За результатами пошуку знайдено:

записів - 4941

сторінок - 495

Як написати резюме

Як написати резюме

На сайті Elsevier опублікована стаття «Як написати резюме». Ознайомлення з нею буде корисним усім науковцям, адже вона має допомогти у написанні резюме і тим самим сприяти більш високій видимості наукових публікацій.

На сайті Elsevier опублікована стаття «Як написати резюме». Ознайомлення з нею буде корисним усім науковцям, адже вона має допомогти у написанні резюме і тим самим сприяти більш високій видимості наукових публікацій.

Ось коротке викладення основних рекомендацій.

Наукові установи та спонсори зазвичай ставлять перед дослідниками завдання наочно показати очікуваний вплив проведених досліджень, у тому числі – за межами конкретної предметної області. Це дозволяє розширити читацьку аудиторію, зацікавити більше фахівців, спонукати їх до ознайомлення з результатами. Також резюме корисне для прес-релізів й при спілкуванні з журналістами.

Резюме є ефективним способом короткого викладення суті наукової роботи. По суті автору необхідно обґрунтувати, чому хтось повинен витрачати час на читання даного дослідження.

Його структура має бути такою, щоб відповісти на такі питання: «хто / що / де / коли / скільки / чому?». Ось декілька порад про те, як написати корисне резюме:
– обґрунтувати необхідність проведення дослідження;
– показати спонукальні мотиви;
– будувати виклад логічно;
– пояснити вплив роботи на науку і суспільство в цілому;
– використовувати короткі формулювання, написані простою і зрозумілою мовою;
– мінімізувати вживання спеціальної термінології та жаргонних слів;
– вести мову від першої особи, не писати знеособлено;
– будувати конструктивні пропозиції в позитивній конотації;
– враховувати стиль і традиції видавництв або журналів, для публікації в яких призначена стаття.

Звичайні резюме можуть бути потужним інструментом для розширення аудиторії та впливу дослідження.

Перекладено з англійської версії статті Christopher Tancock.

Детальніше: https://bit.ly/3jDNtjy 

 Фото: Elsevier

2020-10-06
Поширити
Державні премії України в галузі освіти 2019 року

Державні премії України в галузі освіти 2019 року

Президентом України підписано Указ про присудження Державних премій України в галузі освіти 2019 року.

Президентом України підписано Указ про присудження Державних премій України в галузі освіти 2019 року.

Премії присуджені на підставі подання Комітету з Державної премії України в галузі освіти  20 особам у трьох номінаціях:

«Дошкільна і позашкільна освіта» – за комплексну науково-прикладну роботу «Перспективність і наступність між дошкільною та початковою освітою засобами інтегрованої особистісно-орієнтованої технології в умовах Нової української школи»;

«Професійно-технічна освіта» – за роботу «Інтегроване інформаційно-освітнє середовище та реабілітаційні заходи для забезпечення рівного доступу до якісної освіти осіб з особливими освітніми потребами»;

«Вища освіта» – за роботу «Педагогічна система вищого військового закладу освіти в контексті розвитку сектору безпеки і оборони України».

Розмір Державної премії України в галузі освіти на 2019 рік становить 166 тис.грн.

Детальніше: https://bit.ly/2SuMgil, https://bit.ly/3ntxK94 

2020-10-05
Поширити
Форум інноваційних виробництв

Форум інноваційних виробництв

15 жовтня 2020 року у форматі офлайн відбудеться «Форум інноваційних виробництв».

15 жовтня 2020 року у форматі офлайн відбудеться «Форум інноваційних виробництв».

Організатори: Київський міжнародний економічний Форум та Індустріальний парк «Біла Церква».

Мета Форуму — сприяння  розвитку виробничих підприємств в Україні шляхом доступу до інновацій, індустріальних парків, акселераторів, інвестиційних та партнерських програм.

