Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опубліковано статтю Таш Мошейм «Студенти на «якісній» роботі мають більший шанс на академічний успіх».

У ній  розглядаються результати нещодавнього дослідження, які показали, що важливо не просто щоб студенти працювали та набували досвіду паралельно з навчанням, а щоб вони робили це відповідним чином. Аналізувався досвід понад тисячі студентів із чотирьох університетів. Виявилось, що багато з них працювали на низькооплачуваних посадах в охороні здоров’я, готельно-ресторанному бізнесі та торгівлі. Третина респондентів вказала на контракт з нульовими годинами (без гарантованого робочого часу), а майже половина зізналась, що їхня робота погіршує психологічний стан, викликає стрес і провокує  тривожність. Разом із тим студенти, чия робота була «якісною» з точки зору клімату, умов праці, чіткого розуміння сенсу виконуваних завдань, мали значно вищу ймовірність отримати диплом з відзнакою. Виявилось, що  можливість працювати з дому (віддалено), хороші колеги та менеджери — це важливі складові успішного навчання. Отже, якість роботи є важливим, але зазвичай недооціненим чинником академічного успіху, тому університети мають активніше підтримувати студентів у пошуку «гарних» підробітків, залучаючи для цього партнерства з роботодавцями. Перспективним може  стати шлях створення «студентських трудових статутів», що гарантуватимуть гідну роботу, перегляд фінансової підтримки тощо. Адже оплачувана робота під час навчання може бути не тягарем, а ресурсом, якщо це буде дійсно «якісна» зайнятість. За підтримки університетів і державної політики студенти отримують не лише можливість покривати витрати, а й зростати академічно за рахунок гарного робочого досвіду.

Детальніше: https://qrpage.net/qr/u6hYy

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини  #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_TimesHigherEducation

ЧОМУ ВАЖЛИВО, ЯКЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ МАЄ СТУДЕНТ
2025-11-25
Share