Уряд ухвалив постанову «Деякі питання створення та функціонування державних електронних платформ для ведення публічних реєстрів».
Використання Платформи реєстрів дозволить міністерствам, центральним органам виконавчої влади, державним підприємствам, установам та організаціям швидко й зручно створювати і керувати публічними реєстрами. Вона покликана підвищити ефективність надання державних послуг у режимі онлайн. Державні органи через Платформу реєстрів самі зможуть формувати стандартні запити на інформацію, яка їм потрібна для роботи, і автоматично «підтягуватимуть» документи, необхідні для надання послуг громадянам. Платформа реєстрів дозволяє не лише створювати нові бази даних, а й технічно удосконалювати і поступово переносити на Платформу застарілі реєстри. При цьому будь-яка зміна даних у інформаційних ресурсах, які розміщені на Платформі реєстрів, фіксується. Це унеможливлює несанкціоновані втручання в роботу реєстрів чи внесення змін до них. Для розроблення реєстрів із використанням Платформи не потрібні великі команди фахівців високого рівня. Опанувати інструменти можна легко і швидко. Для розробників проводитимуть навчання і надаватимуть консультації. За функціонування Платформи відповідає ДП «Українські спеціальні системи» (ДП «УСС»), що належить до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку.
Фото: Мінцфри
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ВідкритаНаука
ПЛАТФОРМАДЛЯ ВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНИХ РЕЄСТРІВ
2023-04-21
Поширити