За результатами пошуку знайдено:

записів - 4226

сторінок - 423

Порядок використання коштів для виплати академічних стипендій

Порядок використання коштів для виплати академічних стипендій

Постановою Кабінету Міністрів України від 26 лютого 2020 р. № 186 внесено зміни до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті Міністерству освіти і науки для виплати академічних стипендій. 
D:\Mои документы\Литвинова\Доручення 2020\НРАТ\Новини_ НРАТ\Березень\10.03.2020\pexels-photo-210990.jpeg

Постановою Кабінету Міністрів України від 26 лютого 2020 р. № 186 внесено зміни до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті Міністерству освіти і науки для виплати академічних стипендій. 

Зокрема, йдеться про визначення Розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та спрямування коштів на виплату академічних стипендій для студентів, аспірантів та докторантів, курсантів денної форми навчання.

Детальніше: https://bit.ly/2Q0eFfh

2020-03-10
Поширити
Порядок формування мінімального розміру плати за навчання

Порядок формування мінімального розміру плати за навчання

Затверджено Порядок формування мінімального розміру плати за навчання для  здобуття  вищої освіти на основі індикативної собівартості – постанова Кабінету Міністрів України  від 03.03.2020 № 191 «Деякі питання запровадження індикативної собівартості». 

Затверджено Порядок формування мінімального розміру плати за навчання для  здобуття  вищої освіти на основі індикативної собівартості – постанова Кабінету Міністрів України  від 03.03.2020 № 191 «Деякі питання запровадження індикативної собівартості». 

Цей Порядок визначає механізм формування закладами вищої та фахової передвищої освіти, науковими установами, а також їх територіально відокремленими структурними підрозділами, що діють згідно із положеннями, затвердженими в установленому порядку, мають окремо визначений ліцензований обсяг і безпосередньо надають платні освітні послуги у сфері вищої освіти, мінімального розміру плати за навчання для здобуття вищої освіти.

Порядок є обов’язковим для надавачів освітніх послуг у сфері вищої освіти незалежно від форми власності, що здійснюють навчання для здобуття вищої освіти на умовах державного (регіонального) замовлення та/або за рахунок цільових пільгових державних кредитів.

Детальніше: https://bit.ly/2Q3xAWV

2020-03-10
Поширити
Виконання зобов’язань України у сфері міжнародного науково-технічного та освітнього співробітництва

Виконання зобов’язань України у сфері міжнародного науково-технічного та освітнього співробітництва

Постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 р. № 178 внесено зміни до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання зобов’язань України у сфері міжнародного науково-технічного та освітнього співробітництва.

Постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 р. № 178 внесено зміни до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання зобов’язань України у сфері міжнародного науково-технічного та освітнього співробітництва.

Порядок доповнено наступними положеннями: щодо організації та проведення літніх мовних курсів/шкіл відповідно до міжнародних договорів України (відповідальним за здійснення витрат відповідно до міжнародних договорів України визначити Київський національний університет імені Тараса Шевченка); організації та проведення міжнародних заходів у сфері вищої освіти у рамках Болонського процесу, – оренда приміщень та обладнання, придбання інформаційно-довідкових, канцелярських та інших витратних матеріалів; забезпечення транспортного обслуговування на території України, інші витрати, безпосередньо пов’язані з проведенням заходів (відповідальним за організацію та проведення міжнародних заходів у рамках Болонського процесу визначити державну установу «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти»).

Детальніше: https://bit.ly/2v6paGK

2020-03-10
Поширити
Створення підрозділів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації

Створення підрозділів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації

У міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади введено посаду заступника керівника відповідного органу з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO). 
D:\Mои документы\Литвинова\Доручення 2020\НРАТ\Новини_ НРАТ\Березень\10.03.2020\pexels-photo-3740632.jpeg

У міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади введено посаду заступника керівника відповідного органу з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO). 

