Search results found:

posts - 5241

pages - 525

ПОРАДИ ЩОДО ЕФЕКТИВНОГО ІНФОРМУВАННЯ ПРО ВПЛИВ ДОСЛІДЖЕННЯ

ПОРАДИ ЩОДО ЕФЕКТИВНОГО ІНФОРМУВАННЯ ПРО ВПЛИВ ДОСЛІДЖЕННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Лін Р. Кіт «Поради щодо ефективного інформування про вплив вашого дослідження».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Лін Р. Кіт «Поради щодо ефективного інформування про вплив вашого дослідження».

У ній наголошується, що пошук способів повідомлення про результати дослідження іноді може бути проблематичним. Автор описує способи ефективного подолання цієї перешкоди та розширення інформування про результати дослідницької роботи. В академічних колах дослідження є основою для формування знань і стимулювання інновацій. Однак вплив досліджень полягає не лише в самому відкритті, а й у тому, як про нього повідомляють і діляться зі світом. Важливою у цьому питанні є дослідницька комунікація, яка включає мистецтво передачі результатів, ідей та задумів різнім аудиторіям, та усуває розрив між академічною роботою та цільовою аудиторією. Для науковців-початківців оволодіння дослідницькою комунікацією є не просто цінною навичкою, а й ключовим фактором впливу університетських досліджень. З власного досвіду Лін Р. Кіт надає роз’яснення щодо важливості дослідницької комунікації та пропонує поради щодо ефективного інформування про результати досліджень. Автор радить: найти свою аудиторію – зрозуміти, з ким спілкуєтеся, і адаптувати своє повідомлення відповідно до рівня їхніх знань, інтересів і потреб; вибрати відповідний засіб комунікації – розглянути можливість диверсифікації каналів зв’язку, використовувати академічні журнали для наукового визнання і публічні блоги, інфографіку або повідомлення в соціальних мережах; створити переконливу розповідь – дотримуватись методів розповіді, які зазвичай використовують у літературі та журналістиці, щоб створювати розповіді, які захоплять аудиторію і зроблять дослідження цікавішим; візуалізувати дані – вивчити методи візуалізації даних і використовувати такі програмні інструменти, як Tableau або Adobe Illustrator, для створення привабливих візуальних зображень, що доповнюють дослідження; взаємодіяти з громадськістю – активно шукати можливості взаємодії з неспеціалізованою аудиторією. Крім того, автор пропонує оцінити вплив дослідження традиційними показниками (кількість цитувань, активність у соціальних мережах і практичне застосування досліджень, індекс Гірша та альтернативна метрика); не обмежувати оцінку лише традиційними показниками, для більш повного розуміння зусиль із залучення громадськості розглянути можливість відстеження нетрадиційних показників (кількість переглядів, лайків, репостів і передплатників, яких отримує контент, а також кількість коментарів до повідомлень у блозі або відео на YouTube); зібрати відгуки учасників публічних виступів і заходів; використовувати повторне поширення візуального контенту. Автор вважає, що дослідницьку комунікацію необхідно розглядати як компас, що спрямовує академічну подорож до значущого результату. Знаючи свою аудиторію, обираючи правильні засоби масової інформації, розповідаючи переконливі історії, взаємодіючи з громадськістю, створюючи мережі та використовуючи соціальні мережі, можна розширити охоплення та актуальність свого дослідження.

Детальніше: https://is.gd/zG02ir, https://is.gd/i8WiNp

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-11-27
Share
НОВИЙ ПЛАН ДІЙ З ВПРОВАДЖЕННЯ ІНІЦІАТИВИ «ПАРТНЕРСТВО «ВІДКРИТИЙ УРЯД»

НОВИЙ ПЛАН ДІЙ З ВПРОВАДЖЕННЯ ІНІЦІАТИВИ «ПАРТНЕРСТВО «ВІДКРИТИЙ УРЯД»

В межах участі України в міжнародній Ініціативі «Партнерство «Відкритий Уряд» Кабінет Міністрів України затвердив новий план дій з впровадження Ініціативи.

В межах участі України в міжнародній Ініціативі «Партнерство «Відкритий Уряд» Кабінет Міністрів України затвердив новий план дій з впровадження Ініціативи.

Документ спрямований на реалізацію заходів для підвищення рівня відкритості врядування в Україні, забезпечення доступу до інформації, громадської участі та підзвітності органів державної влади. Зокрема, план дій передбачає: забезпечення прозорості, підзвітності та інклюзивності відбудови об’єктів інфраструктури, будівництва та нерухомого майна; посилення участі громадськості у відновленні та розвитку регіонів та територіальних громад; гармонізацію законодавства у сфері європейської інтеграції; забезпечення прозорості та доступності інформації щодо наукових досліджень; посилення участі молоді у формуванні та реалізації політики; підвищення рівня прозорості діяльності закладів вищої освіти; забезпечення прозорості системи надрокористування та доступу до інформації стосовно діяльності компаній видобувної галузі; удосконалення доступу до публічної інформації у формі відкритих даних. План дій розроблено у співпраці з інститутами громадянського суспільства. Заходи реалізовуватимуться у партнерстві з громадськими та міжнародними організаціями, всеукраїнськими асоціаціями місцевого самоврядування, іншими організаціями, які визначені партнерами.

Детальніше: https://bit.ly/3ruXeUP, https://is.gd/C166nt, https://is.gd/zc8cpf

Фото: OGP Ukraine

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-11-27
Share
ОЕСР: НАВИЧКИ ДЛЯ СТІЙКОГО ЗЕЛЕНОГО ТА ЦИФРОВОГО ПЕРЕХОДУ

ОЕСР: НАВИЧКИ ДЛЯ СТІЙКОГО ЗЕЛЕНОГО ТА ЦИФРОВОГО ПЕРЕХОДУ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила останнє видання книги «ОЕСР Skills Outlook 2023: навички для стійкого зеленого та цифрового переходу».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила останнє видання книги «ОЕСР Skills Outlook 2023: навички для стійкого зеленого та цифрового переходу».

У ньому наголошується, що навички є життєво важливими для побудови стійкої економіки та суспільства. Допомагаючи людям розвивати різноманітні навички та надаючи їм можливість ефективно їх застосовувати, політика щодо навичок відіграє вирішальну роль у реагуванні на нові загрози, такі як погіршення стану навколишнього середовища та застосування шкідливих технологій, які використовуються для збору, генерації та обміну інформацією. У цьому випуску Skills Outlook підкреслюється важливість підтримки людей у набутті широкого спектру навичок на різних рівнях майстерності для сприяння економічній і соціальній стійкості. Крім того, у звіті визнається роль установок і схильностей у сприянні розвитку навичок і їх ефективного використання. Він також наголошує на необхідності того, щоб контролювались витрати, пов’язані з політикою, спрямованою на просування зеленого та цифрового переходу, і те, як перехід впливає на нерівність. Можливості навчання, які відповідають новим потребам ринку праці, і зусилля, спрямовані на сприяння їх використанню, можуть сприяти справедливому та всеохоплюючому екологічному та цифровому переходу. У свою чергу, системи освіти, які озброюють молодих людей не лише навичками, але й ставленням до управління змінами, можуть забезпечити стійкість переходу на зелені та цифрові технології в довгостроковій перспективі.

Детальніше: https://is.gd/XaboPz, https://is.gd/VJcU8q, https://doi.org/10.1787/27452f29-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

2023-11-24
Share
ПОСИЛЕННЯ СУБ’ЄКТНОСТІ СТУДЕНТІВ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

ПОСИЛЕННЯ СУБ’ЄКТНОСТІ СТУДЕНТІВ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Верховна Рада України ухвалила в першому читанні проєкт Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку індивідуальних освітніх траєкторій та вдосконалення освітнього процесу у вищій освіті».

