На сайті Times Higher Education опублікована стаття Елізабет Елліс «Потенціал штучного інтелекту у зворотному зв’язку зі студентами».
У ній автор висловлює думку, що штучний інтелект має потужний потенціал для покращення способів отримання зворотного зв’язку від здобувачів вищої освіти та оцінювання їх успішності. Це особливо актуально для студентів із розширеним освітнім середовищем або зрілих студентів, які вступають до університету вперше. Ряд з них мали складні стосунки з установами освіти та педагогами. Вплив таких невдалих стосунків негативно проявляється під час оцінювання та особливо помітний у тому, як учні справляються з формуючим зворотнім зв’язком. Пропонуються приклади використання технологій ШІ для оцінювання та організації зворотного зв’язку, які містились у звіті Jisc Learning and Teaching Reimagined та посібнику «Принципи якісного оцінювання та зворотного зв’язку». Останній описує декілька цілей розроблення та упровадження етичного штучного інтелекту у системі вищої освіти. Разом із тим, автор наголошує, що ШІ не може і не повинен стати заміною особистого зворотного зв’язку, він лише допомагатиме долати бар’єри і сприятиме розвитку навичок протягом усього життя, необхідних для конструктивного діалогу.
Детальніше: https://bit.ly/3x2USkK, https://bit.ly/3YdcEgR, https://bit.ly/3HHmhgR