За результатами пошуку знайдено:

записів - 5273

сторінок - 528

КОНКУРС ГРАНТІВ НА ПЕРСОНАЛЬНІ ПРОЄКТИ ВІД HOUSE OF EUROPE

КОНКУРС ГРАНТІВ НА ПЕРСОНАЛЬНІ ПРОЄКТИ ВІД HOUSE OF EUROPE

Продовжується конкурс грантів на персональні проєкти у сфері освіти та роботи з молоддю від House of Europe.

Продовжується конкурс грантів на персональні проєкти у сфері освіти та роботи з молоддю від House of Europe.

Ця серія грантів пропонує до 4 тис. євро на особистий проєкт із залученням ЄС або Великої Британії. Фінансування можуть отримати непересічні та корисні проєкти у сферах: культури та креативних індустрій; освіти та роботи з молоддю; медіа; соціального підприємництва. У пріоритеті наступні теми: освітній менеджмент та розвиток управлінських навичок; психологічні аспекти роботи з учнями і самодопомога; практики та принципи навчання у ЄС та Великій Британії; нові молодіжні програми обміну між Україною та ЄС; інклюзія у навчанні й роботі з молоддю; розвиток молодіжних організацій; нова українська школа та компетентнісний підхід до навчання; вивчення іноземних мов та багатомовна освіта; онлайн-навчання; STEM-підхід у викладанні. Масштаби та форму представлення проєкту визначають учасники: серія подкастів чи роликів на YouTube, організація вистави чи виставки, курси з проєктного менеджменту чи дослідження. Грант забезпечить витрати на: участь у заходах і навчальних програмах, консультації експертів, залучення менторів тощо; дизайн, відео- та фотозйомку, просування в соцмережах тощо; адміністративні витрати; витрати на цифрові інструменти; винагорода автору (7% від загального бюджету); гонорари експертам, фасилітаторам тощо; інші витрати, пов’язані з реалізацією проєкту. Заявку на участь можна подати до 24 жовтня 2023 року.

Детальніше: https://is.gd/3nCQYT, https://is.gd/tY9Zfx, https://houseofeurope.grantplatform.com/, https://is.gd/kgSB84

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-13
Поширити
ОЕСР: СІМ ШЛЯХІВ ДО ЕКСПЕРИМЕНТІВ У ВИРОБЛЕННІ ПОЛІТИКИ

ОЕСР: СІМ ШЛЯХІВ ДО ЕКСПЕРИМЕНТІВ У ВИРОБЛЕННІ ПОЛІТИКИ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Сім шляхів до експериментів у виробленні політики: посібник із прикладних методів поведінкової науки» із серії «Документи ОЕСР щодо державного управління».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Сім шляхів до експериментів у виробленні політики: посібник із прикладних методів поведінкової науки» із серії «Документи ОЕСР щодо державного управління».

У ньому наголошується, що у сучасному світі політикам необхідно приймати своєчасні та науково обґрунтовані рішення для вирішення складних суспільних викликів. Методи біхевіорології все частіше розглядаються як цінні інструменти для розробки та оцінки політичних рішень, які краще враховують людську поведінку. Ці підходи підвищують ефективність рішень та покращують реакцію громадян і довіру. Однак багато практиків вважають перешкодою відсутність стандартизованого і доступного підходу, який міг би допомагати їм обирати різні експериментальні або спостережні методи для оцінки рішень у конкретних політичних контекстах. Як перший крок у створенні такого підходу, цей документ пропонує чіткі рекомендації та дорожню карту. П’ять ключових запитань покликані допомогти зорієнтуватися у виборі між сімома різними методам з урахуванням наявної проблеми, а також часових та ресурсних обмежень. Крім того, документ пропонує всебічний огляд відмінних рис кожного методу та критерії їх використання. Цей посібник та представлені в ньому рекомендації, допоможуть політикам знайти відповідні експериментальні та спостережні методи, ефективно вимірювати вплив політичних рішень, порівнювати їхні наслідки в різних культурних і географічних контекстах та сприятиме створенню більш ефективної, надійної та орієнтованої на інтереси людини політики.

