У ній автор надає поради університетським командам щодо використання маркетингу для залучення іноземних студентів. Клер зазнає, що зазвичай навчання за кордоном приваблює молодих людей престижем, можливостями особистого розвитку, культурного обміну, набуття досвіду життя в іншій країні, потенціалом покращення мовних навичок. Для університетів залучення іноземних студентів – це не просто додаткове джерело доходу, а й можливість заявити про себе, виховати своїх «послів» та заохотити до вступу ще більше студентів з усього світу. Набір іноземних студентів стає все більш конкурентним. Щоб виділятися на ринку освітніх послуг, університети повинні розробити та реалізовувати власні стратегії цифрового маркетингу. Зокрема, необхідно ретельно вивчити та чітко визначити цільову аудиторію; широко використовувати соціальні мережі; оптимізувати сайт університету; зрозуміти потреби та очікування іноземних студентів; розширити контекст – представляти не лише ЗВО, а й місто, регіон, країну, культурні особливості та пам’ятки.
Детальніше: https://is.gd/iX8w45, https://is.gd/AGzkYR
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики
ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
2023-07-12