Search results found:

posts - 5417

pages - 542

ПРАВИЛА СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ «ВИТІСНЯЮТЬ СТУДЕНТІВ»

ПРАВИЛА СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ «ВИТІСНЯЮТЬ СТУДЕНТІВ»

На сайті Times Higher Education опубліковано стаття Джона Роса «Правила соціального забезпечення «витісняють студентів».

На сайті Times Higher Education опубліковано стаття Джона Роса «Правила соціального забезпечення «витісняють студентів».
У ній наголошується, що непослідовні політичні рішення витісняють «фінансово обмежених» австралійців із університетів. Йдеться про умови навчання студентів із числа корінних народів Австралії, повязані з правилами соціальної допомоги, які збільшують ризик того, що студенти з неблагополучних сімей будуть змушені покинути університет або взагалі ніколи не будуть прийняті. Це питання обговорювалось на студентскому Форумі в Технологічному університеті Сіднея. Автор наводить думку виступаючих учасників Форуму, зокрема, Лінни Холт, проректору зі стратегії корінних народів в Університеті Маккуорі, яка сказала, що студенти-аборигени знаходяться в нерівних умовах з іншими студентами, вони мають вивчати занадто багато предметів, щоб мати право на отримання допомоги на проживання Abstudy. Також вона вважає, що політика Федерального агентства, яке керує виплатами із соціального забезпечення, повинна відповідати потребам усіх студентів.
Фото: pixabay.com
2023-04-04
Share
ОЕСР: ПОЛІТИЧНЕ КЕРІВНИЦТВО З ПРАВОВИХ ОСНОВ СОЦІАЛЬНОЇ ТА СОЛІДАРНОЇ ЕКОНОМІКИ

ОЕСР: ПОЛІТИЧНЕ КЕРІВНИЦТВО З ПРАВОВИХ ОСНОВ СОЦІАЛЬНОЇ ТА СОЛІДАРНОЇ ЕКОНОМІКИ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано «Політичне керівництво з правових основ соціальної та солідарної економіки» із серії «Місцевий економічний розвиток і розвиток зайнятості».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано «Політичне керівництво з правових основ соціальної та солідарної економіки» із серії «Місцевий економічний розвиток і розвиток зайнятості».
Наголошується, що документ спрямований на підтримку країн, регіонів та міст, які бажають використовувати правові рамки як належний важіль для розвитку сприятливих екосистем соціальної та солідарної економіки. Керівництво ґрунтується на даних, інформації та прикладах передового досвіду з більш ніж 33 країн. Воно містить покрокові інструкції, фактори успіху та «підводні камені, яких слід уникати», щоб допомогти політикам: оцінити, чому і коли необхідні правові рамки для СЕС; вибрати юридичні варіанти та залучити зацікавлені сторони; оцінювати ефективність законів; сприяти міжнародному взаємному навчанню з цієї теми. Керівництво побудовано на висновках аналітичного документа «Правові основи для соціальної та солідарної економіки» та підготовленого в рамках Глобальної акції ОЕСР «Сприяння екосистемам соціальної та солідарної економіки», що фінансується Інструментом іноземного партнерства Європейського Союзу.
Фото: скріншот
2023-04-03
Share
ПОРЯДКИ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ В 2023 РОЦІ

ПОРЯДКИ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ В 2023 РОЦІ

Міністерство юстиції України зареєстровало Порядки прийому на навчання для здобуття фахової передвищої та вищої освіти.