Це визначено постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 194 «Деякі питання діяльності підрозділів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації центральних та місцевих органів виконавчої влади та заступників керівників центральних органів виконавчої влади, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації». 

Детальніше: https://bit.ly/2IzL8oH

 2020-03-10

2020-03-10
Поширити
Рішення Атестаційної колегії МОН щодо діяльності спеціалізованих вчених рад

Рішення Атестаційної колегії МОН щодо діяльності спеціалізованих вчених рад

Наказом Міністерства освіти і науки України від 04.03.2020  № 387 затверджено Рішення Атестаційної колегії Міністерства щодо діяльності спеціалізованих вчених рад від 26 лютого 2020 року. 
D:\Mои документы\Литвинова\Доручення 2020\НРАТ\Новини_ НРАТ\Березень\10.03.2020\скачанные файлы.jpg

Наказом Міністерства освіти і науки України від 04.03.2020  № 387 затверджено Рішення Атестаційної колегії Міністерства щодо діяльності спеціалізованих вчених рад від 26 лютого 2020 року. 

Зокрема, йдеться про: 

– перелік спеціалізованих вчених рад, повноваження яких припинено; 

– зміни до складу спеціалізованих вчених рад для проведення разового захисту дисертації; 

– зміни до складу спеціалізованих вчених рад; 

– склад спеціалізованих вчених рад, профіль яких змінено; 

– склад спеціалізованих вчених рад, утворених для проведення разового захисту дисертацій; 

– спеціалізовані вчені ради.

Детальніше: https://bit.ly/3aFLVk7

Фото: МОН

2020-03-10
Поширити
Шановні жінки!

Шановні жінки!

Вітаємо Вас зі святом 8 березня! Бажаємо Вам весни у душі, надії у серці, тепла, радості, благополуччя, натхнення, квітів та посмішок, поваги і любові, сповнення мрій!

Вітаємо Вас зі святом 8 березня!

Бажаємо Вам весни у душі, надії у серці, тепла, радості, благополуччя, натхнення, квітів та посмішок, поваги і любові, сповнення мрій!

Зокрема, йдеться про: 

– перелік спеціалізованих вчених рад, повноваження яких припинено; 

– зміни до складу спеціалізованих вчених рад для проведення разового захисту дисертації; 

– зміни до складу спеціалізованих вчених рад; 

– склад спеціалізованих вчених рад, профіль яких змінено; 

– склад спеціалізованих вчених рад, утворених для проведення разового захисту дисертацій; 

– спеціалізовані вчені ради.

Детальніше: https://bit.ly/3aFLVk7

Фото: МОН

2020-03-08
Поширити
Cтажування у Кореї

Cтажування у Кореї

Корейський інститут науки і технологій вп’яте поспіль пропонує програму піврічного стажування для українських студентів і молодих вчених. Вона є підготовчим етапом для вступу до цього закладу, тож успішні учасники зможуть здобути ступінь бакалавра або магістра. 

Корейський інститут науки і технологій вп’яте поспіль пропонує програму піврічного стажування для українських студентів і молодих вчених. Вона є підготовчим етапом для вступу до цього закладу, тож успішні учасники зможуть здобути ступінь бакалавра або магістра. 

Претендувати на участь у програмі можуть бакалаври та магістри, які вже завершили навчання або отримають випускний документ до лютого 2021 року. 

Перевага надаватиметься претендентам, які навчаються за такими напрямами:

– біомедичні науки і техніка;

– нанотехнології та інформаційні технології;

– енергетика та навколишнє середовище.

Програма реалізується за фінансової підтримки Уряду Південної Кореї.

Заявку можна  подати до 27 березня 2020 року.

Детальніше: https://bit.ly/2xeraNP, https://bit.ly/2VSSJGJ, https://bit.ly/2VSdxyd

2020-03-06
Поширити
Скорочення терміну підготовки IT-фахівців

Скорочення терміну підготовки IT-фахівців

Міністерство цифрової трансформації має намір скоротити терміни академічної підготовки IT-фахівців з нинішніх чотирьох до двох років. Про це розповів заступник міністра цифрової трансформації з питань розвитку IT. За його словами, необхідність зміни термінів підготовки пов’язана з тим, що існуюча система не відповідає вимогам розвитку сучасних технологій.

