Search results found:

posts - 5382

pages - 539

ПІДВИЩЕННЯ ЦІННОСТІ ДОСЛІДЖЕНЬ ЩОДО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

ПІДВИЩЕННЯ ЦІННОСТІ ДОСЛІДЖЕНЬ ЩОДО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Крістофа Хонольда «Як підвищити цінність дослідження та управління інтелектуальною власністю».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Крістофа Хонольда «Як підвищити цінність дослідження та управління інтелектуальною власністю».
Автор наголошує, що забезпечення соціального, екологічного та економічний впливу нових знань є важливим елементом дослідження та цінністю університетів. Інформація про нові знання та винаходи не лише публікується, а й використовується в освіті, бізнесі, суспільстві, перетворюється на інтелектуальну власність, що потребує відповідної передачі знань і технологій. Таким чином реалізується місія університетів. Чотири кроки підвищення цінності досліджень, на яких наголошує Крістоф: обрати цілі (освітня установа повинна мати конкретні цілі досліджень та стратегію для їх оцінювання); бути обізнаним у питання ІВ та знати свої права та належним чином їх реалізовувати (творець знань є автором публікацій, програмного забезпечення, баз даних, алгоритмів або методів, винахідником – автором технологічних рішень або розробником ноу-хау); створити дослідницьку команду (процес валоризації дослідження складний і вимагає навичок, які неможливо об’єднати в одній людині); використовувати правильні інструменти та слідувати офіційним процедурам. Це стане у нагоді науковцям упродовж усього дослідницького циклу та допоможе в отриманні фінансування.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-05-22
Share
ОЕСР: КЛЮЧОВІ СТРАТЕГІЇ ВІДНОВЛЕННЯ НАВЧАННЯ

ОЕСР: КЛЮЧОВІ СТРАТЕГІЇ ВІДНОВЛЕННЯ НАВЧАННЯ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Надолужувати втрачені можливості навчання: дослідження та політичні дані про ключові стратегії відновлення навчання» із серії «Робочі документи ОЕСР з навчання».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Надолужувати втрачені можливості навчання: дослідження та політичні дані про ключові стратегії відновлення навчання» із серії «Робочі документи ОЕСР з навчання».
У ньому наголошується, що зміна клімату, стихійні лиха, пандемія COVID-19 та геополітичні потрясіння все частіше порушують освітній процес у всьому світі. Ці зовнішні чинники призвели до закриття закладів освіти, їх руйнування, неодноразових перерв у навчанні. У цьому контексті перед системами освіти постають підвищені вимоги щодо забезпечення стійкості, підвищення ефективності державних витрат і усунення прогалин, які виникли у процесі навчання. Звіт висвітлює ключові освітні стратегії, які допомагають надолужити втрачені можливості навчання, а саме – стратегія адаптації та урахування індивідуальних потреб; збільшення часу навчання. У реалізації цих стратегій накопичений певний досвід та проведені додаткові дослідження їх ефективності й масштабування.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-05-22
Share
ПІДСУМКИ ДІЯЛЬНОСТІ EUA ЗА 2022 РІК

ПІДСУМКИ ДІЯЛЬНОСТІ EUA ЗА 2022 РІК

На сайті Європейської асоціації університетів опубліковано «Річний звіт EUA 2022».

На сайті Європейської асоціації університетів опубліковано «Річний звіт EUA 2022».
У ньому наголошується, що минулого року члени асоціації ефективно працювали задля досягнення цілей EUA, визначених у стратегічному документі «Університети без стін – бачення на 2030 рік». Основні зусилля були спрямовані на реформування системи оцінювання досліджень, цифрову трансформацію та сталий розвиток. Члени асоціації вивчали нові способи роботи ЗВО та ділились набутим досвідом, узагальнювали уроки, отримані під час подолання гострих проблем та викликів, що постали перед університетською спільнотою.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-05-19
Share
КОРИСНІ ПОРАДИ ВІД ЛЮКСЕМБУРЗЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ

КОРИСНІ ПОРАДИ ВІД ЛЮКСЕМБУРЗЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ

На сайті Times Higher Education опублікована підбірка корисних порад з питань бакалаврських програм, післядипломної освіти, докторських шкіл у різноманітних галузях (від STEM до права, економіки і соціальних наук) Люксембурзького університету.

