На сайті Times Higher Education опублікована стаття Пола Шеннона та Ендрю Мюррейя «Чотири способи розвивати зацікавлену спільноту у соціальних мережах».
Вони наголошують, що коли справа доходить до соціальних мереж, не слід забувати про силу зв’язків, треба на практиці застосовувати ефективні способи взаємодії з аудиторією. Університетське життя сьогодні – це не лише те, що відбувається у кампусі – це й широкі цифрові простори, де студенти та співробітники спілкуються та навчаються разом. Тому залучена спільнота соціальних мереж є надзвичайно важливою. Для цього використання соціальних мереж має бути правильним: тональність спілкування й забезпечення відповідності контенту та платформи – передусім, тут недоречні універсальні підходи. Соціальні медіа швидко розвиваються, з’являються нові інструменти і площадки, старі зникають або змінюються. Отже, не можна відставати від нових тенденцій та потрібно переконатись, що спільнота залишається зацікавленою. По-перше, необхідно знати свою аудиторію в соцмережах – її глибоке розуміння робить вашу позицію кращою, забезпечує зростання присутності та взаємодії. По-друге, потрібен привабливий вміст, що має для аудиторії цінність – освітній, надихаючий, розважальний контент. По-третє, ураховуйте, що контент, створений користувачами, є найефективнішим інструментомвпливу, оскільки надає відчуття причетності. По-четверте, важливо створити контент-стратегію, яка постійно розвивається. Ну і не можна забувати про бренд.
Детальніше: http://surl.li/wyqsrb
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ПопуляризаціяНауки