На сайті Times Higher Education опублікована стаття групи авторів «На шляху до 2035 року: погляд на університетську освіту в майбутньому».
У ній чотири молодих вчених з австралійських університетів, які представляють різні дисципліни, пропонують власне бачення того, як університети можуть розвиватися й адаптуватися до майбутніх технологій і нових вимог на робочому місці. Наразі невизначеність – це все, у чому можна бути впевненим, тому в освіті не можна продовжувати працювати «як завжди». Очікування студентів щодо здобуття вищої освіти та цінність, яку вони сподіваються отримати від неї, трансформуються. Студенти (теперішні та майбутні), які зіткнулись у своєму житті з глобальною пандемією, яким постійно нагадують про необхідність розв’язання гострої планетарної проблеми зміни клімату, які виходять на ринок праці, що постійно скорочується, мають бути готові до вирішення зазначених викликів та майбутніх змін. Пандемія прискорила революцію в онлайн-освіті та змінила соціальне сприйняття університетського досвіду. Це доводить, що швидкі зміни можливі в освітньому секторі, який завжди був надзвичайно консервативним, і виявило слабкі місця деяких університетів. Майбутній розвиток вищої освіти має ураховувати наступні моменти: навчальні програми мають бути орієнтовані на розвиток здібностей і можливостей працевлаштування, швидко реагувати на постійно мінливі ринки праці, соціальні та технологічні події (такі, як технології штучного інтелекту), університети мають забезпечити інтегроване онлайн- та офлайн-середовище навчання та розвивати експериментальні навчальні програми доступними способами; винагороджувати і просувати досягнення у галузі викладання та досліджень; підтримувати відчуття спільноти та зв’язку, які мають вирішальне значення як для цінної освіти, так і для благополуччя студентів.
Детальніше: https://is.gd/gMyvjH
Фото:pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ЯКОЮ БУДЕ ВИЩА ОСВІТА ДО 2035 РОКУ
2023-09-07