіти України і Сербії від 06.04.2013 року. Тривалість навчання за призначеною стипендією становить від трьох до 12 місяців. Претенденти на стипендію мають попередньо отримати згоду сербського закладу вищої освіти на прийняття кандидата на стажування. Заявку на конкурс можна подати до 7 липня 2023 року.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Освітянам_новини
2023-06-30
Поширити