Міністерство цифрової трансформації має намір скоротити терміни академічної підготовки IT-фахівців з нинішніх чотирьох до двох років. Про це розповів заступник міністра цифрової трансформації з питань розвитку IT. За його словами, необхідність зміни термінів підготовки пов’язана з тим, що існуюча система не відповідає вимогам розвитку сучасних технологій.

Також заступник міністра повідомив, що зараз Мінцифри разом з Міносвіти працюють над удосконаленням академічної програми для IT-фахівців. Важливу роль при цьому має зіграти академічна мобільність, яка краще адаптує молодого IT-фахівця до роботи у цьому секторі економіки та дозволить вдосконалюватися, працюючи з іншими фахівцями.

Детальніше: https://bit.ly/2wCoTMl

2020-03-06
Поширити
Звіт Derwent Top 100 Global Innovators 2020

Звіт Derwent Top 100 Global Innovators 2020

145 тис. винаходів, 10 млн  дослідників, 316 млрд дол. витрат на дослідження, 4,5 трлн дол. виручки, топ-100 компаній з 14 країн або регіонів з трьох континентів. Інфрмація про них увійшла до звіту Derwent Top 100 Global Innovators 2020.

145 тис. винаходів, 10 млн  дослідників, 316 млрд дол. витрат на дослідження, 4,5 трлн дол. виручки, топ-100 компаній з 14 країн або регіонів з трьох континентів. Інфрмація про них увійшла до звіту Derwent Top 100 Global Innovators 2020.

На першому місці – США (39 компаній), за якими слідує Японія (32 інноваційні структури). На дві ці країни припадає майже три чверті списку Global Innovators цього року.

«Новітні винаходи, від телефонів і електромобілів до медичних пристроїв, вимагають більш глибокого дослідження, а також спільної роботи фахівців із раніше не пов’язаних між собою дисциплін», – говорить керівник відділу аналітики IP Group, Clarivate Analytics. «Великі організації, які традиційно домінували в інноваційному процесі, повинні вивчити й прийняти нові способи спільної роботи, якщо вони бажають процвітати у більш складній та більш фрагментованій екосистемі».

Що стосується галузевого представництва, то на першому місці виявиться галузь апаратних засобів і електроніки з 38 організаціями, за ними слід «Виробництво і медицина» з 16 компаніями, а галузі «Телекомунікації» та «Програмне забезпечення» представлені 8 учасниками.

Для побудови звіту аналітики Derwent вперше вийшли за межі списку 100 провідних інноваційних компаній, щоб виявити три ключові тенденції на ринку:

– скорочення частки інновацій 1000 провідних компаній в загальному обсязі винаходів (якщо шість років тому на ці 1000 компанії припадало 27% винаходів, то зараз – 18%);

– необхідність у співпраці (по мірі ускладнення винаходів, вони стають все більш наукомісткими і вимагають участі самих різних фахівців та дослідників, що демонструє збільшення середнього числа авторів у розрахунку на один патентний запис з 2,84 у 2014 році до 2,99 у 2019 році);

–  збільшення порогу для входження до списку (кількість патентних заявок, необхідних для потрапляння до Топ100, зросла за останні 6 років на 22%. Новачки списку 2020 року – Fujikura, HTC, Immersion, Microchip, Schneider Electric і Tencent – успішно потіснили своїх конкурентів та в середньому зросли на 250 місць починаючи з 2015 року).