На сайті Times Higher Education опублікована підбірка корисних порад з питань бакалаврських програм, післядипломної освіти, докторських шкіл у різноманітних галузях (від STEM до права, економіки і соціальних наук) Люксембурзького університету.
Одинадцять статей присвячені різним аспектам академічного життя. Читачі знайдуть тут відповіді на нагальні питання: як публікувати відповідальні відтворювані дослідження; як учні сприймають оцінювання та як підвищити його справедливість; як визначити цінність дослідження та забезпечити ефективне управління інтелектуальною власністю; як будувати успішну академічну кар’єру та скільки науковцю потрібно публікацій; сталий розвиток та ШІ; чи ускладнює відкритий доступ публікацію; що робити, якщо науковий журнал відхилив вашу статтю тощо.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-05-19
Share
ОЕСР: НА ШЛЯХУ ДО ГНУЧКОЇ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ

ОЕСР: НА ШЛЯХУ ДО ГНУЧКОЇ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Державна зайнятість та управління 2023: на шляху до гнучкої державної служби».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Державна зайнятість та управління 2023: на шляху до гнучкої державної служби».
У цьому випуску регулярного видання з питань зайнятості населення та державного управління розглядається проблема гнучкості кадрів державної служби у контексті мобільності робочої сили, навчання та розвитку, гнучкого робочого графіка. Представлений аналіз, тематичні дослідження та порівняльні дані окремих країн, які можуть бути використані урядовими структурами держав ОЕСР, узагальнений огляд лідерства та потенціалу державної служби. Матеріали цього видання можуть допомогти у формуванні та упровадженні гнучких методів роботи для побудови ефективної державної служби.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини
2023-05-19
Share
НАЗЯВО ПРОВОДИТЬ ДОДАТКОВИЙ НАБІР ЕКСПЕРТІВ

НАЗЯВО ПРОВОДИТЬ ДОДАТКОВИЙ НАБІР ЕКСПЕРТІВ

Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти оголосило додатковий конкурсний набір експертів з акредитації освітніх програм.

Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти оголосило додатковий конкурсний набір експертів з акредитації освітніх програм.
Система акредитації освітніх програм в Україні базується на Європейських стандартах і кращих практиках. Її ключовим елементом є оцінка діяльності закладу вищої освіти, яку здійснює незалежна виїзна експертна група. Для укомплектування експертних груп та якісного проведення експертизи необхідно залучати кваліфікованих експертів з різних галузей знань та спеціальностей. Відповідно нинішній додатковий конкурсний набір експертів проводиться за спеціальностями 191 (архітектура та містобудування), 192 (будівництво та цивільна інженерія), 193 (геодезія та землеустрій), 194 (гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології). Участь у конкурсі можуть брати науково-педагогічні та наукові працівники закладів вищої освіти і наукових установ України та інших держав. Заявку на конкурс можна подати до 31 травня 2023 року.
Фото: НАЗЯВО
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-05-19
Share
ЮСТОВАНО НАКАЗ МОН ПРО ОСОБЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЗМІН ДО ПЕРЕЛІКУ ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ І СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

ЮСТОВАНО НАКАЗ МОН ПРО ОСОБЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЗМІН ДО ПЕРЕЛІКУ ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ І СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Міністерством юстиції України зареєстровано наказ Міністерства освіти і науки України від 5 квітня 2023 року № 392 «Про особливості запровадження змін до переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2022 року № 1392».

Міністерством юстиції України зареєстровано наказ Міністерства освіти і науки України від 5 квітня 2023 року № 392 «Про особливості запровадження змін до переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2022 року № 1392».
Документ імплементує зміни до переліку галузей знань і спеціальностей в частині переоформлення ліцензій для здійснення освітньої діяльності, сертифікатів про акредитацію, а також прийому до закладів освіти. Крім того, наказом визначено відповідність змінених спеціальностей актуального переліку галузей знань і спеціальностей та попередніх версій Переліку.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-05-19
Share
ЯК ПРОТИСТОЯТИ ЖАХЛИВИМ СКУПИМ «СИСТЕМАМ» УНІВЕРСИТЕТІВ

ЯК ПРОТИСТОЯТИ ЖАХЛИВИМ СКУПИМ «СИСТЕМАМ» УНІВЕРСИТЕТІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Енді Фарнелл «Давайте протистояти жахливим скупим системам університетів».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Енді Фарнелл «Давайте протистояти жахливим скупим системам університетів».
Автор висловлює обурення тим, як адміністрації університетів відносяться до співробітників та запрошених лекторів, а також висловлює здивування покірністю науковців і освітян, які багато часу працюють безоплатно. Він пише: «Поговоріть із вченими досить довго, і ви почуєте, як хтось обов’язково скаже: «Ми робимо це не заради грошей, чи не так?». У цей момент ми всі «повинні» розуміти, кивати головою та пишатися своїм благородним покликанням. Це потрібно зупинити. Ми можемо робити це не через гроші, але наші боси роблять це саме за гроші, і вони сміються з нас…». Переконайтеся, що ви виставили рахунок за свій витрачений час і зусилля за найвищою ставкою, закликає Енді. У якості аргументації він наводить приклади зі свого життя та колег із шотландського, фінського, англійських університетів. Це – приклади надмірних вимог до подання довідок, оформлення цілого стусу документів, надання додаткових свідоцтв та підтверджень, заповнення різних форм, складної комунікації з роботодавцем після виконаної та неоплаченої роботи, необгрунтованих вимог щодо проходження коротких університетських курсів для перевірки знань, непрофільної канцелярської роботи. «Виставляйте рахунок за весь адміністративний час, який ви витрачаєте на оформлення документів та боротьбу з університетськими онлайн-системами. Переконайтеся, що ви виставляєте рахунок за найвищою ставкою, тому що робота адміністратором не приносить вам задоволення і не сприяє вашому академічному зростанню… Не погоджуйтесь на оплату раз на квартал: вам не сплачуватимуть своєчасно, тоді як університети отримають зиск, утримуючи ваші гроші… Реальність така, що університети не поважають своїх звільнених працівників. Як вони Вас не називають – тимчасовими працівниками чи запрошеними гостями, одна річ залишається незмінною: вони глибоко обурені тим, що нам платять, і будуть використовувати усі можливі хитрощі, щоб відстрочити чи уникнути цього».
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-05-18
Share
ОЕСР: СПІВПРАЦЯ У ЦІЛЯХ РОЗВИТКУ ТА НАДАННЯ ГЛОБАЛЬНИХ СУСПІЛЬНИХ БЛАГ

ОЕСР: СПІВПРАЦЯ У ЦІЛЯХ РОЗВИТКУ ТА НАДАННЯ ГЛОБАЛЬНИХ СУСПІЛЬНИХ БЛАГ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Співпраця у цілях розвитку та надання глобальних суспільних благ» із серії «Робочі документи ОЕСР щодо співробітництва у цілях розвитку».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Співпраця у цілях розвитку та надання глобальних суспільних благ» із серії «Робочі документи ОЕСР щодо співробітництва у цілях розвитку».
У документі представлений огляд міжнародних форумів та з питань ефективного міжнародного співробітництва у сфері глобальних суспільних благ та наведено оцінки результатів такого співробітництва у цілях розвитку, побудовані на наявних даних. Звіт містить масив аналітичних даних, які описують сучасні глобальні виклики, а також опис результатів реагування на них із посиланням на матеріали експертного обговорення, організованого в рамках Глобального партнерства для ефективного співробітництва з метою розвитку. Визначені наявні прогалини у даних, описана роль Комітету зі сприяння розвитку ОЕСР як координаційного форуму донорів, площадки для дискусій, джерела якісної інформації, ініціатора наративів співпраці у сфері розвитку та розробника стандартів у сфері вимірювання результатів розвитку та оцінки ефективності управління. Ці матеріали стануть базовими при підготовці до майбутнього саміту Організації Об’єднаних Націй у 2024 році.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини
2023-05-18
Share
ВЕБДОСТУПНІСТЬ САЙТІВ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ ВЛАДИ

ВЕБДОСТУПНІСТЬ САЙТІВ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ ВЛАДИ

На замовлення Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні за фінансової підтримки Швеції було проведено моніторинг вебдоступності сайтів державних органів влади України.

На замовлення Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні за фінансової підтримки Швеції було проведено моніторинг вебдоступності сайтів державних органів влади України.
Експерти вивчали, наскільки сайти державних органів доступні для користувачів, які мають порушення зору чи слуху, систематизували недоліки та проблемні моменти, а також можливості їх усунення. Встановлено, що 73 сайти зі 100 проаналізованих на початок 2023 року мали базову доступність на середньому рівні та вище середнього. Ці показники у 2021 році були нижчими: 61 сайт зі 100. Найбільш поширеними недоліками є: відсутність механізму для швидкого переходу до основного вмісту; низька контрастність тексту; відсутність видимого індикатора фокусу під час навігації за допомогою клавіатури і тексту для гіперпосилань; наявність помилок у коді сторінки. У звіті наведені рекомендації щодо виправлення проблем із вебдоступністю. Для державних органів розроблено спеціальну методику, завдяки якій розробники та адміністратори сайтів можуть самостійно виявити і виправити помилки. Це – друге дослідження ПРООН, в рамках якого вивчалась базова вебдоступність сайтів органів виконавчої влади центрального та місцевого рівнів.
Фото: Мінцифри
#НРАТ_Усі_новини
2023-05-18
Share