Search results found:

posts - 5339

pages - 534

ПРЕМІЯ L’ORÉAL-UNESCO ДЛЯ ЖІНОК У НАУЦІ

ПРЕМІЯ L’ORÉAL-UNESCO ДЛЯ ЖІНОК У НАУЦІ

Національна академія наук України, Центр розвитку корпоративної соціальної відповідальності, Національна комісія України у справах ЮНЕСКО оголосили про старт чергового сезону премії L’ORÉAL–UNESCO «Для жінок у науці». 

Національна академія наук України, Центр розвитку корпоративної соціальної відповідальності, Національна комісія України у справах ЮНЕСКО оголосили про старт чергового сезону премії L’ORÉAL–UNESCO «Для жінок у науці». 

Мета цієї премії – відзначити й підтримати у їхній кар’єрі талановитих жінок-науковиць, заохотити молодих жінок до обрання наукової кар’єри. Подати свої заявки можуть жінки віком від 18 до 40 років, громадяни України, які професійно займаються науковими дослідженнями у галузі STEM (наука, технології, інжиніринг, математика) на території України у закладах вищої освіти, наукових установах та дослідницьких центрах, мають науковий ступінь та публікації у журналах, що індексуються у МНБД Scopus і Web of Science, бути соціально активними й опікуватись питаннями популяризації науки. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 31 травня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/srofe, http://surl.li/srofl, http://surl.li/sroxe

Фото: логотип

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ПопуляризаціяНауки #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-18
Share
ОЕСР: НА ШЛЯХУ «ЗЕЛЕНОГО ПЕРЕХОДУ»

ОЕСР: НА ШЛЯХУ «ЗЕЛЕНОГО ПЕРЕХОДУ»

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «На шляху до зеленого переходу: стимулювання інвестицій та прискорення видачі дозволів на створення інфраструктури з низьким рівнем викидів» із серії «Робочі документи ОЕСР щодо державного управління». 

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «На шляху до зеленого переходу: стимулювання інвестицій та прискорення видачі дозволів на створення інфраструктури з низьким рівнем викидів» із серії «Робочі документи ОЕСР щодо державного управління». 

Для виконання міжнародних зобов’язань щодо клімату і збільшення виробництва відновлюваної енергії, багатьом країнам необхідні значні інвестиції в інфраструктуру з низьким рівнем викидів. Багато країн це визнають: створення інфраструктури з низьким рівнем викидів потрібні ефективні способи планування та регулювання інфраструктури та ланцюжків створення вартості. Експерти аналізують наявні проблеми та можливості використання інструментів регулювання, державних закупівель та взаємодії із зацікавленими сторонами. Наведені приклади передової міжнародної практики, які допоможуть зацікавленим урядам стимулювати інвестиції та знизити бар’єри для створення нової інфраструктури з низьким рівнем викидів для виконання міжнародних зобов’язань у сфері клімату.

Детальніше: http://surl.li/srlfy, http://surl.li/srlgr, https://doi.org/10.1787/fc97f64e-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG

2024-04-18
Share
СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА ВІД ПОЛЬСЬКОГО КОЛЕДЖУ

СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА ВІД ПОЛЬСЬКОГО КОЛЕДЖУ

Польський коледж в Натоліні (Варшава) оголосив про старт відбору на стипендіальну програму Natolin Fellowship Program. Це ініціатива ЄС в рамках проєкту «EU4YOUTH – Стипендіальна програма для Східних партнерів у Коледжі Європи в Натоліні».

Польський коледж в Натоліні (Варшава) оголосив про старт відбору на стипендіальну програму Natolin Fellowship Program. Це ініціатива ЄС в рамках проєкту «EU4YOUTH – Стипендіальна програма для Східних партнерів у Коледжі Європи в Натоліні».