Міністерство юстиції України зареєстровало Порядки прийому на навчання для здобуття фахової передвищої та вищої освіти.
Відповідні накази Міністерства освіти і науки України від 15 березня 2023 року № 277 (зареєстрований 28.03.2023 р. за № 518/39574) та від 15 березня 2023 року № 276 (зареєстрований 28.03.2023 р. за № 519/39575) оприлюднено на порталі МОН. Порядки визначають загальні положення вступу; умови прийому на навчання для здобуття освіти; джерела фінансування здобуття освіти; обсяги прийому та обсяги державного (регіонального) замовлення, розміщення державного (регіонального) замовлення; строки реєстрації заяв, конкурсного відбору та зарахування; порядок реєстрації заяв для участі у вступних випробуваннях та конкурсному відборі на навчання для здобуття освіт; конкурсний відбір, його організація та проведення; спеціальні умови участі у вступній кампанії; рейтингові списки вступників та рекомендації до зарахування; реалізація права вступників на обрання місця навчання; коригування списку рекомендованих до зарахування; переведення на вакантні місця державного (регіонального) замовлення осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб; наказ про зарахування, спеціальний конкурс; вимоги до Правил прийому; особливості прийому на навчання іноземців та осіб без громадянства до закладів освіти України; забезпечення відкритості та прозорості під час проведення прийому до закладів освіти. Ключовим інструментом вступної кампанії 2023 року стає особистий електронний кабінет вступника, що надає можливість швидко і у зручному для вступника місці та часі, в дистанційному режимі внести необхідні дані для подання заяв як на вступні випробування у закладі освіти, так і на участь у конкурсному відборі.
Фото: МОН
2023-04-03
Share
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ТА ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ТА ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опубліковано стаття Кортні Каллен «Штучний інтелект: друг, ворог чи ні той, ні другий?».

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опубліковано стаття Кортні Каллен «Штучний інтелект: друг, ворог чи ні той, ні другий?».
На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опубліковано стаття Кортні Каллен «Штучний інтелект: друг, ворог чи ні той, ні другий?». У ній наголошується, що штучний інтелект існує в просторі академічної доброчесності вже кілька років, але випуск ChatGPT від OpenAI призвів до того, що цей термін став синонімом академічної недоброчесності студентів. Фактично він був заборонений у державних школах Нью-Йорка та Сіетла. Викладачі закладів вищої освіти, схоже, стикаються з обмеженими можливостями для оцінювання: вони можуть або проявити творчість з більш «автентичними оцінками», або усунути більшість можливостей для шахрайства, гарантуючи, що всі оцінювання будуть виконані особисто. Автор порівнює це з моральною панікою, але це не означає, що немає жодних законних побоювань, варто запитати, як практикуючі викладачі не бачили, що це може статися. Проблема є зі студентами, які використовують онлайн-перекладачі на курсах іноземних мов, махінаціями з контрактами. Єдиним позитивним наслідком появи ChatGPT у національних та міжнародних новинах стала підвищена увага до академічної доброчесності. Постачальники послуг з виявлення плагіату вже розробили програми для перевірки текстів на плагіат на основі ШІ, такі як GPTZero, AI Writing Check, CrossPlag і власне OpenAI. Викладачі обговорюють це на онлайн-форумах, адміністрації розглядають оновлення своїх часто недостатньо використовуваних політик академічної доброчесності та надають посібники для викладачів через свої навчально-методичні центри, регуляторні органи окреслюють ризики, пов’язані зі штучним інтелектом, і навіть студенти діляться своїми думками в інтернеті та пишуть у своїх студентських газетах. Для практиків це можливість продовжити діалог про доброчесність. Необхідно використовувати цю можливість, щоб привернути увагу до політики, яка потребує оновлення та для заохочення розвитку культури доброчесності у кампусах.
Фото: pixabay.com
2023-04-03
Share
ВИДАННЯ ДЛЯ ФАХІВЦІВ ВІД КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ

ВИДАННЯ ДЛЯ ФАХІВЦІВ ВІД КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ

Книжкова палата України на власному сайті у розділі «Видання для фахівців» оновила інформацію про нові надходження книг і брошур.

Книжкова палата України на власному сайті у розділі «Видання для фахівців» оновила інформацію про нові надходження книг і брошур.
У ньому представлені публікації з видавничої справи та редагування; книгознавства; документознавства; бібліології; бібліографії та бібліографознавства; а також галузеві науково-методичні та методичні розробки. Список видань формується на основі електронної бази даних обов’язкового примірника документів.
Фото: скріншот
2023-04-03
Share
ОНОВЛЕНО ПЕРЕЛІК ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ОНОВЛЕНО ПЕРЕЛІК ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Урядом прийнято рішення щодо оновлення переліку середньострокових пріоритетних напрямів інноваційної діяльності загальнодержавного рівня, а також подовжено їхнє виконання на 2023 рік.