Детальніше: https://is.gd/MgFuBf, https://is.gd/t4ulgx, https://doi.org/10.1787/918b6a04-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-10-12
Поширити
ТРЕНІНГОВІ ЦЕНТРИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

ТРЕНІНГОВІ ЦЕНТРИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

Команда ІР офісу опублікував черговий випуск «IP Across Borders».

Команда ІР офісу опублікував черговий випуск «IP Across Borders».

В ньому представлена добірка тренінгових центрів з інтелектуальної власності від провідних світових організацій. Зокрема, в цьому випуску знайдете інформацію про тренінг-платформи наступних відомств: WIPO E-Learning Center – платформа електронного навчання АкадеміЇ ВОІВ, яка пропонує дистанційне навчання сімома мовами на базовому та поглибленому рівнях. Курси на сайті Академії ВОІВ поєднують традиційні основи онлайн та офлайн навчання, з метою стимулювання інновацій та творчості; European Patent Office – онлайн курси, лекції з інтелектуальної власності, матеріали та програми для університетів, бізнесу, адвокатів та суддів на сайті Європейського патентного відомства можна знайти; US Patent and Trademark Office – бюро патентів та торговельних марок США інформує про події з інтелектуальної власності, пропонує навчальні матеріали з ІВ, відео-уроки, статистику, інформацію для дітей та вчителів, надихаючі історії, програми та нагороди; IP Academy Canada – семінари та онлайн курси на теми інтелектуальної власності, починаючи від базового рівня і закінчуючи поглибленим; IP Virtual Campus – освітня платформа з неформальної освіти, що пропонує онлайн-курси та навчальні матеріали з інтелектуальної власності з метою розвитку навичок, отримання нових знань, а також підвищення рівня IP-культури.

Детальніше: https://is.gd/KJEHuf, https://nipo.gov.ua/?s=IP+Across+Borders, https://welc.wipo.int/acc/index.jsf, https://e-courses.epo.org/, https://www.uspto.gov/learning-resources, https://is.gd/2xHJeq, https://is.gd/gdmNjU, https://is.gd/fnTYpi

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2023-10-12
Поширити
ОЕСР: ПОЧАТКОВІ ПОЛІТИЧНІ МІРКУВАННЯ ЩОДО ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

ОЕСР: ПОЧАТКОВІ ПОЛІТИЧНІ МІРКУВАННЯ ЩОДО ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Початкові політичні міркування щодо генеративного штучного інтелекту» із серії «Документи ОЕСР зі штучного інтелекту».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Початкові політичні міркування щодо генеративного штучного інтелекту» із серії «Документи ОЕСР зі штучного інтелекту».

У ньому наголошується, що генеративний штучний інтелект створює новий контент у відповідь на виклики, пропонуючи трансформаційний потенціал у багатьох секторах, таких як освіта, охорона здоров’я, наукові дослідження та розваги. Однак ці технології також створюють критичні соціальні та політичні проблеми, з якими можуть зіткнутися політики: потенційні зрушення на ринках праці, невизначеність у сфері авторського права і ризик, пов’язаний зі збереженням соціальних упереджень і можливістю зловживання при створенні дезінформації та маніпуляційного контенту. Наслідки можуть стосуватися поширення неправдивої та дезінформації, увічнення дискримінації, спотворення суспільного дискурсу і ринків, а також підбурювання до насильства. Уряди усвідомлюють перетворювальний вплив генеративного штучного інтелекту й активно працюють над вирішенням цих проблем. Документ був підготовлений на основі аналізу та пропозицій Робочої групи ОЕСР з управління штучним інтелектом (AIGO), представників бізнесу в ОЕСР (BIAC), Європейської комісії та Японії.