Під час Форуму планується проведення панельних дискусій з таких питань:

– економіка інновацій: драйвери розвитку;

– Made in Ukraine на глобальних ринках;

– гроші для розвитку: джерела, умови, ризики;

– екосистеми розвитку українського бізнесу.

Також планується, що на Форумі буде працювати експозона українських виробників.

Для участі у заході необхідна попередня реєстрація.

Детальніше: https://bit.ly/32Zv2Qe, https://bit.ly/2F6Dm7Q, https://bit.ly/3hO3Msp

Фото: Індустріальний парк «Біла Церква»

2020-10-05
Поширити
Меморандум щодо підготовки фахівців за дуальною формою навчання

Меморандум щодо підготовки фахівців за дуальною формою навчання

Міністерством освіти і науки України, Фондом ім. Фрідріха Еберта та Науково-методичним центром вищої та фахової передвищої освіти  підписано Меморандум про співпрацю.

Міністерством освіти і науки України, Фондом ім. Фрідріха Еберта та Науково-методичним центром вищої та фахової передвищої освіти  підписано Меморандум про співпрацю.

Відповідно до документу сторони зобов’язуються шляхом об’єднання зусиль спільно та узгоджено діяти в рамках реалізації пілотного проєкту у закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти. Мета – забезпечити максимальну ефективність підготовки фахівців освітньої галузі відповідно до реальних вимог ринку праці та потреб національної економіки.

Меморандум, зокрема, передбачає координацію діяльності сторін та акумулювання ними ресурсів в частині:

– спільного впровадження проєкту;

– посилення  ролі роботодавців та громадських об’єднань у системі підготовки кваліфікованих фахівців від формування змісту освітніх програм до оцінювання результатів навчання;

– сприяння модернізації змісту освіти з метою забезпечення відповідності сучасному рівню професійної діяльності;

– підвищення конкурентоспроможності випускників закладів освіти в умовах глобалізації та сприяння підвищенню рівня зайнятості молоді;

– скорочення періоду адаптації випускників закладів освіти до професійної діяльності;

– проведення досліджень та використання  їх результатів у розширенні державно-приватного та соціального партнерства між закладами освіти та роботодавцями;

– розширення довготривалих зв’язків з метою більш ефективного зростання спільних можливостей для організації освітнього, навчально-виробничого  та виробничого процесів, педагогічного та науково-педагогічного потенціалу;

– створення умов для реалізації законів України «Про освіту», «Про вищу освіту». «Про фахову передвищу освіту» та  Концепції  підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти, затвердженою Розпорядженням Кабінету Міністрів України.

Детальніше: https://bit.ly/3ldXbJF 

2020-10-05
Поширити
Державні нагороди до Дня працівників освіти

Державні нагороди до Дня працівників освіти

Указом Президента України «Про відзначення державними нагородами України з нагоди Дня працівників освіти» за значний особистий внесок у розвиток національної освіти, підготовку кваліфікованих фахівців, багаторічну плідну педагогічну діяльність та високий професіоналізм відзначені 105 працівників освітньої, наукової, культурної галузей України.

Указом Президента України «Про відзначення державними нагородами України з нагоди Дня працівників освіти» за значний особистий внесок у розвиток національної освіти, підготовку кваліфікованих фахівців, багаторічну плідну педагогічну діяльність та високий професіоналізм відзначені 105 працівників освітньої, наукової, культурної галузей України.

Найвищої відзнаки – ордена  «За заслуги» I ступеня – цього року удостоєні 3 представника закладів вищої освіти, орденом «За заслуги» II ступеня нагороджені 4 освітян,  орденом «За заслуги» III ступеня – 8 освітян, орденами княгині Ольги II ступеня та  III ступеня відзначені три представниці освітньої сфери. Також представники вітчизняних ЗВО нагороджені медаллю «За працю і звитягу».