Верховна Рада України ухвалила в першому читанні проєкт Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку індивідуальних освітніх траєкторій та вдосконалення освітнього процесу у вищій освіті».

Мета проєкту – збільшити права студентів на формування індивідуальної освітньої траєкторії, а отже, розширити їхню суб’єктність. Проєктом документу запропоновано деталізувати поняття індивідуальної освітньої траєкторії для здобувачів вищої освіти, передбачивши для цього вибір здобувачем вищої освіти освітніх програм, суб’єктів освітньої діяльності, що їх реалізують, видів, форм і строку здобуття освіти, освітніх компонентів і рівня їх складності, розширити практику міждисциплінарних освітніх програм на всі рівні вищої освіти, врегулювати питання освітньої кваліфікації, академічних та професійних прав випускників таких програм, припинити з 2023 року прийом на навчання для здобуття освітнього ступеня бакалавра, магістра за заочною та вечірньою формами здобуття освіти та для здобуття освітнього ступеня молодшого бакалавра, вдосконалити структуру стандартів вищої освіти. Крім того, проєктом запропоновано конструктивний алгоритм визнання результатів попереднього навчання здобутих шляхом неформальної та інформальної освіти. У зв’язку з цим пропонується через рік після скасування (припинення) воєнного стану в Україні припинити порядок державного визнання документів про вищу духовну освіту, наукові ступені та вчені звання осіб, які до 1 вересня 2018 року здобули освіту, захистили дисертації на здобуття наукових ступенів та отримали вчені звання у закладах вищої духовної освіти, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законодавством порядку. Також проєкт урегульовує приведення у відповідність термінології Закону України «Про вищу освіту» щодо коректного використання термінів та уникнення суперечності смислового плану, в тому числі «навчальний рік» («рік навчання»), «навчання» («здобуття освіти») тощо. Ухвалення закону сприятиме забезпеченню якості вищої освіти, зокрема, у процесі навчання. Передбачено, що буде визначений мінімальний обсяг навчальних занять (тобто тих, що передбачають взаємодію з викладачем) з розрахунку на один кредит ЄКТС для здобувачів очної форми вищої освіти. Ідеться про мінімальні обсяги, які забезпечать системність навчання на очній формі. Стосовно пункту про трансформацію заочної та вечірньої форм у дистанційну – ухвалено рішення залишити цей пункт на доопрацювання до другого читання.

Детальніше: https://is.gd/ujcMpv, https://is.gd/fWxD8c

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-11-24
Share
ГРАНТОВА ПІДТРИМКА ПУБЛІКАЦІЇ СТАТЕЙ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ НАПРЯМКУ ХБРЯ ВІД CRDF GLOBAL

ГРАНТОВА ПІДТРИМКА ПУБЛІКАЦІЇ СТАТЕЙ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ НАПРЯМКУ ХБРЯ ВІД CRDF GLOBAL

Представництво Фонду цивільних досліджень та розвитку США (CRDF Global) від імені Бюро Міжнародної безпеки та нерозповсюдження Офісу зменшення загроз Державного Департаменту США (ISN/CTR) оголошує черговий етап конкурсу мікрогрантів для підтримки вчених, технічних спеціалістів та інженерів (ВТІ) у публікації наукових статей в рецензованих міжнародних журналах.

Представництво Фонду цивільних досліджень та розвитку США (CRDF Global) від імені Бюро Міжнародної безпеки та нерозповсюдження Офісу зменшення загроз Державного Департаменту США (ISN/CTR) оголошує черговий етап конкурсу мікрогрантів для підтримки вчених, технічних спеціалістів та інженерів (ВТІ) у публікації наукових статей в рецензованих міжнародних журналах.