Вона покликана підтримати підготовку кадрів для європейської інтеграції країн Центральної та Східної Європи. Орієнтована на молодих фахівців (віком до 35 років) – аспірантів та постдоків з України, Молдови та Грузії. Пріоритет надається дослідникам, що спеціалізуються у політології, міжнародних відносинах, економіці, праві, історії, журналістиці, філології. Навчання відбуватиметься англійською мовою і триватиме з червня-липня 2024 року до січня-лютого 2025 року. Крім академічних семінарів стипендіати відвідають мовні курси, отримають наставництво та пройдуть стажування. Кожен учасник програми отримуватиме стипендію у розмірі 1,197 тис. євро на місяць упродовж восьми місяців. Заявку на участь можна подати до 10 травня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/rzlmp, http://surl.li/rzllu, http://surl.li/squwj

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-17
Share
ОЕСР: ПЕРЕДОВІ ПРАКТИКИ У ГАЛУЗІ ІНФРАСТРУКТУРИ ЯКОСТІ

ОЕСР: ПЕРЕДОВІ ПРАКТИКИ У ГАЛУЗІ ІНФРАСТРУКТУРИ ЯКОСТІ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Збірник передових практик у галузі інфраструктури якості 2024 року: підвищення стійкості до стихійних лих». 

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Збірник передових практик у галузі інфраструктури якості 2024 року: підвищення стійкості до стихійних лих». 

Наголошується, що в епоху глобальної кліматичної кризи, непередбачуваних погодних умов та дедалі частіших стихійних лих, забезпечення стійкості інфраструктури має першорядне значення. У звіті розглядаються шляхи розширення можливостей урядових інституцій щодо запобігання, реагування, відновлення та зведення до мінімуму впливу стихійних лих на інфраструктурні активи. Співробітництво і технології розглядаються експертами як рушійні сили стійкості, а фінансові ресурси, технічні навички та нормативно-правова база – як ключові чинники, що забезпечують стійкість. Зосереджено увагу на принципах забезпечення стійкості інфраструктури, які ґрунтуються на передовому світовому досвіді та поглибленому аналізі інфраструктурних проєктів у Колумбії, Гані, Індії, Індонезії, Японії, Мозамбіку та США.

Детальніше: http://surl.li/sqrgz, http://surl.li/sqrxa, https://doi.org/10.1787/54d26e88-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-04-17
Share
ДАВАЙТЕ ПЕРЕЙМЕНУЄМО ПОСТДОКІВ І АСПІРАНТІВ

ДАВАЙТЕ ПЕРЕЙМЕНУЄМО ПОСТДОКІВ І АСПІРАНТІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Мішеля Нардена «Перейменування постдоків і аспірантів підвищить повагу, зарплату і прогрес». 

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Мішеля Нардена «Перейменування постдоків і аспірантів підвищить повагу, зарплату і прогрес». 

У ній автор задається питанням: у якій ще галузі люди, які пройшли таку велику попередню підготовку, вважатимуться всього лише стажерами і пропонує називати їх відповідно до того, ким вони фактично є – дослідниками. Мішель розмірковує над тим, хто такий «постдок», чим відрізняється аспірант від інших науковців та запитує, чи мають вони затребувані на ринку навички? Відповіді на ці запитання можуть бути очевидними для тих, хто працює в академічній сфері. Сам автор статті стверджує, що у науці постдоків зазвичай розглядають як простих стажерів і, відповідно, погано їм платять. Необхідно здійснити переоцінку посад та їх найменування. Термінологія, що використовується наразі до дослідників-початківців, – це ярлик, що формує сприйняття і спотворює реальність. Звання «аспірант» і «постдок» приховують фаховий характер і досвід цих посад та цементують ієрархію, що необґрунтовано подовжує період навчання і виправдовує нижчу оплату праці у купі з нестабільними контрактами. Мішель пропонує називати аспіранта «молодшим дослідником», а постдока – просто «дослідником», додаючи інформацію про їх ступінь досвіду (наприклад, «незалежний дослідник» або «старший науковий співробітник», які будуть присвоюватися кафедрами по мірі кар’єрного зростання цих молодих науковців).