 При підготовці звіту Top 100 Global Innovators вже дев’ятий рік використовуються удосконалені дані про патенти на основі Derwent World Patents Index (DWPI) і Derwent Patent Citations Index (DPCI) для відстеження інновацій на основі чотирьох показників:

– обсяг (організація повинна мати не менше 100 виданих винаходів (і понад 500 поданих заявок) за останні п’ять років);

– вплив (рівень цитування зовнішніми організаціями, який вимірюється за допомогою Derwent Patent Citations Index ™ за останні п’ять років, виключаючи сомоцитування);

–  успіх (високий коефіцієнт успіху в отриманні патентних грантів);

– глобалізація (рівень інвестицій заявника у свій винахід, який відстежується під час забезпечення захисту у всіх чотирьох ключових ринкових патентних відомствах Китаю, Європи, Японії та США).

Детальніше: https://clarivate.com/derwent/campaigns/derwent-top-100-global-innovators-2020-report/, https://clarivate.com/derwent/top100innovators/?utm_campaign=Derwent_Top_100_Global_Innovators_IPS_RCIS_2020&utm_source=owned_display&utm_medium=owned, https://clarivate.com/derwent/campaigns/derwent-top-100-global-innovators-2020-report/?utm_campaign=Derwent_Top_100_Global_Innovators_IPS_RCIS_2020&utm_source=owned_display&utm_medium=owned

2020-03-05
Поширити
Пріоритети Болонського процесу до 2030 року

Пріоритети Болонського процесу до 2030 року

4 березня 2020 року в Києві відбулось засідання Групи супроводу Болонського процесу. 
D:\Mои документы\Литвинова\Доручення 2020\НРАТ\Новини_ НРАТ\Березень\05.03.2020\5e5ff6dc2763c412633840.jpg

4 березня 2020 року в Києві відбулось засідання Групи супроводу Болонського процесу. 

Болонський процес – це міжурядова співпраця з реформування систем вищої освіти країн-членів Європейського простору вищої освіти. Болонський процес офіційно розпочався у 1999 році, коли була підписана Болонська декларація. На сьогодні 48 країн входять до Європейського простору вищої освіти. Україна стала членом Болонського процесу у 2005 році.

Обговорювались пріоритети розвитку Болонського процесу на найближчі 10 років. Серед ключових – збалансована академічна мобільність та посилена роль вищої освіти у досягненні Цілей сталого розвитку. Були також розглянуті питання реформування вищої освіти, перспективи подальшої співпраці у період до 2030 року. До найважливіших завдань віднесено:

– забезпечення взаємодії між країнами-учасницями Болонського процесу для досягнення Цілей сталого розвитку;

– забезпечення верховенства міжнародного права та запобігання будь-яким формам обмеження академічної автономії та інституційного врядування закладів вищої освіти;

– рівномірне виконання Болонських зобов’язань усіма країнами-учасниками;

– рівні можливості для розвитку національних систем вищої освіти в країнах Болонського процесу;

– збалансований розвиток академічної мобільності держав-учасниць;

– впровадження сучасних цифрових рішень у Європейському просторі вищої освіти.

Найближчим часом (23-25 червня 2020 року) у Римі відбудеться зустріч Міністрів вищої освіти Європейського простору.

У засіданні взяли участь країни-учасниці Європейського простору вищої освіти, консультативні члени та партнери Болонського процесу – Європейська Комісія (European Commission), Рада Європи (Council of Europe), ЮНЕСКО (UNESCO), Європейська мережа освітньої інформації (Eurydice), Європейський реєстр із забезпечення якості вищої освіти (EQAR), Європейська асоціація університетів (EUA), Європейська асоціація закладів вищої освіти (EURASHE), Європейська рада аспірантів та молодих учених (Eurodoc), Європейська асоціація студентів (ESU), Євростудент (Eurostudent).

Україна, приєднавшись до Болонського процесу, взяла на себе зобов’язання реформувати систему вищої освіти відповідно до європейських стандартів та цінностей. Було поставлено за мету забезпечити громадян якісною освітою, створити рівні умови для її отримання.

Детальнішеhttps://bit.ly/2wrCS7v, https://bit.ly/2IodvGg

Фото: МОН

2020-03-05
Поширити