На сайті Times Higher Education опублікована стаття Гленн-Егіль Торгерсена «Викладання невідомого: як підготувати студентів до невизначеності».
Автор пропонує власне бачення кроків, які допоможуть справлятися з невизначеністю та ефективно реагувати на непередбачувані події, що по суті є природною частиною життя. Таке навчання допоможе студентам упоратися з непередбачуваними обставинами, коли вони настануть. Традиційних підходів недостатньо. Дидактичні моделі передбачають чіткі цілі навчання та причинно-наслідковий зв’язок між такими чинниками, як цілі та зміст, які неможливо заздалегідь визначити для непередбачуваних подій. Формувальні моделі можуть прив’язувати людину до звичних способів дії та заохочувати вибір, заснований на минулому досвіді. А при навчанні реагування на непередбачувані події необхідно робити акцент на імпровізації. Отже, поради від Гленн-Егіль Торгерсена такі: пізнайте непередбачуване (спирайтеся на власний досвід, відсортуйте непередбачувані події за рівнем ризику); досліджуйте нюанси непередбачуваного (розгляньте «відносність», враховуйте «час», «поле континууму»); перекладайте почуття у слова та естетичні форми вираження; підтримуйте один одного; включіть обговорення непередбачуваних подій до навчальних програм. Робота з підготовки студентів до невизначеності повинна проводитись систематично і поетапно. Оскільки питання сталого розвитку та психічного здоров’я включені до багатьох навчальних програм, вивчення непередбачуваного може стати їх частиною. Імпровізація та спонтанність мають бути представлені у планах навчання та педагогічній практиці.
Детальніше: https://is.gd/EQP0vf, https://is.gd/VUhz4q
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ЯК НАВЧИТИ СТУДЕНТІВ СПРАВЛЯТИСЬ ІЗ НЕВИЗНАЧЕНІСТЮ
2023-09-04