Детальніше: http://surl.li/spvfn, http://surl.li/sqbay

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-16
Share
КОНКУРС НА ЗДОБУТТЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПРЕМІЇ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОРИСА ПАТОНА ТА ПРЕМІЙ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ДЛЯ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ У 2024 РОЦІ

КОНКУРС НА ЗДОБУТТЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПРЕМІЇ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОРИСА ПАТОНА ТА ПРЕМІЙ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ДЛЯ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ У 2024 РОЦІ

Комітет з Національної премії України оголосив конкурси на здобуття Національної премії України імені Бориса Патона та премій Президента України для молодих вчених 2024 року.

Комітет з Національної премії України оголосив конкурси на здобуття Національної премії України імені Бориса Патона та премій Президента України для молодих вчених 2024 року.

Премія Президента України для молодих вчених присуджується за видатні досягнення у галузі природничих, технічних та гуманітарних наук, які сприяють дальшому розвитку науки, суспільному прогресу і утверджують високий авторитет вітчизняної науки у світі. Пріоритет надається роботам у галузі науки і техніки, які становлять значний внесок у зміцнення безпеки та оборони країни, а також відбудови економіки та соціально-культурної сфери. Планується присудити сорок премій (у т.ч. до двадцяти – для молодих вчених закладів вищої освіти) розміром 40 тис. грн. Національна премія України імені Бориса Патона присуджується за розроблення і впровадження нової техніки, матеріалів і технологій, нових способів і методів лікування та профілактики захворювань, що відповідають рівню світових досягнень. Щороку присуджується біля дванадцяти премій. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 20 травня 2024 року (на здобуття премії Президента України для молодих вчених) та до 10 червня 2024 року (на здобуття Національної премії України імені Бориса Патона).

Детальніше: http://www.kdpu-nt.gov.ua/, http://surl.li/sptgq, http://surl.li/sptgz, http://surl.li/spthz

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-16
Share
ПОСІБНИК ІЗ ЦИФРОВИХ НАВИЧОК ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ

ПОСІБНИК ІЗ ЦИФРОВИХ НАВИЧОК ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ

Європейська виконавча агенція з освіти та культури оприлюднила «Посібник із цифрових навичок для викладачів». 

Європейська виконавча агенція з освіти та культури оприлюднила «Посібник із цифрових навичок для викладачів». 

У ньому розглядаються стратегії, які можуть використовувати науково-педагогічні працівники для удосконалення цифрових навичок студентів. Рекомендації побудовані на матеріалах аналізу контексту цифрових навичок у країнах Європейського Союзу і поточних викликів. Представлені відомості про цифрові навички, їх етику та стійкість, дорожню карту European DigComp Framework. Описано методи удосконалення цифрових навичок для різних вікових груп і різних вихідних рівнів навичок. Продемонстровано цілісне бачення середовища підтримки цифрових навичок ЄС, включаючи професійний розвиток і роль лідерів.

Детальніше: http://surl.li/smpnw, http://surl.li/smpog

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини

2024-04-16
Share
ОЕСР: ІНФРАСТРУКТУРА ДЛЯ СТІЙКОГО МАЙБУТНЬОГО

ОЕСР: ІНФРАСТРУКТУРА ДЛЯ СТІЙКОГО МАЙБУТНЬОГО

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Інфраструктура для майбутнього, стійкого до зміни клімату». 

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Інфраструктура для майбутнього, стійкого до зміни клімату». 

