Вона містить двадцять дві статті з питань використання генеративного штучного інтелекту у навчанні та дослідженнях; унікальних підходів до розроблення надійної системи онлайн-оцінювання, заснованих на розрахунках; «перевернутого» навчання; інструментів підвищення зацікавленості студентів; роботи зі студентами з обмеженими можливостями; розвитку наставництва для випускників; застосування ChatGPTдля освіти; картування та контркартування; «блочної» освіти; найкращих форм охоплення; залучення студентів до прикладних наукових досліджень; побудови успішної наукової кар'єри; організації дуального навчання.
Детальніше: https://is.gd/6fdtAq
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ДОБІРКА ПОРАД ВІД МАНЧЕСТЕРСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ
2023-07-24