На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей «Маркетинг і брендинг, які привертають увагу».
Вона містить матеріали та поради, здатні допомогти університету створити переконливу ідентичність, розповісти цікаву історію чи показати свої унікальні особливості для широкої аудиторії. Вісімнадцять статей присвячені таким питанням, як сучасна тактика комунікацій зі студентами, проведення ефективної кампанії підтримки благополуччя студентів, написання кращих конкурсних робіт, проведення PR-акцій з невеликим бюджетом або взагалі без нього, підсилення онлайн-присутності університету, використання соціальних мереж. Все це, на думку авторів публікацій, дозволить підвищити привабливість закладу вищої освіти для студентів, батьків, академічних талантів та громадськості.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ЯК УНІВЕРСИТЕТУ СТВОРИТИ ПЕРЕКОНЛИВУ ІДЕНТИЧНІСТЬ
2023-05-05
Поширити