На сайті Times Higher Education опублікована стаття Стівена Вонга «Як розробити структуру цифрових компетенцій, корисну для кожного».
Наголошується, що заклади вищої освіти мають навчити студентів цифровим навичкам, які знадобляться їм у майбутньому на ринку праці. Оскільки цифровізація промисловості зростає, ЗВО повинні озброювати своїх студентів відповідними навичками, що успішно роблять у Сингапурському технологічному інституті. Вони розпочали з того, що провели дослідження цифрових компетенцій студентів і викладачів. Його результати засвідчили необхідність посилення відповідної складової освітніх програм та встановлення базових вимог до цифрових компетенцій, яких повинні досягти усі випускники ЗВО. Відповідно була розроблена та впроваджена структура цифрових компетенцій, яка включає модуль університетського рівня «Основи цифрових компетенцій», – його повинні пройти усі студенти університету незалежно від спеціалізації. Також було розроблено структуру цифрових ІТ навичок, яка поділяє ці навички на загальні та спеціалізовані (всього 27 цифрових компетенцій, серед яких робототехніка, мобільні комп’ютери, блокчейн, AR/VR) і визначає п’ять рівнів їх досягнення. Крім того, усі освітні програми повинні включати один або кілька проектів для студентів, щоб розвивати та демонструвати їх спеціалізовані технічні цифрові навички. Повторно проведене дослідження показали гарні результати від упровадження системи цифрових компетенцій (покращення на 23%).
Детальніше: http://surl.li/tzxke
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини