На сайті Times Higher Education опублікована стаття Крістофа Хонольда «Як підвищити цінність дослідження та управління інтелектуальною власністю».
Автор наголошує, що забезпечення соціального, екологічного та економічний впливу нових знань є важливим елементом дослідження та цінністю університетів. Інформація про нові знання та винаходи не лише публікується, а й використовується в освіті, бізнесі, суспільстві, перетворюється на інтелектуальну власність, що потребує відповідної передачі знань і технологій. Таким чином реалізується місія університетів. Чотири кроки підвищення цінності досліджень, на яких наголошує Крістоф: обрати цілі (освітня установа повинна мати конкретні цілі досліджень та стратегію для їх оцінювання); бути обізнаним у питання ІВ та знати свої права та належним чином їх реалізовувати (творець знань є автором публікацій, програмного забезпечення, баз даних, алгоритмів або методів, винахідником – автором технологічних рішень або розробником ноу-хау); створити дослідницьку команду (процес валоризації дослідження складний і вимагає навичок, які неможливо об’єднати в одній людині); використовувати правильні інструменти та слідувати офіційним процедурам. Це стане у нагоді науковцям упродовж усього дослідницького циклу та допоможе в отриманні фінансування.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ПІДВИЩЕННЯ ЦІННОСТІ ДОСЛІДЖЕНЬ ЩОДО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
2023-05-22
Share