На сайті Times Higher Education опублікована стаття Ріка Кларка «Щоб покращити процес вступу, залучіть викладачів».

У ній наголошується, що співпраця професорсько-викладацького складу з приймальною комісією бакалаврату може покращити відвідуваність занять, рівень утримання студентів, відповідність курсів та фінансування ЗВО, а також допомогти зменшити кількість дезінформації про процес та рішення, що приймаються. Рік Кларк згадує питання, яке поставив проректор закладу, в якому працював: «Що ви думаєте про включення викладачів у ваш цілісний процес розгляду заявок на вступ?». Фактично він сформулював важливу концепцію. У той час, як приймальна комісія використовує макродані про успішність студентів (середній бал, відрахування та випуск), викладачі надають інформацію з аудиторій, яка не лише допомагає у прийнятті детальних рішень щодо окремих студентів, але й дозволяє приймальним комісіям екстраполювати ці відомості. Абітурієнтський IQ, адвокація та доступ – спільнота повинна мати чітке уявлення про цілі зарахування, процес вступу та реальні процеси. З цією метою проводяться щоквартальні зустрічі з партнерами, ведеться листування з ключовими викладачами і співробітниками кампусу, публікуються університетські новини. Рік Кларк вважає, що викладачі повинні бути невід’ємною частиною вступного процесу.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ПОКРАЩЕННЯ ПРОЦЕСУ ВСТУПУ ДО УНІВЕРСИТЕТУ
2023-06-23
Поширити