У ньому наголошується, що стійкість до зміни клімату та інфраструктура тісно пов’язані між собою. По-перше, зміна клімату створює прямі та непрямі ризики для інфраструктурних активів і надання відповідних послуг. По-друге, інфраструктура може посилювати кліматичні ризики, впливати негативно на навколишнє середовище. По-третє, зміна клімату створює нові потреби в інфраструктурі та нові вимоги до неї. Наведено огляд впливу зміни клімату на інфраструктуру, а також ключових сфер політики, які мають сприяти підвищенню стійкості інфраструктури. Розглядаються досягнення та недоліки планування та розвитку інфраструктури (упродовж усього її життєвого циклу) для забезпечення стійкості до кліматичних змін. Наголошується на значенні підвищення обізнаності про кліматичні ризики та поглиблення їхнього розуміння фінансовими та інвестиційними установами, вказується на дієвість стандартів і фінансових інструментів, що ураховують адаптацію до клімату та стійкість. Висловлюється ідея використання природи як економічно ефективного заходу для підвищення стійкості до зміни клімату. Визнаються особливі потреби країн, що розвиваються, у зміцненні міжнародних партнерств і наданні міжнародної підтримки.

Детальніше: http://surl.li/spnog, http://surl.li/spnpa, https://doi.org/10.1787/a74a45b0-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG

2024-04-16
Share
БРИТАНСЬКІ УНІВЕРСИТЕТИ ШКОДЯТЬ СОБІ, КОЛИ ЗАЛУЧАЮТЬ КИТАЙСЬКИХ СТУДЕНТІВ

БРИТАНСЬКІ УНІВЕРСИТЕТИ ШКОДЯТЬ СОБІ, КОЛИ ЗАЛУЧАЮТЬ КИТАЙСЬКИХ СТУДЕНТІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття «Британські університети шкодять собі, коли залучають китайських студентів».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття «Британські університети шкодять собі, коли залучають китайських студентів».

У ній наголошується, що набір недостатньо підготовлених студентів шкодить навчанню та негативно діє на викладачів. Автор статті, коли його призначили викладачем, бажав відтворити свій досвід студентських років, але із подивом з’ясував, що британська система вищої освіти змінилася до невпізнання. Масове збільшення набору китайських студентів на його думку є не стільки свідченням конкурентоспроможності Великої Британії на міжнародному ринку вищої освіти, скільки демонструє неетичний бізнес, побудований на принципі максимізації доходів, що призводить до розмивання освітніх стандартів. Незнання мови – не основна проблема, оскільки мотивація студентів з Китаю інша: щоб отримати гарну роботу вдома, їм потрібен диплом престижного освітнього закладу. Британські студенти також програють, оскільки на них впливає падіння якості навчання в аудиторіях, а викладачі відчувають високе навантаження та стрес. Разом із тим автор статті визнає, що китайські студенти, як і будь-які інші іноземці, можуть зробити значний внесок у вищу освіту Великої Британії.

Детальніше: http://surl.li/snmog

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-15
Share
QS WORLD UNIVERSITY RANKINGS BY SUBJECT 2024

QS WORLD UNIVERSITY RANKINGS BY SUBJECT 2024

QS Quacquarelli Symonds опублікувала чотирнадцяте видання предметного рейтингу університетів світу – QS World University Rankings by Subject 2024.

QS Quacquarelli Symonds опублікувала чотирнадцяте видання предметного рейтингу університетів світу – QS World University Rankings by Subject 2024.

Він охоплює 55 різних предметних напрямків (включно з музикою та ШІ) у 5-ти широких предметних категоріях та 1559 закладів вищої освіти. Університети оцінювались за різними показниками, у т.ч. академічною репутацією, репутацією роботодавця, індексом міжнародної дослідницької мережі (IRN). У цьому рейтингу Україна представлена 8-ма освітніми інституціями у 14 дисциплінах, які належать до усіх 5-ти категорій. Найкращі показники продемонстрував Київський національний університет імені Тараса Шевченка (він представлений у 4-х галузевих категоріях з 10-ма предметами). Друге місце посідає Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (2 галузевих категорії та 4 предмети).

Детальніше: http://surl.li/snasn, http://surl.li/smzog, http://surl.li/snaiq

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики #НРАТ_Освітянам_новини

2024-04-15
Share