Детальніше: https://is.gd/iGMOCx, https://is.gd/QrInD1, https://doi.org/10.1787/fae2d1e6-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2023-10-11
Поширити
КОНКУРС ПРОЄКТІВ МОЛОДИХ УЧЕНИХ

КОНКУРС ПРОЄКТІВ МОЛОДИХ УЧЕНИХ

Триває прийом заявок на Конкурс проєктів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень та науково-технічних (експериментальних) розробок молодих учених.

Триває прийом заявок на Конкурс проєктів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень та науково-технічних (експериментальних) розробок молодих учених.

Конкурс оголошено відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.09.2023 № 1143. Участь у Конкурсі можуть брати колективи молодих учених, які працюють або навчаються в університетах чи наукових установах, підпорядкованих МОН. До складу виконавців проєкту можуть входити особи, які є молодими вченими відповідно до Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність». Основні умови Конкурсу: орієнтація на пріоритетну тематику з переліку основних наукових (науково-технічних) проблем ключових міністерств, державних служб та органів для вирішення реальних проблем оборони, безпеки, економіки та суспільства України; створення та визначення принципів роботи Комісії з етики експертів; проведення конкурсу у новому модулі Національної електронної науково-інформаційної системи, яка зокрема дає можливість чіткої ідентифікації проєктів / учених / експертів та захисту даних через ЄЦП, BankID або Дія.Підпис; автоматичний розподіл проєктів між експертами та розсилка експертних висновків керівникам проєктів до їхніх електронних кабінетів після завершення конкурсу; спрямованість на вчасне проведення конкурсного відбору, що має дати можливість почати фінансування проєктів з початку 2024 року. Заявку на участь у Конкурсі можна подати до 24 жовтня 2023 року.

Детальніше: https://mon.gov.ua/ua/news/ogolosheno-konkurs-proyektiv-fundamentalnih-naukovih-doslidzhen-prikladnih-naukovih-doslidzhen-ta-naukovo-tehnichnih-eksperimentalnih-rozrobok-molodih-uchenih, https://is.gd/Q5rr8M, https://is.gd/oJUY6f

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-11
Поширити
ПРОДОВЖЕННЯ СПІВПРАЦІ З LABSTER

ПРОДОВЖЕННЯ СПІВПРАЦІ З LABSTER

Міністерство освіти і науки України досягло домовленостей з платформою Labster стосовно продовження співпраці.

Міністерство освіти і науки України досягло домовленостей з платформою Labster стосовно продовження співпраці.

За повідомленням МОН (лист № 1/15313-23 від 5.10.2023 р.) всім українським закладам освіти безкоштовний доступ до матеріалів платформи буде продовжено до 22 листопада 2024 року. Наразі понад 950 закладів освіти України успішно використовують віртуальні симуляції Labster в своєму освітньому процесі під час проведення досліджень з біохімії, біології, біотехнологій, хімії, фізики та ін. Цього року платформа Labster пропонує українським освітянам оновлені віртуальні комплекси з інтерактивними вправами, що виконуються у 3D-середовищі сучасних віртуальних лабораторій; дашборди з аналітикою та статистикою щодо результатів навчання, а також можливість адаптовувати тестові завдання під потреби учнів та студентів. Також у листі зазначається, що для реєстрації закладу освіти, який станом на сьогодні не зареєстрований на платформі, та для одержання ролі адміністратора, уповноважений представник закладу освіти може подати заявку. Подальша реєстрація вчителів та викладачів буде здійснюватися адміністраторами закладів освіти.

Детальніше: https://is.gd/v0P4up, https://www.labster.com/news, https://is.gd/Q5W4HX, https://is.gd/CazgEp, https://mon.gov.ua/ua/npa

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_ПопуляризаціяНауки НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-11
Поширити
РЕГУЛЮВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УКРАЇНІ

РЕГУЛЮВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УКРАЇНІ

Міністерство цифрової трансформації України презентувало Дорожню карту з регулювання штучного інтелекту в Україні.

Міністерство цифрової трансформації України презентувало Дорожню карту з регулювання штучного інтелекту в Україні.