80-ти освітянам присвоєні почесні звання «Заслужений вчитель України», «Заслужений діяч мистецтв України», «Заслужений економіст України», «Заслужений лікар України», «Заслужений метролог України», «Заслужений діяч науки і техніки України», «Заслужений працівник культури України», «Заслужений працівник освіти України», «Заслужений працівник фізичної культури і спорту України».

Детальніше: https://bit.ly/3jxhuRZ, https://bit.ly/3cZ9gzz 

2020-10-05
Поширити
Співпраця Мінцифри та Microsoft щодо розвитку хмарної інфраструктури

Співпраця Мінцифри та Microsoft щодо розвитку хмарної інфраструктури

Міністерство цифрової трансформації України та Microsoft Україна підписали Меморандум про співпрацю для реалізації Програми цифрової трансформації. 

Міністерство цифрової трансформації України та Microsoft Україна підписали Меморандум про співпрацю для реалізації Програми цифрової трансформації. 

Мета – створення хмарної інфраструктури в Україні, що  дозволить залучити сучасні рішення для автоматизації робочих місць працівників державних установ та забезпечить їх безперебійну роботу. Для реалізації ініціативи щодо цифрової трансформації державного сектору та комерційних підприємств, Microsoft має намір надати технологічну підтримку, яка допоможе продемонструвати можливості використання Azure Cloud. 

Ця платформа надає можливість використання хмарних технологічних рішень, серед яких штучний інтелект, аналітика, хмара, комунікації, Big Data, безпека, інтернет речей, управління даними, а також рішення для логістики та юридичної сфери. Є можливість використання комплексних хмарних рішень Azure для індустрій:  E-government, E-health, Ed-tech, Ag-tech, Fin-tech, IT, виробництво, енергетика, інфраструктура, ігрова індустрія.  

Мінцифра та Microsoft Україна будуть піклуватись про підвищення кваліфікації працівників державних структур шляхом сертифікованого навчання, організованого під егідою Мінцифри. Також Microsоft запропонувала співпрацю, яка дозволить людям та компаніям безкоштовно отримати доступ до навчальних курсів та контенту.

Детальніше: https://bit.ly/2StYDLC  

2020-10-05
Поширити
Розподіл закладів вищої освіти за ступенями ризику

Розподіл закладів вищої освіти за ступенями ризику

Державна служба якості освіти України здійснила розподіл закладів вищої освіти згідно з встановленими критеріями.

Державна служба якості освіти України здійснила розподіл закладів вищої освіти згідно з встановленими критеріями.

Із 307 закладів вищої освіти відповідно до 7 критеріїв 74  (24%) віднесено до таких, що мають високий ризик, 213 (69%) – середній, 20 (7%) – незначний. З повним переліком ЗВО та їх розподілом відповідно до критеріїв, а також інформацією про застосування відповідного розподілу можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Державної службі якості освіти.

Детальніше: https://bit.ly/30BRDRl, https://bit.ly/3izWWqz

Фото: Державної службі якості освіти

2020-10-05
Поширити
Національна програма кластерного розвитку до 2027

Національна програма кластерного розвитку до 2027

12 жовтня 2020 року відбудеться презентація Національної програми кластерного розвитку до 2027.

12 жовтня 2020 року відбудеться презентація Національної програми кластерного розвитку до 2027.

Організатор – Industry4Ukraine.

Під час заходу планується обговорити:

– стан та ключові виклики кластерного розвитку в Україні;

– результати бенчмаркингового аналізу Східної Європи;

– перспективи використання кластерів як інструменту структурного оновлення економіки;

– можливості фінансування кластерів у рамках нової стратегії регіонального розвитку;

– цілі, напрями та рекомендації Національної програми кластерного розвитку до 2027;

– створення комітету на платформі Industry4Ukraine.

Для участі у заході необхідна попередня реєстрація.