Ця можливість сприятиме професійному розвитку та визнанню українських науковців, дозволить їм створити потужний список публікацій, що має вирішальне значення для кар’єрного зростання, розширення наукових кордонів, залучення до співпраці та інших професійних можливостей. Крім того, ця грантова підтримка сприятиме інклюзивності та загальному розвитку наукових знань у сфері CBRNE. Заявки можуть подати особи, які мають значний досвід у дослідженні, тренінгах та іншої діяльності у сфері хімії подвійного використання, біології, ядерній науці, ядерній енергетиці та суміжних областях; фокус нинішнього дослідження має бути цивільним за своєю природою. Вимоги до грантоотримувачів: мають бути громадянами України, мати принаймні ступінь доктора філософії на момент подання заявки на грант. Заявку можна подати до 31 січня 2024 року.

Детальніше: https://is.gd/QwcqbQ, https://is.gd/W0bkVI, https://is.gd/pr2hOn, https://is.gd/SjnHSQ

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-11-24
Share
ПОРАДИ ВЧЕНИХ ЩОДО ЗАХИСТУ АКАДЕМІЧНОЇ СВОБОДИ У ВИЩІЙ ОСВІТІ

ПОРАДИ ВЧЕНИХ ЩОДО ЗАХИСТУ АКАДЕМІЧНОЇ СВОБОДИ У ВИЩІЙ ОСВІТІ

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей «Що можуть зробити університети для захисту академічної свободи: як сприяти та захищати свободу думки, дослідження та вираження поглядів у вищій освіті».

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей «Що можуть зробити університети для захисту академічної свободи: як сприяти та захищати свободу думки, дослідження та вираження поглядів у вищій освіті».

Наголошується, що свобода викладати, досліджувати та висловлювати ідеї без цензури чи необґрунтованого втручання є центральним принципом сучасного університету. Будучи стовпами демократії, заклади вищої освіти повинні прагнути впровадити цю ідею на всю свою діяльність, від того, як вони керуються, до того, що читають їхні студенти. Але академічна свобода перебуває під загрозою через політизацію, поляризацію та контроль над певними поглядами, що змушує університети та коледжі знову підтверджувати свою прихильність до цього керівного принципу. Добірка містить двадцять чотири статті, які охоплюють ключові поради від вчених з усього світу, щодо досліджень як підтримувати вільні думки у класі та за його межами. Зокрема, читачі можуть ознайомитись зі статтями: «Університети та науковці повинні звільнити простір для «марних» досліджень»; «Відкрите дослідження – міцний горішок. Ось як ми можемо почати»; «Бути громадським науковцем – непростий вибір»; «Чотири кроки до надійної та шанобливої ​​дискусії в класі»; «Університети, ШІ та спільне благо»; «П’ять способів, якими університети можуть захистити викладачів від переслідувань в Інтернеті»; «Посібник із захисту академічної свободи своїми руками»; «Вчені повинні протистояти повзучій деградації академічної свободи» тощо.

Детальніше: https://is.gd/q6WlF4

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-11-22
Share
ТРАНСФОРМАЦІЯ БІБЛІОТЕК В ХАБИ ЦИФРОВОЇ ОСВІТИ

ТРАНСФОРМАЦІЯ БІБЛІОТЕК В ХАБИ ЦИФРОВОЇ ОСВІТИ

В Україні понад 3 тисячі бібліотек навчають всіх охочих цифрової грамотності.

В Україні понад 3 тисячі бібліотек навчають всіх охочих цифрової грамотності.

Своїми знаннями з українцями діляться бібліотекарі-координатори, які розповідають відвідувачам про інформаційну та кібербезпеку і навчають користуватися комп’ютером та інтернетом. У межах проєкту «Розвиток спроможності бібліотек – Хабів цифрової освіти», який тривав з жовтня 2022 року, представники ВГО Українська бібліотечна асоціація провели тижневу онлайн-підготовку для тренерів регіональних тренінгових центрів, а після його закінчення провели сесії для бібліотекарів-координаторів Хабів цифрової освіти в 12 областях України. Крім того, у межах проєкту експерти Української бібліотечної асоціації розробили посібник «Бібліотеки – Хаби цифрової освіти». Він допоможе створити у бібліотеках Хаби цифрової освіти або вдосконалити його діяльність. Хаби цифрової освіти вже довели свою ефективність. Люди, які пройшли навчання на їх базі, почали значно вище оцінювати свої цифрові навички. Опитування серед користувачів Хабів показало, що якщо раніше 43,3% стверджували, що володіють цифровими вміннями на рівні нижче середнього, то після закінчення навчання таких залишилося лише 9,7%. Наразі Мінцифра разом з партнерами працює над розробкою Цифрограму для бібліотекарів. Це тест, який допоможе оцінити рівень цифрової грамотності та покращити цифрові навички бібліотекарів. Найближчим часом його презентують на платформі Дія.Освіта. Проєкт «Розвиток спроможності бібліотек – Хабів цифрової освіти» реалізувало Міністерство цифрової трансформації в співпраці з Програмою розвитку ООН (UNDP) в Україні в межах «Проєкту підтримки Дія» за фінансування Швеції та Українською бібліотечною асоціацією.

Детальніше: https://is.gd/NA7UCs, https://t.me/diia_education/934, https://is.gd/aJ3uUw

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Бібліотекарям #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-11-21
Share
ОЕСР: МЕТОДИ ОЦІНКИ МОЖЛИВОСТЕЙ ШІ

ОЕСР: МЕТОДИ ОЦІНКИ МОЖЛИВОСТЕЙ ШІ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила другий том книги «ШІ та майбутнє навичок: методи оцінки можливостей ШІ». із серії «Освітні дослідження та інновації» Центру освітніх досліджень та інновацій.

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила другий том книги «ШІ та майбутнє навичок: методи оцінки можливостей ШІ». із серії «Освітні дослідження та інновації» Центру освітніх досліджень та інновацій.

У ній наголошується, що оскільки штучний інтелект розширює сферу застосування в суспільстві, розуміння його впливу стає все більш критичним. Проект ОЕСР «ШІ та майбутнє навичок» (AIFS) розробляє комплексну структуру для регулярного вимірювання можливостей ШІ та порівняння їх із навичками людини. Отримані показники ШІ мають допомогти політикам передбачити вплив ШІ на освіту та роботу. У цьому томі описано другий етап проекту: вивчення трьох різних підходів до оцінки ШІ. По-перше, проект досліджував використання освітніх тестів для оцінювання, попросивши комп’ютерних експертів оцінити продуктивність штучного інтелекту за тестами OECD з читання, математики та природничих наук. По-друге, проект розширив рейтинг можливостей штучного інтелекту до тестів, які використовуються для сертифікації працівників за професіями. Ці тести представляють складні практичні завдання та потенційно корисні для розуміння застосування ШІ на робочому місці. По-третє, проект вивчав показники прямих оцінок ШІ. Він доручив експертам розробити методи вибору високоякісних прямих показників, класифікувати їх відповідно до можливостей ШІ та систематизувати в єдині показники. звіті обговорюються переваги та проблеми у використанні цих підходів і описується, як вони будуть інтегровані в розробку показників можливостей ШІ.

Детальніше: https://is.gd/o2ToA9, https://is.gd/hgH12N, https://doi.org/10.1787/a9fe53cb-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2023-11-21
Share
ПРОФЕСІЙНІ СЕРТИФІКАТИ ВІД GOOGLE

ПРОФЕСІЙНІ СЕРТИФІКАТИ ВІД GOOGLE

Google.org та Prometheus надають 2,5 тис. стипендій для участі у програмі «Професійні сертифікати від Google» у межах гранту, наданого INCO.

Google.org та Prometheus надають 2,5 тис. стипендій для участі у програмі «Професійні сертифікати від Google» у межах гранту, наданого INCO.