Урядом прийнято рішення щодо оновлення переліку середньострокових пріоритетних напрямів інноваційної діяльності загальнодержавного рівня, а також подовжено їхнє виконання на 2023 рік.
Перелік оновлено відповідно до актуальних потреб періоду воєнного стану, потреб відновлення України та сучасного стану сфери науки та інновацій. Документ затверджує напрями за усіма визначеними законодавством стратегічними галузями інноваційної діяльності, які стосуються сфери енергетики, стратегічних галузей промисловості, зокрема оборонно-промислового комплексу, нових технологій виробництва матеріалів, агропромислового комплексу, медицини, охорони довкілля, розвитку сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, робототехніки тощо. Для оновлення переліку пріоритетних напрямів інноваційної діяльності було використано результати прогнозно-аналітичного дослідження, до якого активно долучилися науковці та представники реального сектору економіки, а також пропозиції експертної групи, до складу якої увійшли, зокрема, провідні вчені наукових установ НАН України та національних галузевих академій наук, інших наукових установ та закладів вищої освіти.
Фото: логотип
2023-04-03
Share
ПРИРУЧІТЬ СПИСОК СПРАВ ТА КЕРУЙТЕ АКАДЕМІЧНИМ НАВАНТАЖЕННЯМ

ПРИРУЧІТЬ СПИСОК СПРАВ ТА КЕРУЙТЕ АКАДЕМІЧНИМ НАВАНТАЖЕННЯМ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Кайхан Ян та Бен К.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Кайхан Ян та Бен К.
Го «Приручіть список справ та керуйте академічним навантаженням». У ній наголошується про необхідність скорочення відкладання на завтра, забути про багатозадачність та виконувати перелік справ. Автор розмірковує над завантаженістю викладачів та науковців в університетах, які, як правило, працюють понаднормово. Робота в університеті зазвичай передбачає високий рівень гнучкості, однак вона також часто супроводжується певним стресом. Дослідження китайських університетів, проведене у 2018 році в університеті Бохай, свідчить, що стрес на роботі серед викладачів широко поширений у різних професійних ієрархіях. Час, витрачений на підготовку навчальних матеріалів, саме викладання, написання іспитів та виставлення оцінок, множить робоче навантаження вченого, конкуруючи з його дослідженнями, потребами у публікаціях та виступами на конференціях. Ще одно дослідження, проведене у 2019 році, показало, що науковцям і викладачам життєво важливо збалансувати свою роботу та сімейні вимоги для підтримки свого благополуччя. Автор вважає, щоб ефективно справлятися зі своїм робочим навантаженням, викладачі університетів повинні практикувати тайм-менеджмент і наводить шість практичних способів збалансувати викладання, дослідження та обслуговування. Серед них: визначення пріоритетів; розподіл завдання на частини, щоб уникнути відкладання на завтра; складання свого розпорядку дня; складання списку справ, які необхідно зробити; вміння делегувати завдання; зосередження на термінових та важливих завданнях. Навички тайм-менеджменту є життєво важливими і допомагають не тільки керувати своїм робочим часом, а і зняттям стресу та мати особистий час, який є каталізатором творчості та продуктивності.
Детальніше: https://bit.ly/3KrnWtt
Фото: pixabay.com
2023-04-03
Share
ОЕСР: СТВОРЕННЯ КВАЛІФІКОВАНОЇ РОБОЧОЇ СИЛИ В ГАЛУЗІ КІБЕРБЕЗПЕКИ