Детальніше: https://bit.ly/3iryE24, https://bit.ly/3d3916x 

Фото: Industry4Ukraine

2020-10-05
Поширити
Флагманський пакет Європейської Комісії для освіти, досліджень та інновацій

Флагманський пакет Європейської Комісії для освіти, досліджень та інновацій

30 вересня 2020 року Європейська Комісія представила пакет із трьох основних ініціатив, спрямованих на розкриття потенціалу Європи в галузі освіти, досліджень та інновацій. 

30 вересня 2020 року Європейська Комісія представила пакет із трьох основних ініціатив, спрямованих на розкриття потенціалу Європи в галузі освіти, досліджень та інновацій. 

Європейська Комісія оприлюднила спеціальні повідомлення про Європейський освітній простір та Європейський дослідницький простір, а також представила оновлений План дій щодо цифрової освіти, метою якого є підтримка використання технологій в освіті та розвиток цифрових компетентностей.

Європейська асоціація університетів (EUA) підтримала зусилля ЄК. 

На підтримку розвитку Європейського освітнього простору наводиться амбіційний набір дій ЄС задля того, щоб Європейський освітній простір став реальністю до 2025 року у всіх 6-ти вимірах: якість освіти та навчання, інклюзія та гендерна рівність, зелені та цифрові трансформації, викладачі та тренери, вища освіта та геополітичний вимір;

У рамках Європейського дослідницького простору має бути підготовлена центральна концепція досконалих досліджень, що не обмежується лише цитованими публікаціями, яка базуватиметься на різноманітних внесках дослідницького співтовариства (включаючи практики відкритої науки та громадянської науки). 

В оновленому Плані дій щодо цифрової освіти має бути зроблений акцент на покращенні інфраструктури ІКТ, оцифруванні, удосконаленні цифрових інструментів.

Європейські університети повинні відігравати значну роль у впровадженні цих ініціатив. EUA продовжить контакти з ЄК, опублікує роз’яснення у найближчі декілька тижнів.

Детальніше: https://bit.ly/3cVcTXb, https://bit.ly/30w0R1A, https://bit.ly/33qZymv, https://bit.ly/3jtNypF 

2020-10-02
Поширити
Зміни у законодавстві щодо діяльності наукових парків

Зміни у законодавстві щодо діяльності наукових парків

Урядом схвалено проєкт Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо активізації діяльності наукових парків».

Урядом схвалено проєкт Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо активізації діяльності наукових парків».

Мета документу – підвищення ефективності інноваційної діяльності наукових парків (НП) та комерціалізації результатів наукових досліджень і науково-технічних (експериментальних) розробок. 

Міністерство освіти і науки України вважає за необхідне надати закладам вищої освіти і науковим установам реальну автономію щодо створення наукових парків й виключити можливу корупційну складову у цьому процесі. 

Зміни, які пропонує МОН, дозволять:

– чітко визначити правовий статус НП, їх організаційно-правову форму, завдання та мету;

– надати право засновникам створювати НП без погодження з центральними органами виконавчої влади;

– надати право НП самостійно встановлювати напрями діяльності;

– уникнути необхідності ліквідації  НП у разі виходу ЗВО та/або наукової установи, за участі яких було створено НП, зі складу засновників;

– ЗВО та/або науковій установі-засновнику надавати приміщення для розміщення НП на таких умовах оренди, як для бюджетних установ;

– ЗВО та науковим установам, які створені за законодавством іншим, ніж законодавство України, а також ЗВО приватної форми власності брати участь  у  формуванні  статутного  капіталу НП у будь-якій формі (шляхом внесення як матеріальних, так і нематеріальних активів);

– включення до переліку джерел фінансування НП грантів, кредитів, поворотної фінансової допомоги.

Проєкт змін розроблений відповідно до пріоритету 13.5 «Розвиток науки та інновацій» Програми діяльності Кабінету Міністрів України, яким, зокрема, передбачається розбудова дослідницької та інноваційної інфраструктури.

Детальніше: https://bit.ly/3cUGVKT 

2020-10-02
Поширити