Мета ініціативи – допомогти українцям, які втратили роботу або ризикують її втратити, безплатно опанувати актуальні професії менш ніж за шість місяців. Комплексні програми, що складаються з 5-7 курсів, передбачають відеоуроки, практичні завдання, воркшопи, тестування. Наразі на Coursera доступні дві програми у сфері ІТ: «IT Підтримка» – навчальна програма з п‘яти послідовних курсів дозволяє навчатися за допомогою відеолекцій та практичних завдань, які імітують реальні сценарії ІТ-підтримки, важливі для таких посад, як фахівець технічної підтримки, системний адміністратор тощо (4 грудня 2023 року); «Цифровий маркетинг і електронна комерція» – навчальна програма з семи курсів підготує до першої роботи у сфері маркетингу та навчить використовувати такі інструменти, як Canva, Constant Contact, Google Ads, Google Analytics, Hootsuite, HubSpot, Mailchimp, Shopify і Twitter (4 грудня 2023 року). На стипендію можуть претендувати українці/ки, які перебувають в Україні або за її межами і: повністю чи частково втратили роботу внаслідок військових дій; чия зайнятість опинилася під загрозою. Заявку на участь у програмі можна подати до 29 листопада 2023 року.

Детальніше: https://is.gd/zQ2n7m

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-11-21
Share
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ І ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ І ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

На сторінці блогу Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Альфонсо Беніто «Академічна доброчесність і використання штучного інтелекту».

На сторінці блогу Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Альфонсо Беніто «Академічна доброчесність і використання штучного інтелекту».

У ній автор наголошує, що останнім часом, завдяки революції, викликаною досягненнями в галузі штучного інтелекту, спостерігається підвищення популярності серед студентів використання та зловживання інструментами на основі ШІ. Зловживання, іноді свідоме, а іноді несвідоме, тому що це інструмент, яким студент користується на свій розсуд. Розмовляючи зі студентами, Альфонсо звернув увагу, що вони ставлять моральність вчинку в залежність від того, маніпулюють вони інструментом чи ні, а не стільки від інтелектуальної власності, яку вони створюють. Очевидно, що штучний інтелект є інструментом, і як такий він не має моралі, совісті, свободи та добровільності своїх дій. Тому моральність дій, які виконуються за допомогою ШІ, залежить від того, як використовується цей інструмент. Тобто не все, що студенти чи викладачі роблять за допомогою ШІ, пов’язане з академічною нечесністю. Однак, якщо те, що було практично повністю згенероване згаданим інтелектом, представляється як власне, виникає ситуація нечесності. Є інструменти, які допомагають шукати бібліографію, як-от Research Rabbit , або перекладати тексти, як-от СhatGPT. Автор вважає, що такі інструменти штучного інтелекту, які допомагають шукати інформацію, дозволяють краще зрозуміти текст або дають загальний огляд того, що потрібно вивчити чи написати, можна використовувати без будь-яких проблем. Однак, навіть якщо інструмент створює відповіді на есе за проханням, цей текст чи відповіді не є авторським. І, отже, застосовуючи цінність чесності, ключову до академічної доброчесності, на думку Міжнародного центру академічної доброчесності, не буде чесним, якщо приписувати її авторство. Коли це відбувається серед людей, студенти ясно бачать нечесність. Якщо студент просить когось зробити за нього роботу, для нього ясно, що він її не зробив. З іншого боку, коли він робить це за допомогою якогось інструменту, студент відчуває, що зробив це сам. І саме тут він не робить різниці в тому, що те, що він презентує, насправді не є його авторством і в будь-якому разі має бути правильно вказано як авторство ШІ. На думку автора: «Ми не повинні бути проти штучного інтелекту, а радше вчити наших студентів повною мірою використовувати інструменти ШІ, які можуть сприяти їхньому навчанню».

Детальніше: https://is.gd/W3kvx2

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-11-20
Share