В розробленому документі описується підхід держави до регулювання штучного інтелекту, який сприятиме усуненню ризиків та розвитку його в інтересах держави, бізнесу й громадян. Дорожня карта допоможе українським компаніям підготуватися до ухвалення закону-аналога AI Act Європейського Союзу, а громадянам – навчитися захищати себе від ризиків ШІ. В основі впровадження регулювання штучного інтелекту лежить bottom-up підхід, який передбачає рух від меншого до більшого: спочатку надаються бізнесу інструменти для підготовки до майбутніх вимог, а після цього буде ухвалено закон. Переваги підходу, передбаченого дорожньою картою: українські компанії співпрацюватимуть з міжнародними партнерами завдяки правовому режиму, ідентичному з ЄС; кожна людина в Україні зможе захистити свої права в цифровому просторі; залучення міжнародних інвестицій в АІ-напрям; існуватиме безпечне середовище, де захищають права людини. Підхід враховує інтереси всіх ключових стейкхолдерів і дає змогу знайти баланс між інтересами бізнесу та захистом прав громадян.

Детальніше: https://is.gd/EHaKU7, https://is.gd/hJ3cFQ, https://is.gd/kjzYdp

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-10
Поширити
ОЕСР: ПІДВИЩЕННЯ БЕЗПЕКИ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ

ОЕСР: ПІДВИЩЕННЯ БЕЗПЕКИ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Підвищення безпеки комунікаційної інфраструктури» із серії «Документи ОЕСР з цифрової економіки».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Підвищення безпеки комунікаційної інфраструктури» із серії «Документи ОЕСР з цифрової економіки».

Метою звіту є інформування політиків про поточні виклики і можливості, пов’язані з цифровою безпекою комунікаційних мереж. У ньому наголошується, що цифрова безпека мереж зв’язку має вирішальне значення для функціонування суспільства. Чотири тенденції формують мережі, що впливають на цифрову безпеку: підвищення критичності мереж зв’язку; посилення віртуалізації мереж та використання хмарних сервісів; зміни в сторону більшої відкритості мереж; роль штучного інтелекту в мережі. Ці тенденції приносять переваги та проблеми у сфері цифрової безпеки. Хоча цифрова безпека зрештою залежить від рішень, які ухвалюють приватні особи (наприклад, мережеві оператори та їхні постачальники), у звіті наголошується на ролі, яку можуть відіграти уряди в підвищенні цифрової безпеки мереж зв’язку. Звіт підготовлений спільно ОЕСР, Робочою групою з безпеки в цифровій економіці (WPSDE) і Робочою групою з політики в галузі комунікаційної інфраструктури та послуг (WPCISP) Комітету з політики цифрової економіки (CDEP).

Детальніше: https://is.gd/EyqjGC, https://is.gd/otfIQZ, https://doi.org/10.1787/bb608fe5-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-10-10
Поширити
«ВІРТУАЛЬНЕ ЗМАГАННЯ» – СТРАТЕГІЯ СПІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

«ВІРТУАЛЬНЕ ЗМАГАННЯ» – СТРАТЕГІЯ СПІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Ребеки Елізабет Альварадо Рамірес та Данії Лоренія Арріола Артеага «Представляємо «віртуальне змагання» – стратегію спільного навчання.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Ребеки Елізабет Альварадо Рамірес та Данії Лоренія Арріола Артеага «Представляємо «віртуальне змагання» – стратегію спільного навчання.