ОЕСР: СТВОРЕННЯ КВАЛІФІКОВАНОЇ РОБОЧОЇ СИЛИ В ГАЛУЗІ КІБЕРБЕЗПЕКИ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Створення кваліфікованої робочої сили в галузі кібербезпеки у п’яти країнах: інформація з Австралії, Канади, Нової Зеландії, Великобританії та США» із серії «Дослідження навичок ОЕСР».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Створення кваліфікованої робочої сили в галузі кібербезпеки у п’яти країнах: інформація з Австралії, Канади, Нової Зеландії, Великобританії та США» із серії «Дослідження навичок ОЕСР».
У ньому наголошується, що у міру того, як суспільства стають все більш цифровими, кібербезпека стає пріоритетом для окремих осіб, компаній та країн. Кількість кібератак перевищує можливості захисту, і однією з причин є відсутність достатньо кваліфікованих кадрів для кібербезпеки. У звіті аналізується попит на фахівців з кібербезпеки в Австралії, Канаді, Новій Зеландії, Великій Британії та США з використанням інформації, що міститься в онлайн-оголошеннях про вакансії. В досліджені розглядаються останні тенденції у попиті на працівників різних посад у галузі кібербезпеки, географічний розподіл оголошень про вакансії та зміни вимог до навичок для фахівців у цій галузі. Аналізуються навчальні програми з кібербезпеки в Англії (Сполучене Королівство), зокрема, описуються різні типи програм додаткової та вищої освіти, профіль учнів у цих програмах та їх результати. Також у звіті розглядаються політики та ініціативи, які запроваджені в Англії, для забезпечення програмного навчання в галузі кібербезпеки більш доступним та актуальним. Цей звіт є частиною ініціативи щодо вивчення еволюції політик та досвіду у сфері кібербезпеки у всьому світі.
Фото: скріншот
2023-03-31
Share
СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА IRIS-HEP

СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА IRIS-HEP

Оголошено прийом заявок на стипендіальну програму IRIS-HEP Summer 2023 Fellows, яку проводить американський науковий проєкт «Інститут досліджень та інновацій з програмного забезпечення для фізики високих енергій» (Institute for Research and Innovation in Software for High Energy Physics, IRIS-HEP).

Оголошено прийом заявок на стипендіальну програму IRIS-HEP Summer 2023 Fellows, яку проводить американський науковий проєкт «Інститут досліджень та інновацій з програмного забезпечення для фізики високих енергій» (Institute for Research and Innovation in Software for High Energy Physics, IRIS-HEP).
Проєкт має на меті сприяти розвитку передових навичок роботи з дослідницьким програмним забезпеченням, надаючи можливість студентам та аспірантам спілкуватися з наставниками в рамках спільноти з фізики високих енергій (HEP) і обчислювальної техніки/науки про дані. У межах проєкту студенти зможуть онлайн виконувати наукові проєкти під керівництвом наукових співробітників із різних університетів США та вчених із ЦЕРН (Женева). Тематика наукових проєктів пов’язана з розвитком методів комп’ютерного аналізу даних, машинного навчання та штучного інтелекту, зокрема, для фізики високих енергій, нових алгоритмів та окремих напрямів комп’ютерних наук, що розвиваються в IRIS-HEP, та частково для фізичного матеріалознавства, біоінформатики й системної біології: системи аналізу; інноваційні алгоритми; організація даних, керування та доступ; масштабовані системи; інструменти та матеріали для підтримки навчальних заходів; контейнерізація послуг, DevOps, безпека, моніторинг послуг і облік; моніторинг та аналітика мережі. Головна мова участі у Програмі – необхідно бути зарахованим на програму бакалавра або до магістратури в акредитованому університеті та завершити принаймні 1 навчальний рік до початку участі в IRIS-HEP Summer 2023 Fellows Program. Студенти, які будуть зараховані до Програми стажування IRIS-HEP Summer 2023 Fellows, отримують стипендію за роботу над проєктом. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 16 квітня 2023 року.
Фото: скріншот
2023-03-31
Share
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС «БІБЛІОТЕКА РОКУ 2023»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС «БІБЛІОТЕКА РОКУ 2023»

Президія ВГО Українська бібліотечна асоціація та Міністерство культури та інформаційної політики України оголосили про проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Бібліотека року 2023».

Президія ВГО Українська бібліотечна асоціація та Міністерство культури та інформаційної політики України оголосили про проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Бібліотека року 2023».
Конкурс проводиться відповідно до «Положення про Всеукраїнський конкурс на здобуття звання «Бібліотека року» для бібліотек України». Звання присуджуються бібліотеці за кращий впроваджений інноваційний проєкт, що підтверджується відповідним дипломом. Також приймаються подання на відзнаки Української бібліотечної асоціації: За вiдданiсть бiблiотечнiй справi; За внесок у бібліотекознавство; За внесок у бібліотечну освіту; Інклюзивна бібліотека; Краще регіональне відділення. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 1 вересня 2023 року.
Фото: УБА
2023-03-31
Share