Автор вважає, що університети повинні робити все можливе для розширення світогляду студентів. Він на власному досвіді демонструє зміни, які відбулись у його житті під час навчання. Дачер Кельтнер описує такі джерела «повсякденного дива», як високоморальні вчинки, колективна учать у важливих подіях, долучення до світу природи, музики, краси, таємниць, ідей та життєвих істин. З огляду на це, Енді Тікс наполягає, що такі чинники обов’язково мають бути використані для формування трансформаційного освітнього досвіду здобувачів освіти. Також він звертає увагу на важливе значення, яке мають різноманітні освітні практики – професійне навчання, стажування, програми навчання за кордоном, екскурсії, громадські заходи. Необхідно створювати простір для індивідуального розвитку студентів, який охоплює як традиційні форми (дослідження під керівництвом викладача, індивідуальні студентські проекти), так і будь-які інші, що спонукають до літературних вправ і розмірковування. Під час навчання студенти мають безпосередньо стикалися зі значущими стимулами, які сприятимуть їх розвитку та особистісному зростанню.
Детальніше: https://bit.ly/41L3cTw, https://bit.ly/3NbcVym
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
СТУДЕНТСЬКИЙ ДОСВІД МАЄ БУТИ ПРИГОЛОМШЛИВИМ
2023-04-25