У ній автори розглядають питання як спроєктувати та провести віртуальне змагання, яке допоможе підвищити увагу студентів, продуктивність і здатність навчатися за допомогою співпраці. Віртуальне змагання – це онлайн-захід, що відтворює досвід живого змагання, але з використанням цифрових інструментів, де учасники змагаються в командах і розв’язують завдання за допомогою онлайн-платформи. Цей захід заохочує співпрацю між колегами та розвиває впевнене спілкування; це також сприяє розвитку почуття спільності, оскільки дає захопливий досвід, що заохочує соціальну взаємодію. З огляду на власний досвід, автори наголошують, що характеристики віртуального змагання корисні в академічній діяльності незалежно від особливостей курсу, та надають рекомендації щодо дизайну заходу (встановлення цілей, які розвивають компетенції та допомагають виконати навчання; заохочення командної роботи та стимулювання спілкування; пошук застосунку або технічного інструменту, який забезпечує синхронну взаємодію та може використовуватися для віртуальних зборів; пропагування здорової конкуренції) та рекомендації щодо його впровадження (винагородження та відзначення студентів за виконання завдання; створення рекламної кампанії з використанням офіційних каналів зв’язку; організація пробного заняття, щоб познайомити учасників з технологією, яка буде використовуватися; формування невеликих груп, які можуть брати участь у змаганні в різні дні; залучення до заходу колег для спостерігання та опитування або анкетування студентів. Ребека та Данія вважають, якщо дотримуватися цих рекомендацій при розробці та проведенні віртуального змагання, можна створити в аудиторії почуття спільності, підвищивши увагу студентів та продуктивність навчання в рамках спільного процесу. І, звісно ж, це ще й цікавий і привабливий спосіб закріпити теоретичні знання.

Детальніше: https://is.gd/B1mzEu, https://is.gd/shtQ9t, https://is.gd/ociHit

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-09
Поширити
МІСЯЦЬ КІБЕРБЕЗПЕКИ В УКРАЇНІ

МІСЯЦЬ КІБЕРБЕЗПЕКИ В УКРАЇНІ

Україна приєдналась до міжнародної ініціативи, яка відбувається у жовтні по всьому світу, щоб привернути увагу суспільства до загроз у мережі.

Україна приєдналась до міжнародної ініціативи, яка відбувається у жовтні по всьому світу, щоб привернути увагу суспільства до загроз у мережі.

В рамках місяця кібербезпеки Міністерство цифрової трансформації України спільно з Проєктом USAID «Кібербезпека критично важливої інфраструктури України» та Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України планують представити новий освітній серіал та симулятор про кібербезпеку, запустити Кіберграм – тестування, що дасть змогу перевіряти знання про кіберіндустрію, а також низку заходів, які нададуть знання базових правил поведінки в мережі. Наразі вже представлені: поради від викладача факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська Академія» (бути максимально прискіпливим користувачем інтернету: у мережі будь-хто може бути будь-ким; пам’ятати, що стрес — це інструмент шахраїв: саме ним вони користуються і в інтернеті; завжди використовувати складні паролі та регулярно їх оновлювати; увімкнути двофакторну автентифікацію у всіх акаунтах; завантажувати програми та мобільні застосунки лише з офіційних джерел; бути обережними з правами для застосунків, не користуватися пристроями від адміністратора, не надавати без необхідності програмам доступ до камери чи мікрофона; регулярно оновлювати програмне забезпечення на всіх пристроях – від телефона до роутера; використовувати VPN під час роботи з відкритим Wi-Fi; пам’ятати, що все, що потрапляє в мережу, залишається там назавжди; залишати антивірус завжди ввімкненим та регулярно оновлювати його бази); матеріали на тему кібербезпеки, які доступні на платформі Дія.Освіта (освітні серіали «Кіберняні», «Основи кібергігієни», «Обережно! Шахраї», гайди «Навіщо вам кібергігієна?», «Кібергігієна під час війни»); новий безоплатний курс від Google «Основи кібербезпеки для підприємців», який містить 5 навчальних тренінгів, після перегляду яких, слухачі навчаться розпізнавати кібератаки, створювати системи захисту свого бізнесу, а також розробляти стратегії й тактики для підвищення безпеки власної справи; дізнаються секрети побудови ефективної системи кібербезпеки від провідних кіберекспертів.

Детальніше: https://is.gd/3jEqxS, https://is.gd/I5JLGE, https://is.gd/ZVG6pl, https://is.gd/Y1GNyU, https://is.gd/9X5o5h, https://is.gd/8IwYeo, https://is.gd/DWXdUs

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-09
Поширити